+1 - minulgi on veel alles paar sierrat, millest ühega armastan enda sõiduoskusi libedal (Korralikul jäärajal mitte künklikul heinamaal) harjutada (4x4 85a. pill)IvoK kirjutas: Nüüd vanusega on tulnud ka kaine mõistusja kogu tuunimine on suunatud originaalsusele ja mõnele pisemale muudatusele.
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Mind absoluutselt ei morjenda kas keegi ikka sõidab igapäevaselt Sierraga või flirdib vahepeal ka tasuta trammi & bussiga. Ilmselt ma ise mäletan midagi valesti või kujutan asju ette, aga ala 10a tagasi oli nagu projekte ja elevust Fordi foorumites. Nüüd ei ole no mitte midagi, absoluutselt. Ok, 1-2 tubli tüüpi leiaks, aga tendents on selline, et keegi mingeid uusi juppe, coile, originaalspoilereid, rääkimata kangemast nukast, mitte midagi ei hangi. Tuuninguks liigitatakse 1€ relakaketta ostmist, et jumalast töökorras vedrud laenatud relakaga pooleks ära lõigata. Siis pannakse suvalised kleepekad ühele esitiivale ja kõvatatakse järgmised pool aastat elustiilist ja kui teema vennad üldse ollakse. Kurat 10a tagasi oleks igal foorumis auto teema pidajal piinlik olnud alla 1k eegi liigutusest üldse postitust tegema hakata. Praegu peaks ju elu parem olema, ma arvan, et 20a vend teenib rohkem kui siis, jubinad on kordades odavamad kui siis. Mis selle pildi juures siis ikkagi valesti on?
Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ei su mälu ei peta sind, ma mäletan kuidas ma võtsin tükk aega hoogu kuni julgesin FFE-sse oma künast teema teha - tahtsin enne mootori swapiga ühelepoole saada, et noh muidu suured poisid saavad äkki kõhutäie naerda et häh, kusotsast see fast on. Pärast oli ka kohati hõre tunne, et mismõttes kõik muudkui tellivad Burtonist kama ümberringi ja ma kirjutan sellest kuidas vänt ringi ei käi 
Aga noh eks tegelt see on puhas kadedus, oleks ise õigel ajal selle peale tulnud et relaka ja kleepekaga ka saab...

Aga noh eks tegelt see on puhas kadedus, oleks ise õigel ajal selle peale tulnud et relaka ja kleepekaga ka saab...
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Keegi ei taha forde enam, kel raha on neil on palju vingemad pillid valikus ja need noored kes fordidega on need lihtsalt ei saa paremat lubada
Mina sealhulgas kusjuures, Sierra on hea kompromiss minusugusele tudengile. Tagavedu, odav, odav pidada, oma suuruse kohta võrdlemisi ruumikas et purjus kursakaaslasi ringi vedada.

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
See on väga hästi öeldud. Endal oli ka plaan "projekti" teha, et kõikvõimalikud endale meeldivad tehasetuuningjupid masinale külge aretada ja auto parimate saadavalolevate varuosadega varustada. Veidi sai uuritud ka scorpa dohci 100kw ehitamist, turbo aretamise peale ei mõelnud küll kordagi. Tulemus oli see, et mitmeaastase ostu-müügi teemade jälgimise peale said need tuuningjupid küll ära soetatud, kuid auto peale kuluv aeg läks ainult sildade, jõuülekande, pidurite, kütusesüsteemi ja mootorijuhtimise remontimise peale. Kogu see remont ei tundunudki lõppevat.Six-Fo kirjutas:See sierra asi lõpeb tihti nii et enamus finants ja aeg läheb ikkagi tehnilise korrashoiu alla ja siis vaatad kas üldse jääb mahti ulme tilulilude peale.
Tagantjärgi mõelda, siis halb valik oli võtta suht kehva kerega masin, ilma et ise keretöödega sina-peal oleks.
Muidu sierratuunijatele ikka edu ja jaksu. Kui vaba aega on palju ja garaaž ei asu ka kodust 15km kaugusel nagu minul, siis kokkuvõttes on sierrale igasuguste jubinate soetamine ikkagi odavam, kui mingit muud marki nullist tuunima hakata.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Tra te kirjutate nagu Sierrad ainult laguneks. Mida te nendega teete? Sõidate kanistri põhjadega mööda treppe pidurivedeliku asemel vesi? Rehve ja kütust ei ole mõtet kuluks siinkohal nimetada, sest neid tarbib ju iga auto.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Õige, kui oma käe järgi üle käia siis ainult kalla ja talla.Tarmo kirjutas:Tra te kirjutate nagu Sierrad ainult laguneks. Mida te nendega teete? Sõidate kanistri põhjadega mööda treppe pidurivedeliku asemel vesi? Rehve ja kütust ei ole mõtet kuluks siinkohal nimetada, sest neid tarbib ju iga auto.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Meie Sierra läks sugulase kätte. Siiani oli 2008a jaanuarist saadik ainus teele jätnud viga kommutaator. Nüüd läks esimese nädala jooksul kunde käes hammasrihm, aga koos rihmaga võeti töökojas 50€, rullik jäi vana, see pidi nagu tutikas olema. Kurat, midagi ei maksa sierra pidamine, isegi kui lasta teha. Muidugi kui ise ennast edevaks ei hakka ajama ja DOHC mudelit ei ihalda. Sellel mootoriosad juba kordades kallimad.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
no six-fo ju ohc
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Tarmo kirjutas:Tra te kirjutate nagu Sierrad ainult laguneks.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
et siis fu-king ford, 20 aastat peab ainult üks jupp vastu
koomikud
ma pole oma fordidel ühelgi täheldanud mingeid ebanormaalseid lagunemisi, et oleks pidanud remontima rohkem kui ämma audit või isa oma toyotasi. ära nüüd arva et mul ainult paar sierrat on olnud, mõned mondeod ikka kah.

ma pole oma fordidel ühelgi täheldanud mingeid ebanormaalseid lagunemisi, et oleks pidanud remontima rohkem kui ämma audit või isa oma toyotasi. ära nüüd arva et mul ainult paar sierrat on olnud, mõned mondeod ikka kah.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
No põgus ülevaade alates eelmise aasta oktoobrist kui auto ostetud sai kronoloogilises järjekorras Olen väikestviisi märkmikku pidanud.
Benapump korises, 20 euri
Bensupaak oli roostes, 40 euri
Kütuse filtri vahetus, esivedrud ja mingit muud kola mis ma kõike ei viitsi välja tuua 62 euri
Salongi ventikas ei töödand, ma ei mäleta paljuga ma eero käest selle sain
Uus lambda (okei selle sain tasuta)
kojamehed jalamatid jms jama tilulilu mis autot ostes puudulikud olid kuid suhteliselt vajalikud asjad auto juures. ei viitsi neid eraldi välja tuua
Esitule klaas Onkelmatsilt tasuta ja pragulised tagatuled, uued tuled laurenilt, vist mingi 15-20 euri äkki, seda ei mäleta
Klapisääretihendid, klapikambrekaane tihend, termostaat, suht odavad
Vedelike vahetus, okei ka suht odavad, ja veel sai kallima otsa õli sisse pandud
Võti on kulunud, sai 2x varuvõtmed lasta teha, 25 euri
Rattalaager 20 eur
Esitule pirnid ei näitand tilligi, uued pirnid 22 euri
Geneka rihmad 4.40x2
Esiklaasi vahetus 100 euri
Eesmine rattalaager, piduritorud, roolivarras, sillastend, kokku 143.93 euri
Keretööd umbkaudu 300 euri
Kardaan Jaanuselt, kardaanimuhv poest uus
Sarniir, stabika puksid, piduriklotsid, tagaamordid, arve on autos seda peast ei ütle
Hammasrihm+pinguti+vahetus 87 euri
+ siis veel tilulilud, nahksisud, poleerimised, rehvid, veljed, helisüsteem, mürasummutus, bensiinikulu nädalas 300km jagu.
Tuugalt vast poolteist kilo kui 2 alla pand.
Kõiki pisiasju ei viitsi välja tuua, kõik on nagu odav ja värki aga kui tahta korralikku toimivat autot siis eks see nimekiri on vana auto puhul siiski pikk. Pole mõtet tuuningut teha ka autole mis tossab ja millel iste vajub läbi põranda. Ma olen vast ise väga pedant ka et kõik peab auto juures toimima. Vaja veel temperatuuriandur vahetada ning katalüsaatori plörin lahendada, aga praegu on finants piiratud.
Kokkuvõttes ma ütleks siiski et odav ülal pidada, aga tihtipeale uuem generatsioon sierraomanikke on piiratud eelarvega ja kui katsud tehnikat korras hoida siis kus sa neid cossu stangesid ja nukkvõlle ja turbotamisi tegema hakkad.
Benapump korises, 20 euri
Bensupaak oli roostes, 40 euri
Kütuse filtri vahetus, esivedrud ja mingit muud kola mis ma kõike ei viitsi välja tuua 62 euri
Salongi ventikas ei töödand, ma ei mäleta paljuga ma eero käest selle sain
Uus lambda (okei selle sain tasuta)
kojamehed jalamatid jms jama tilulilu mis autot ostes puudulikud olid kuid suhteliselt vajalikud asjad auto juures. ei viitsi neid eraldi välja tuua
Esitule klaas Onkelmatsilt tasuta ja pragulised tagatuled, uued tuled laurenilt, vist mingi 15-20 euri äkki, seda ei mäleta
Klapisääretihendid, klapikambrekaane tihend, termostaat, suht odavad
Vedelike vahetus, okei ka suht odavad, ja veel sai kallima otsa õli sisse pandud
Võti on kulunud, sai 2x varuvõtmed lasta teha, 25 euri
Rattalaager 20 eur
Esitule pirnid ei näitand tilligi, uued pirnid 22 euri
Geneka rihmad 4.40x2
Esiklaasi vahetus 100 euri
Eesmine rattalaager, piduritorud, roolivarras, sillastend, kokku 143.93 euri
Keretööd umbkaudu 300 euri
Kardaan Jaanuselt, kardaanimuhv poest uus
Sarniir, stabika puksid, piduriklotsid, tagaamordid, arve on autos seda peast ei ütle
Hammasrihm+pinguti+vahetus 87 euri
+ siis veel tilulilud, nahksisud, poleerimised, rehvid, veljed, helisüsteem, mürasummutus, bensiinikulu nädalas 300km jagu.
Tuugalt vast poolteist kilo kui 2 alla pand.
Kõiki pisiasju ei viitsi välja tuua, kõik on nagu odav ja värki aga kui tahta korralikku toimivat autot siis eks see nimekiri on vana auto puhul siiski pikk. Pole mõtet tuuningut teha ka autole mis tossab ja millel iste vajub läbi põranda. Ma olen vast ise väga pedant ka et kõik peab auto juures toimima. Vaja veel temperatuuriandur vahetada ning katalüsaatori plörin lahendada, aga praegu on finants piiratud.
Kokkuvõttes ma ütleks siiski et odav ülal pidada, aga tihtipeale uuem generatsioon sierraomanikke on piiratud eelarvega ja kui katsud tehnikat korras hoida siis kus sa neid cossu stangesid ja nukkvõlle ja turbotamisi tegema hakkad.
Viimati muutis Six-Fo, 06 Dets 2013, 13:31, muudetud 2 korda kokku.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Sierraga vist ongi nii, et lähed varuosa poodi, raha pole eriti aga saad vastu sületäis uut kaupa 

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Bomsch kirjutas:Meie Sierra läks sugulase kätte. Siiani oli 2008a jaanuarist saadik ainus teele jätnud viga kommutaator. Nüüd läks esimese nädala jooksul kunde käes hammasrihm, aga koos rihmaga võeti töökojas 50€, rullik jäi vana, see pidi nagu tutikas olema. Kurat, midagi ei maksa sierra pidamine, isegi kui lasta teha. Muidugi kui ise ennast edevaks ei hakka ajama ja DOHC mudelit ei ihalda. Sellel mootoriosad juba kordades kallimad.
ot mis is ongi l2inud teil?
sierra mk I 5d
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
sa nätsu ja burxe ei tahtnud arvetesse pannaSix-Fo kirjutas:bla bla bla ....
su arvetes välja toodud kulutused on jah sellised et ilmselgelt on sierrat kallis pidada millest jutt oli