No Castrol on info-autos ka saada, ja Ford-i originaal õli on ka castrol-i toodang.BlueQ kirjutas:Info Auto Tartu kasutab Castroli õli ! Tallinna ja Pärnu kohta ei tea. Diislitel välp 20 tuh, Transitid 25 tuh, Rangerid 30 tuh, bensukad 20 tuh km.
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ma räägin, et hoolduse käigus pannakse autosse Fordi ja Volvosse Castroli õli, mitte Valvoline enam. Originaal oli Valvoline. Tellida võid mis iganes õli endale leti tagant.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
kunagi raiusin ise kah et isegi mannol on piisavalt hea, viimane kogemus mannoliga oli (mingi xtreme, vist xtreme shit), et mondeo mootor hakkas juba 2000km juures ka soojalt kõvemat häält tegema ja pidin oma sõnu kugistama, peale seda ei pane mannolit isegi mitte sierra pintosse. käima pannes -5 juures oli nagu oleks mingi 15w sees kuigi peale oli kirjutatud 5w. vw speciga liqui moly 5w40 vmi kannatas 13k km mondeos hooldusvälp on 20k kuid peale liqui molyt olen välba lükanud 10k peale ja nüüd viimane ots kasutan ainult õige speciga shelli õlisid. usun et kui poleks olnud lm vw speciga vaid fordi speciga siis oleks kannatanud ka 20k kuid reaalselt õli on odav ja 10k on normaalne välp, hea nulle jälgida.tamar kirjutas:...Ise kasutan odavat mannoli õli, tuleb hea hinnaga kätte. Vahetan iga 10tuh tagant. Kasutanud peres olevate fordide peal juba aastaid. Autodeks Mondeo 2,0 TDDI, Transit 2,4TDDI neid kolm tükki ja Transit 07a 2,4TDCI. Pole häda midagi sellel õlil. Castrol muidugi uhkem, või osta kohe kanistriga Fordi õli. See oleks eriti edev värk.
jah võite öelda et ma kujutan ette et mootori hääl muutub nii väikese km puhul ja see pole võimalik, kuid no näed olen oma mondeoga juba üle 4 aasta sõitnud ja kuulen seda vägagi hästi, diisel mootor pluss fordi heli isolatsioon kannab selle hästi salongi
pikk jutt lühidalt, kui hoolite oma autost ja teil on võimalik mõned eurod rohkem maksta, siis ärge seda mannoli -tsenseeritud- küll sisse kallake
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kui teema õlidele läks siis tsiteerin ühte huvitavat lõiku õlifiltritest mis ma ükspäev lugema juhtusin:
Ise olen senimaani suht suvalisi filtreid kasutanud mida autotarvete poed küsimise peale annavad. Peaks edaspidi natuke rohkem süvenema hakkama vist mida ma ostan
.
HOW IMPORTANT IS BETTER EFFICIENCY?
The fact is, you would probably be amazed at how much engine wear could be eliminated simply by using more advanced oil filtration. In paper 881825 the Society of Automotive Engineers indicates that a joint study was performed between AC Spark Plug and Detroit Diesel Corp. The study found that finer oil filtration significantly reduced the rate of engine wear.
According to the paper, the tests regarding engine wear within a diesel engine were performed using four levels of oil filtration. They chose filters whose efficiency rating was very high for particles of 40 micron, 15 micron, 8.5 micron and 7 micron sizes.
The same was done for gasoline engines, except that the relative sizes were 40 microns, 30 microns, 25 microns and 15 microns.
To make a long story short, the researchers had this to say:
"Abrasive engine wear can be substantially reduced with an increase in filter single pass efficiency. Compared to a 40 micron filter, engine wear was reduced by 50 percent with 30 micron filtration. Likewise, wear was reduced by 70 percent with 15 micron filtration."
By combining this type of oil filtration with the superior protection and cleanliness of a premium synthetic oil, you will virtually eliminate engine wear.
Ise olen senimaani suht suvalisi filtreid kasutanud mida autotarvete poed küsimise peale annavad. Peaks edaspidi natuke rohkem süvenema hakkama vist mida ma ostan

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
ma olen wix filtreid kasutanud viimane ots, alguses kasutasin mis kätte juhtus. peab uurima mis minu autode wixi filtrite filtreerimis number on
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Wix vist tundub jah üks parimate seast olevat. Katsun edaspidi ka otsida omale midagi asisemat.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Küsimus selline(võib suht lollina kõlada), et kas sierral on salongifilter olemas? Või noh, kas peaks olema. Mul omal puhub suht suvalist sodi ja tolmu sisse alati, jõua seda esiklaasi küürida koguaeg 

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Mingi poroloon või selle laadne asi on ventika õhtuvõttude ees.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Pole ühtegi salongifiltrit Sierralt, aga areta või otsi mingisugused filtrid salongipuhuri alla ja ei tule sodi enam salongi.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Selle peale on teinekord kulmud kerkinud jah kui mingit jura läbi ventikaavade kellegile näkku lendab ja siis küsimise peale et kas salongifiltrit pole, vastan et ei ole
Aga peab mõni nädalivahetus uurima ja lammutama, nagunii tahab ventika mootor natuke õlitamist saada.

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Täna tahtsin sierral õli vahetada , aga karterikaane küljes oleval poldil oli kandid täiesti maas(põhimõtteliselt silindriks keeratud.) Tuleb uus mutter peale keevitada, et lahti saada. Kuna nüüd keeran selle täiesti pekki, siis on vaja uut polti, kuna ma ei tea poldi iseärasusi(kas tihe keere ja pikkust), siis ma ei oska seda osta. Äkki keegi teab, millist sorti polt panna? Mootoriks on DOHC
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Võta vana polt kaasa kui uut lähed ostma,saad kõrvuti panna ja võrrelda sobivust.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
See on riskantne variant sellepärast, et äkki tuleb tellida vastav polt ja siis peaks sierra kanalil tiksuma mitu päeva
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Originaalis kogupikkus 24 mm, keere M14x1,5, keermeosa pikkus 15 mm.
Sama karteripolt on enamikel Sierra mootoritel, va. 2,3d, 2,3 ja 2,8 bensiin.
Suure tõenäosusega on poes kohapeal olemas.
Aga auto vanust arvestades on võimalus, et kunagi on karterikeere üle keeratud ning keere suuremaks tehtud.
Seetõttu peaks see polt sul ikkagi näpus olema poodi minnes.
Sama karteripolt on enamikel Sierra mootoritel, va. 2,3d, 2,3 ja 2,8 bensiin.
Suure tõenäosusega on poes kohapeal olemas.
Aga auto vanust arvestades on võimalus, et kunagi on karterikeere üle keeratud ning keere suuremaks tehtud.
Seetõttu peaks see polt sul ikkagi näpus olema poodi minnes.
Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Probe RWD 2,3T
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Suur tänu vastuse eest