Kas see on normaalne, et peale siduri vahetust on pedaal üli kerge? LUK.i komlpekt läks. Ja siis veel, et pedaal võtab väga ülevalt? Seda kõrgust peaks saama vist regullida pedaali juures oleva huinjaaga?
Edit: Kasutaja finepix.iga konsulteerides jõudsime järeldusele, et luk.il ongi pehme korv, ta xr4 oli samamoodi. Ja pedaali juures olevast huinjaast sain aru kuidas toimib ja nüüd on pedaal õigel kõrgusel.
airborne kirjutas:On see reaalne, et pihustid nii umbes, et ei lase üldse kütust läbi?
Jah. Ühe opeliga sai 2x pihusteid; 2x filtrit; 1X bensiini pumpa ja 1x bensiini paaki vahetada ennem kui asi pidama jäi. Põhjus siiani teadmata mis seal paagis oli - suhkur see igastahes ei olnud kuna sade tundus olema tuhm tumedam beež ning mootor töötab siiani ilusti (ka gaasid on korras)
Mt75 tuleb ära koos kanginupuga? Poole öö peal sain kasti loksuma aga alla tõmmates ei mahtunud kangi üla osa august läbi.. täna kainepeaga lähen vaatan mis seal eila tegin...
FLAMEWAR kirjutas:Mt75 tuleb ära koos kanginupuga? Poole öö peal sain kasti loksuma aga alla tõmmates ei mahtunud kangi üla osa august läbi.. täna kainepeaga lähen vaatan mis seal eila tegin...
Ma võtsin kogu hoovastiku küljest ära. Saab ka kangi eraldi ära võtta. Seal on üks tift kangi all mis hoiab seda kinni. Nii on lihtsam kui kang ära võtta, sest siis ei tilbenda see hoovastik jalus.
FLAMEWAR kirjutas:sain kuidagi tifti kätte, nüüd jama, et kast sabika varda taga kinni... pakkuda ideid
Stabika varras lahti lasta keskelt Siis tuleb õige nurga all kätte, varrast annab väänata allapoole ka.
Tagasi läks kkast. kuidagi lihtsamalt vähemalt.
jah lahti tuleb lasta, kõigepealt tagaosa poldid keerata ja saiia esiosa muidu klamber kiilub taga osa kinni nagu mul! esimesed lahti ja tagumised poollahti ning siis meelitab üle varda..