489. leht 522-st
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Apr 2014, 22:12
Postitas Tarmo
ma võtan hoogu et cossu laiendid külge kruvida, värvitud ja klambrid küljes
ainult vaja veel mõelda esimsete tükkide poritiiva kinnituse liistud
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Apr 2014, 22:17
Postitas Six-Fo
Tõenäoliselt ainukesed stanged mida ma enda auto külge paneks oleks ka cossud, samas meeldib mulle ka see tavaline stange millel udukad all on, keegi mingit musta värvi autot siin foorumis korra müüs, mulle vähemalt jäänud siuke mulje et originaal udukad olid küljes.
Aga ma olen otsustanud et mulle meeldib see combo mis mul praegu on, erkpunane ja musta värvi originaal stanged, nad mul võrdlemisi heas korras ka niiet puhtaks pestuna päris hea

Nende stangedega vast igasugused küljelaiendid oleksid võõrkehad.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 05 Apr 2014, 22:36
Postitas Tarmo
jah
ainus variant kui sa nad kere värvi värviks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 13 Apr 2014, 13:46
Postitas FLAMEWAR
diagnosti pistik?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 13 Apr 2014, 16:26
Postitas Tanel
jh
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 13 Apr 2014, 23:47
Postitas FLAMEWAR
keegi võiks mingi lahti seletatud õpetuse üles panna, et kuidas arusaada veakoodist kui kasutada testrit või led lampi!
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 14 Apr 2014, 08:35
Postitas Six-Fo
Kus Tallinnas soovitate sillastendi teha? profülaktika mõttes. Vahest kuulnud jutte kuidas suvalised töökojad suht mööda reguleerind.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 14 Apr 2014, 09:56
Postitas Tanel
Ledi/dioodi
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 14 Apr 2014, 10:40
Postitas FS
FLAMEWAR kirjutas:keegi võiks mingi lahti seletatud õpetuse üles panna, et kuidas arusaada veakoodist kui kasutada testrit või led lampi!
Meil Fordi diagnostika aparaat olemas, mingi aeg kokku leppida saab need veakoodid üle vaadata.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 14 Apr 2014, 11:42
Postitas Milman
FLAMEWAR kirjutas:keegi võiks mingi lahti seletatud õpetuse üles panna, et kuidas arusaada veakoodist kui kasutada testrit või led lampi!
Siin englishmannide keeles seletatud seda kodust diagnosti.
Muidu scorpioklubis oli ka eesti keeles väga põhjalik seletus, aga leht vist nüüd igaveseks maas.
http://subscribe.ru/archive/tech.auto.a ... 80942.html
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 14 Apr 2014, 12:16
Postitas sieraari
FLAMEWAR kirjutas:keegi võiks mingi lahti seletatud õpetuse üles panna, et kuidas arusaada veakoodist kui kasutada testrit või led lampi!
Autodata õpetus

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 15 Apr 2014, 08:27
Postitas Henn
Six-Fo kirjutas:Kus Tallinnas soovitate sillastendi teha? profülaktika mõttes. Vahest kuulnud jutte kuidas suvalised töökojad suht mööda reguleerind.
Mart Pere 5036826 oma alal tegija.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 16 Apr 2014, 09:09
Postitas Six-Fo
Veel selline küsimus, et mis süsteemiga sierra istmetel too kuramuse esiistme alaselja tugi on? Toosama mis GT istmetel ja nahkistmetel reguleeritav on keskkonsooli poolsest küljest.
Kusagilt kõrvu jäänd et õhkpadi on seal sees. Mul nimelt juhiistmel too vajub vaikselt ära kui peale toetad, seega on suht vähe abi tollest.
Kas sadulsepad selle taastamisega toime tulevad või vahetatakse seal midagi kogu kupatusega välja?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 16 Apr 2014, 16:08
Postitas Tarmo
õhkpadi on nendel milledel on keskonsooli pool istme ees osa juures üks lisa kangike millel on otsas kummist pump ja selle otsas nupp. nupule vajutades lased tühjaks pitsitades kummist pumpa pumpad õhku täis
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Postitatud: 16 Apr 2014, 19:45
Postitas Six-Fo
Okei. Huvitav mis mehanism seal siis sees on. Igastahes mul juhiistmel vajub vaikselt ära ning istud varsti lösakil. Kui selja tõmbad nõgusaks siis tunned kuidas vaikselt see padi tagasi vastu selga kerkib. Kõrvalistuja istmel nii pole, see toetab ilusti ja ei vaju ära.