6. leht 19-st
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Veebr 2009, 12:07
Postitas lapik
selliste pihustite saamiseks tuleb vaadata juba mingisuguste päris rajude turbokate poole, aga võib-olla on lihtsam ja odavam osta uued boschi kõrge takistusega pihustid, kuna enamasti on võimsate mootoritega masinatele, kaasa arvatud cossu, paigaldatud madala takistusega pihustid
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 25 Veebr 2009, 21:40
Postitas Kristjan
plutolane kirjutas:Kas keegi oskab nimetada mõne auto pihustid, mis on ligikaudu 350ccm-i voolavusega?
Pole küll 350, aga opeli 16v turbo mootoril on 315cc
siin ühed müügil ka kohe:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5092" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 26 Veebr 2009, 14:58
Postitas Jaan
350cc pihustid on saab 9000 peal näiteks, suhteliselt liikuv kaup, endalegi sai mõistliku hinnaga hangitud.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 05 Juul 2009, 15:56
Postitas motohead
te räägite küll sellest turbotamisest aga olgem ausad kas see sierra moto seda paukku ültse vastu peab ma arvan et kui korralikult tega siis peaks kogu sisikonna välja ju vahetama et midagi head saada

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 05 Juul 2009, 16:12
Postitas TOm
kui sa oleks sellesse teemasse veidi rohkem süvenenud, siis näed, et juba 2. ja 3. lehel on sellest juba räägitud.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 14 Sept 2009, 12:52
Postitas Tanel
No mul isegi yhest turbokast saabi v6 pihustid alles,cc ei mäleta enam,ja kui viitsiks mässata sellega siis stock sisuga saaks s6ita küll natukene aega,arvestama peab tagavara kolbidega kindlasti

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 09 Apr 2010, 21:55
Postitas Tarmo
mingi linnalegend liigub et probe kolle koos turboga istub dohlakale külge, keegi võiks ära proovida kes turbotada tahab. paneb mingi paksema kaane tihendi kah ja äkki annab muid probe juppe kah kasutada. Ei tea kas aju annab panna?
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 00:10
Postitas waher
2,2 probe mootorit mõtled?

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 00:47
Postitas Sassu
Nii palju kui neist piltide järgi aru saada siis tõesti paistab sama kujuga see asi neil. Aga hoolikumalt vaadates on sel Probe/Mazda mootoril kolle ülevapool kaks polti ja all 4. Sierra dohlakal on vastupidi. Ehk siis Probe kolle istuks tagurpidi peale, väljalase kapotis väljas

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 00:53
Postitas waher
mis olekski kenam

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 13:46
Postitas Tanel
Lihtsam oleks v6 mootor v6tta,2.9 oleks päris hea juba,endal liiguvad kah vaikselt plaanid selle poole

Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 13:58
Postitas Tanel
Leidsin midagi mis vaja läheks,ja nyyd vuttvutt jubinaid otsima waher
V6 2.9 engine
K27 turbo
Hks replica 60mm wastegate.
Megasquirt v3 injection
630 cc injectors @ E85 (ethanol)
Two Walbro 255Lph fuelpumps
1.2bar of boost
See siis originaal sisuga ja remontimatta mootor üle 300hp
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 20 Apr 2010, 14:17
Postitas Tanel
Inglis keelest peaks vist enamus aru saama,siin väike -dohc- turbo projekt.
http://skogenracing.editboard.com/engli ... -t4968.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 22 Apr 2010, 15:35
Postitas Jaan
120kw on ju suht mannetu tulemus.
Re: mootori föönitamine
Postitatud: 04 Mai 2010, 16:33
Postitas M-Tech
Ikka parem kui see, et vähemaks oleks läinud.
