469. leht 522-st
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 17:49
Postitas Jaan
Kristjan kirjutas:Bomsch kirjutas:Meie Sierra läks sugulase kätte. Siiani oli 2008a jaanuarist saadik ainus teele jätnud viga kommutaator. Nüüd läks esimese nädala jooksul kunde käes hammasrihm, aga koos rihmaga võeti töökojas 50€, rullik jäi vana, see pidi nagu tutikas olema. Kurat, midagi ei maksa sierra pidamine, isegi kui lasta teha. Muidugi kui ise ennast edevaks ei hakka ajama ja DOHC mudelit ei ihalda. Sellel mootoriosad juba kordades kallimad.
ot mis is ongi l2inud teil?
Tuli naisevend välismaalt, autot pole ja siis andsime talle sõitmiseks. Kahju muidugi, et ta selle ilmselt jäädavalt ära peab, aga ehk ikkagi ei lähe nii.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 18:14
Postitas Six-Fo
Tarmo kirjutas:Six-Fo kirjutas:bla bla bla ....
sa nätsu ja burxe ei tahtnud arvetesse panna
su arvetes välja toodud kulutused on jah sellised et ilmselgelt on sierrat kallis pidada millest jutt oli
Tõin suht pisikesed asjad seepärast välja, et neid on üldiselt selliste autode juhul palju. Inimesed tahavad ikkagi kõige odavamat võimalikku sierrat osta(mida ka mina tegin, praegu mõtlen et oleks võind kohe mingi 1000 euri maksva võimalikult heas korras sierra võtta) millel midagi suurt häda iseenesest pole, aga neid väiksed pisivigu neil lihtsalt vanuse pärast on. Ja väikete pisivigade remontimine on odav, suisa väga odav sierra puhul, aga neid ilmneb PALJU, kas siis vanusest, palju sõitmiset(või vastupidi liiga palju seismisest) või lohakast eelmisest omanikust.
Kui sinilinnu neid erinevaid variante siin reklaamis siis ega need ei tundunud ka suuremad asjad olema. Umbes et sõitvad ja toimivad asjad aga ikkagi vanad ja kulunud autod mis tõenäoliselt vajavad hoolitsust, võib jopata et tõelised pärlid aga ei pruugi.
Muidugi Tarmol ja Bomschil ja teistel lihtne öelda kui olete juba korraliku hoitud Sierra otsa sattunud, siis muidugi kulutused on oluliselt madalamad. Aga reegel on et suurem enamus eeldavad väga odavast müügikuulutusest väga korralikku autot mida saab kohe tuunima hakata.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 20:59
Postitas BlueQ
Sõidan Sierraga, sest mulle meeldib, mitte et finants ei luba paremat autot. Sierra ongi väga-väga hea auto IMO.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 21:38
Postitas Tamm85
Just, palju küsivad, miks ma ei osta uut ja paremat autot ? lihtne, minu arvates ongi Sierra hea auto, ülalpidamine küllaltki soodne ja minu praegune sierra on mul juba nii kaua olnud, et sellest loobumine ei tule kõne allagi

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 22:01
Postitas sinilinnu
Tamm85 kirjutas:Just, palju küsivad, miks ma ei osta uut ja paremat autot ? lihtne, minu arvates ongi Sierra hea auto, ülalpidamine küllaltki soodne ja minu praegune sierra on mul juba nii kaua olnud, et sellest loobumine ei tule kõne allagi

Aww. Ma olen ka seda sorti inimene, et mulle meeldib mõelda, et auto on ka justkui pereliige ja siis saab see nii kalliks. Ning kui autot hoida & armastada, siis see ei lagune ka nii kiirelt.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 04 Dets 2013, 23:59
Postitas Tarmo
viimased kolm posti like +1 ja muu taoline asi
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Dets 2013, 23:02
Postitas SiimR
blääääääd. Oli sis vaja külateede peale drifti harjutama minna:D tuttavaga siis kurvi külgees. S kurvi minnes esimene paun liialt pikaks ja tagasi ei saand keerata.

juhtus mis juhtuma pidi. 180 peale ja teine tuttav esiotsa sissse... Shit Happens.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 01:31
Postitas dsa
hea töö

aga juhtub ikka
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 01:43
Postitas sinilinnu
Tegijal ikka juhtub.

Ongi, kuhu raha matta.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 11:04
Postitas Jaan
Six-Fo kirjutas:
Muidugi Tarmol ja Bomschil ja teistel lihtne öelda kui olete juba korraliku hoitud Sierra otsa sattunud, siis muidugi kulutused on oluliselt madalamad. Aga reegel on et suurem enamus eeldavad väga odavast müügikuulutusest väga korralikku autot mida saab kohe tuunima hakata.
Tarmol siis ilmselt veab, sest meie peres olevale Sierrale on tehtud uste vahetus, uus tiib pandud, värvitud, ketastega tagasild ja LSD installitud, Marteliuse 4-1 torukollektor paigaldatud, sealt edasi 2,5" custom roostevaba sumps paigaldatud, amordid vahetatud, powerflex puksid paigaldatud, roolilatt vahetatud ja veel nipet-näpet mida enam ei mäleta. Kokku tuleb hetkega üle 2000€ nende asjade peale. Samas 5-e aasta kohta 35€ kuus on ju tegelikult ok kulutus kui üldse on nagu plaanis autot remontida või parendada. Noorte häda ongi see, et kõike on kohe täna vaja ja siis on hala taevani kui ei saa. Teised kõik on süüdi, sest nemad on "niisama tutikad" pillid saanud nagu näiteks Bomsch. Tegelikult läheb kõigest natukene püsivust ja järjekindlust vaja, mitte pole vaja plähmerdada ja rabistada 24/7.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 11:19
Postitas Tarmo
Bomsch kirjutas:Six-Fo kirjutas:
Muidugi Tarmol ja Bomschil ja teistel lihtne öelda kui olete juba korraliku hoitud Sierra otsa sattunud, siis muidugi kulutused on oluliselt madalamad. Aga reegel on et suurem enamus eeldavad väga odavast müügikuulutusest väga korralikku autot mida saab kohe tuunima hakata.
Tarmol siis ilmselt veab, sest meie peres olevat Sierrale on tehtud uste vahetus, uus tiib pandud, värvitud, ketastega tagasild ja LSD installitud, Marteliuse 4-1 torukollektor paigaldatud, sealt edasi 2,5" custom roostevaba sumps paigaldatud, amordid vahetatud, powerflex puksid paigaldatud, roolilatt vahetatud ja veel nipet-näpet mida enam ei mäleta. Kokku tuleb hetkega üle 2000€ nende asjade peale.
ära unusta rehve millega Kersti rinkat sõitis, ning kui palju bensiini on paaki läinud

kas teil recarosi polnud ees?
ja siis kui rinkal rehv katki läks ja pärnust kiirelt uue ostsite ja kui amort läbi kapoti tuli kui simunas (vist) rallimas käisite.
tegelikult ega mul kah nii roosiline pole, ükskord sõitsin korraliku stange pooleks kuna ei viitisnud ilusti kinni panna, läksin ju kõigest põllule proovi ringile ja rsk kukkus tagant ära, pidin uue ostma.
ja siis kuna tahtsin edevamat välimust siis otsin vahetasin kokku cossu antika ja stange ja küljelaiendid ja kapoti, pole neist enamus asju külgegi jõudnud.
ja siis kunagi ostsin piduri klotsid ja kettad taha, kuna ostes olid läbi. ja siis korv istme sisse ja struti ette
ja siis mootori ju ostsin vahele ohc kuna v6 liiga raske ja saalede tellimine nii keeruline
ja siis rehve olen ostnud et pidamist rohkem oleks
ja siis valuvelgi olen ostnud et edevam oleks
ja kus on rsk aastatega bensiini ostetud.
kokkuvõttes peaks vist maha müüma ja mazda ostma sest sierra ju nii kulukas, võtab bensiini kui sõidab, mazdaga oleks kulud olnud praegu jumalast 0 poleks olnud rehve bensiini ega midagi
krt saage aru edevus/tuuning ei ole auto kulu, see on sinu kulu.
autokulu on standart veermiku detailid, standart ülesöelnud mootori detailid, standart elektri junnid.
kui auto ära mädaneb siis viiakse kere emexisse ja paremad jupid müüakse maha, mitte ei remondita 300 euri eest 200 eurist autot

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 13:22
Postitas Six-Fo
Tarmo kirjutas:
krt saage aru edevus/tuuning ei ole auto kulu, see on sinu kulu.
autokulu on standart veermiku detailid, standart ülesöelnud mootori detailid, standart elektri junnid.
kui auto ära mädaneb siis viiakse kere emexisse ja paremad jupid müüakse maha, mitte ei remondita 300 euri eest 200 eurist autot

Aga standar
d asjad mul ju nimekirjas olidki või ma eksin? Moodustab üsna suure osa sellest kogusummast mis ma auto alla pand olen, ma ei hakand eraldi edevuskola välja tooma hindadega.
Kas nüüd alles load saanud noor hing kes ihkab vinge pilli järgi, reeglina arvestab sellega, et turu odavamad 300-400 eurosed Sierrad tihti vajavad 2x seda raha et tehniliselt tip-top korda saada enne kui tuuning mõistlik on? (noh tihti tuunitakse ronte jah, mädale kerele otsitakse tuuningstangesid ja tiibu, kohvile mootorile koonusfilter otsa(ja unistatakse turbost) ja kolisevale veermikule valukad külge, aga see on minumeelest naeruväärne)
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 13:36
Postitas Tarmo
Six-Fo kirjutas:
...
Tuugalt vast poolteist kilo kui 2 alla pand.
...
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 13:42
Postitas Six-Fo
Six-Fo kirjutas:Moodustab üsna suure osa sellest kogusummast
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Dets 2013, 13:54
Postitas Tarmo
ühegi auto pidamine pole tasuta, oleks olnud mersu oleks kah vahetanud esiklaasi ju, seega võta see sealt veel maha
ja siis kas need asjad on ära lagunenud uuesti mis vahetatud on juba? või on keiss lihtsalt et ostsin auto millel oli kõik tsenseeritud või kohe minemas. sel juhul ei saa ju rääkida et sierrad lagunevad, kõik autod lagunevad, uusi autosi saab esindusest need algul ei lagune aga selle eest on õli ja filtrite vahetus veel kallima hinnaga. või et sierra pidamine on kallis, kõikide autode pidamine on luksus