470. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 06 Dets 2013, 14:44
Postitas Six-Fo
Tarmo kirjutas:ühegi auto pidamine pole tasuta, oleks olnud mersu oleks kah vahetanud esiklaasi ju, seega võta see sealt veel maha
ja siis kas need asjad on ära lagunenud uuesti mis vahetatud on juba? või on keiss lihtsalt et ostsin auto millel oli kõik tsenseeritud või kohe minemas. sel juhul ei saa ju rääkida et sierrad lagunevad, kõik autod lagunevad, uusi autosi saab esindusest need algul ei lagune aga selle eest on õli ja filtrite vahetus veel kallima hinnaga. või et sierra pidamine on kallis, kõikide autode pidamine on luksus
Eieiei, ma ei tea kas ma väljendasin ennast kuskil valesti vms aga ma pidasin silmas, et ostetakse vana auto ja eeldatakse et Sierra on kohe odav pidada et aint kalla ja talla ja hakka kohe tuunima.

Sierra on siis odav pidada kui eelmine omanik on kuluosade kulumist jooksvalt kontrolli all hoidnud ja sina ka seda traditsiooni jätkad, aga reeglina on eesti turul olevad autod sellised et korraga tuleb kõik ära vahetada kuna eelmine omanik pidas vajalikuks ainult, et hädapärast auto sõidab, vahet pole mismoodi. Või siis auto on kuuri all seisnud pikka aega, seismine ju teadupärast autole hea pole (minu sierra viimane ülevaatus enne ostu oli äkki 2007 kui ma ei eksi)
Meie keskmise turuhinna eest on väike tõenäosus saada Sierrat millel regulaarselt kõik töökorras on hoitud, uus ostja saab kõik selle pa*a korraga kaela mis eelmine omanik tegemata on jätnud ja millepärast arvatavasti see auto maha müüa tahetigi.

Teemaks oli meil see kuidas sinilinnu omale sierrat otsib ja unistas juba mis ta kõik oma autole külge kruvida tahtis. See jättis vägagi mulje, et ta ei teadvusta omale seda et samapalju raha kui ta tahab tuunimise alla panna, peab ta võibolla alguses üldse auto korda tegemisele panustama. Muidu viimati on tulemus see nagu ma eelmises postituses mainisin
noh tihti tuunitakse ronte jah, mädale kerele otsitakse tuuningstangesid ja tiibu, kohvile mootorile koonusfilter otsa(ja unistatakse turbost) ja kolisevale veermikule valukad külge, aga see on minumeelest naeruväärne

Ma tõin enda auto kulutuste näited seepärast välja, et ise olen täpselt samas situatsioonis. Mulle meeldib kui auto on hallist massist natuke erinev seega oli mul plaan autot natuke isikupärastada. Aga jooksvalt pidin koguaeg tehniliste kulutuste peale ka oma raha kulutama mis autoga ostes mul kõik kaasa tuli.

Ja ma kuulen päris palju positiivset vastukaja, et mul nii korralik ja kena sierra on nüüd(teatud puudujäägid veel on).
Huvitav mis pilguga siis vaataks need samad inimesed, kui mul oleks RS'id all nahksisu sees korralik tümm ja mine sa tea ehk cossu stanged küljes selle raha arvelt mis ma tehnika alla panin, pluss veel siis sportsumpsid ja muud asjad, AGA selle vahega et rooste turritab igalt poolt välja, sillad kolisevad, sumpsist tuleb vinguhaisu, tagapidurid ei võta sest piduritorud rooste tõttu läksid katki ning genekas viliseb.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 06 Dets 2013, 15:32
Postitas Tarmo
parklas seites keegi su vingugaase, kolisevaid sildu ja pidureid küll ei kontrolli. pealegi vinguhaise eemaldaja said tasuta sain aru, silla jupid maksavad väga vähe ja vahetamine on lihtne nagu õlle joomine
noh jah silla viid pärast regulli aind.
aga kes lasi teha ostis sõber või firma kes remonti teostas hoopis endale cossu stange

näiteks enda selle nädala kulud, plokikaanest 2mm maha ja väljalaske kanalid tihendiga sobima (u 4mm suuremaks), klappidega ei viitsinud tegeleda rohkem kui sai ära puhastatud ja natuke üht ranti maha võetud.

tööraha 0
plokaane tihend 8,midagi
klapisääre tihendid 4,midagi
klapikambrikaane tihend 2,midagi
tihendi silkon oli vist 7,midagi
õli (shell) 4l 17,midagi
õlifilter 5,midagi
karteri tihed, küünlad, tosool 19
2 torxi 8,midagi
radikas 0
väntvõlli simmer 4,midagi
kokku 78,5 euri

ja siin kohal ei leia ma ühtegi sellist kulu mis poleks olnud määramata ajaks edasi lükatav, sest otsest karjuvat vajadust millegi vahetamiseks polnud

"nisanäpud" oleks maksnud rs veljed, cossu stange nahk sisu selle töö eest
paraku pean tõdema et kunagi ka ise olen samamoodi maksnud teistele ja pidin loobuma tuuningutest, aga sealt targaks saingi

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 06 Dets 2013, 15:36
Postitas OnkelMats
Margivahetuse tegin küll, kuid igakell võtaks uuesti Sierra, kui leiaks mingi kobeda isendi, mis nagu punanegi, koduse tunde tekitas.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2013, 08:08
Postitas Jaanus
OnkelMats kirjutas:Margivahetuse tegin küll, kuid igakell võtaks uuesti Sierra, kui leiaks mingi kobeda isendi, mis nagu punanegi, koduse tunde tekitas.
http://www.auto24.ee/used/1631391 :mrgreen:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2013, 12:18
Postitas Tanel
Sellel nelikul aastast mine *unni hakkepelita rehvid all, kust krdi kirbuturult need leitud on.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2013, 13:04
Postitas Tarmo
Tanel kirjutas:Sellel nelikul aastast mine *unni hakkepelita rehvid all, kust krdi kirbuturult need leitud on.
kui tähelepanelikult vaatad siis pole need hakka1 vaid mingid colwayd ja neid saad minna kasvõi täna poodi ostma

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2013, 22:38
Postitas sinilinnu
Kui ma ei eksi, siis Tarmo mõlemad sierrad sõitsid täna Tartust läbi. :P

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2013, 22:58
Postitas Tarmo
ei vana ma pole täna näppinud, uuega käisin korra linna tiirul

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 19:36
Postitas Anti
Oskab keegi teadjam mees öelda kumb on etem kas Master nordic2 või nordic3

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 21:27
Postitas Tarmo
2

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 21:34
Postitas Six-Fo
Pidamises vist 2 aga kuulnud et alates nordic 3'st on vähe parem ja vastupidavam tehnoloogia.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 21:40
Postitas Tarmo
nordic3 tehasest 9mm nordic2 10mm. nordic2 pehmem, kuid undab kah kõvemini

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 23:28
Postitas Six-Fo
Pidasin silmas seda et masteri prott on selline 50/50 ost et võib sul varsti ära laguneda aga võib 4 aastat kesta nagu Eerol.

Alates nordic 3'st pidi see olukord parem olema.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 11 Dets 2013, 23:35
Postitas Tarmo
mina sain aru mida sa mõtlesid, lihtsalt lisasin lisa infot, mul nordic4 sierral taga aastast äkki 2008, probleeme pole, nordic2 pole nii kaua sõitnud, aga mälupilt ütleb et on pehmemad kui nordic4 oli uuena. eelmise aasta nordi2 tundub pehmem kui selle aasta nordic3 mul mondeo all ees ja kõvem kui selle aasta icetouch mondeol taga. küll aga masteriga on juhitavus asfaldil parem kui dunlopiga kuna kogu kupatus on jäigem, kaotab jällegi maastikul

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 12 Dets 2013, 00:08
Postitas sinilinnu
Oijh, näpud nii sügelevad, tahaks miskit teha, kuid autot ju ei ole :(
Järeldus: peab vist kindaid kuduma hakkama. :lol: