475. leht 522-st
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Jaan 2014, 00:06
Postitas Tarmo
kui on olemas siis kujutan ette et on ühendatud armaturi alt sinna lülitisse juba
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Jaan 2014, 00:41
Postitas Jaanus
täpsemalt kütte juhe läheb peeglist kaitsmekarpi, tagaklaasi kütte releesse.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Jaan 2014, 08:26
Postitas Jaan
Dexter kirjutas:Nentigem, et kiilrihmal ja kiilrihmal on ka vahe vahel. Need mis on sakilise kiiluga ei kesta kaua, teised aga mis on täis, need kestavad. Omanahal järgi proovitud ja nii see on. Contil ongi vist need sakidega. See võta maha ja viska nii kaugele kui saad, otsi üles ja viska uuesti - need on saatanast

Oleneb. Ma oma jeebul just sain Conti pasaga kisa ära. Enne sai ka teisi rihmasid proovitud. Näituseks Tööriistamarketi IKH paska ja mingit kolmandat veel.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 00:30
Postitas Sten P
90a 2.0 74kw pritse. Gaasipedaali täiesti põhja vajutades on tunda jõnksu nagu oleks kickdowni lüliti vms kuigi tegemis manuaal kastiga. Kas see on kõikidel sierradel ja miks se niimoodi on ?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 00:37
Postitas Silver
Gaasiklapi asendi andurit kontrolli.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 01:32
Postitas tamar
Bomsch kirjutas:Dexter kirjutas:Nentigem, et kiilrihmal ja kiilrihmal on ka vahe vahel. Need mis on sakilise kiiluga ei kesta kaua, teised aga mis on täis, need kestavad. Omanahal järgi proovitud ja nii see on. Contil ongi vist need sakidega. See võta maha ja viska nii kaugele kui saad, otsi üles ja viska uuesti - need on saatanast

Oleneb. Ma oma jeebul just sain Conti pasaga kisa ära. Enne sai ka teisi rihmasid proovitud. Näituseks Tööriistamarketi IKH paska ja mingit kolmandat veel.
Suve alguses mõtlesin pikalt, et mis rihm Transiti külmikule sobib. Kuidagi jäi silma garaazis naelaotsas äraviskamist ootav väsinud conti rihm (Sierra ohc oma). Ja ohh seda imestust kui sobis see ideaalselt lisa külmiku pumbale. Kuskil 30tuh pidas see rihm väärikalt seal peal vastu (nagu ikka ajutine lahendus teenis terve hooaja). Sügisel, siis kui enam külmutust vaja polnud võtsin ta maha. Ei vilistanud ega kägisenud ta midagi, kuigi sai antud raskeid ülesandeid +35st teha +4kraadi. Seal süsteem samamoodi, väntvõlli otsast jookseb lisa kliimapumbale ja pingutamiseks on rullik mida pingutad ise tavaliste lehvõtmetega.
Teepeal kaasas oli ka loomulikult uus rihm mida õnneks vaja ei läinud.
Seega ei saa väita, et conti kõikse kehvem on.
Kui Sierrat teemasse võtta siis isa mäletamist mööda teenisid motorcrafti rihmad vähemalt 300tuh km.
Muidugi hq vms rihmadega oli huvitav juhus. Ostsin neid identseid 2tk, et Sierral ära vahetada. Ohh seda rõõmu kui üks oli cm jagu pikem kui teine, kuigi numbrid ja mõõdud olid kahel rihmal identsed. Viisin tagasi poodi, anti uued.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 01:41
Postitas Six-Fo
Niisama mainin et see niutsumine kadus ise ära ilma et oleks jõudnud kapottigi lahti teha vahepeal, viimastel kordadel pole kuulda midagi olnd

. Tea mis tal ükskord viga siis oli. (samas seisnud ka vahepeal pikalt)
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 02:59
Postitas erx
Kaaskannatajad fordifanaatikud, keegi mu RS2000 4x4 Escorti ei ihkaks endale? Väga kahju loobuda, lugematud tunnid auto peale kulutatud aga paratamatult ei ole mõtet kolme autot pidada, eriti kui kaks neist hobikad. Uus aku, all poeuued IceContact BD-d (346euri) ja kaasa saab garaažitäie kõikvõimalikke varuosasid. Ees reguleeritavad Koni amordid, nelivedu toimib ideaalselt, talvel igav ei hakka.
Arvestades et 2010a. kere otsast lõpuni keevitatud ja värvitud ning mootor uutest juppidest 2,3 plokile ehitatud + tutikad rehvid ei tohiks 2000.- kogu kompoti eest palju olla. Esialgu A24 kuulutust panema ei hakka, uurin kas tuttavate ja foorumikaaslaste seas oleks huvilisi.
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =31&t=9377" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 06 Jaan 2014, 21:52
Postitas Henn
kunagi käis läbi kusagilt, et sierrale esimesed pidurisadulad ja kettad saab vahetada mondeo(kas ainult mk1) omade vastu.
Edit: Oleks pidanud kohe veidi googeldama, mondeo mk2 fl. supportid sobivad.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 10 Jaan 2014, 23:22
Postitas Henn
Paluks abi. millised tuled sisse sobivad?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 10 Jaan 2014, 23:26
Postitas Tamm85
Äkki Golf 2e, see millel ees 4 tuld või bmw e28
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 11 Jaan 2014, 10:54
Postitas siim_o
Vaz 2106 pidavat ka istuma
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 11 Jaan 2014, 12:21
Postitas Henn
e30 tuled on suured näiteks.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 12 Jaan 2014, 00:46
Postitas sinilinnu
erx kirjutas:Kaaskannatajad fordifanaatikud, keegi mu RS2000 4x4 Escorti ei ihkaks endale? Väga kahju loobuda, lugematud tunnid auto peale kulutatud aga paratamatult ei ole mõtet kolme autot pidada, eriti kui kaks neist hobikad. Uus aku, all poeuued IceContact BD-d (346euri) ja kaasa saab garaažitäie kõikvõimalikke varuosasid. Ees reguleeritavad Koni amordid, nelivedu toimib ideaalselt, talvel igav ei hakka.
Arvestades et 2010a. kere otsast lõpuni keevitatud ja värvitud ning mootor uutest juppidest 2,3 plokile ehitatud + tutikad rehvid ei tohiks 2000.- kogu kompoti eest palju olla. Esialgu A24 kuulutust panema ei hakka, uurin kas tuttavate ja foorumikaaslaste seas oleks huvilisi.
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =31&t=9377" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Lugesin su teemat, vägavägaväga uhke värk. Ülitubli olnud. Oleks vaid load läheduses, ostaks ära. Hetkel pole mõtet veel nii korralikku osta omale.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 12 Jaan 2014, 00:49
Postitas sinilinnu
Keegi morettesid on pannud enda sirtsule ette.
Päris kenad:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... tecbBaQhqQ" onclick="window.open(this.href);return false;