6. leht 522-st
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:13
Postitas TOm
kes teist lamellideg sõidab

mul isiklikult nõelad all

lamelliga ikka ei saa hakkama seal kus ma elan (puhe kiilas jää koguaeg maas)
eelmise talve algul proovisin aga mõtlesin kähku ümber
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:17
Postitas kersti
mul ka ikka naelad.. eelmisel sügisel sai ostetud UG500-d. Peavad väga hästi ja ainult paar naela eelmise talvega kaduma läinud..
Mu kodukohas ka täielik kiilasjää niikui maantee pealt asulasse pööran. Täna sai selle talve esimene spinn juba tehtud

Postitatud: 02 Nov 2006, 22:21
Postitas TOm
ma tahan plokk diffrit

sellega saax paremini hullata, kui ühe ratta veoga

Postitatud: 02 Nov 2006, 22:27
Postitas kersti
Ei tea kas seda LSD-d saaks kuidagi väikse vaevaga paigaldada ka ja mis see maksta võiks? Ei ole keegi uurinud?
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:29
Postitas TOm
asi ise maksab palju (kunagi oli kulutus ja küsiti 2000) aga kas tal pole mitte ketaspidurid? seega vahetada vaja pidurisüsteem...kettaga rummud osta.
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:32
Postitas kersti
Minu sierral näiteks on juba taga ketaspidurid

... juba siis olid, kui auto ostetud sai. Hehh võibolla on lsd ka, lihtsalt surnud

Peaks laskma järgi kontrollida

Postitatud: 02 Nov 2006, 22:34
Postitas TOm
no kui ketas taga siis peax seal jah midagi paremat leiduma...tavaliselt lükati trummal sierradele alla.
sõber keevitas oma projektikal diffri seest kinni 100% blokk

ja kestis üsna kaua
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:40
Postitas kersti
Jää peal võib see isegi päris ok variant olla, aga kuidas ta suvel asfaldil tundus? Kui sõidad linnavahel normaalse kiirusega ja iga kord kui kuskile keerama peab kraabib üks ratas maad? Ma ei kujuta ette sellist asja..
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:43
Postitas TOm
kraabib jah asfalti...aga see auto pole igapäeva liikur....pisike '80 toyota 2.5 bemmi mootoriga, millel turbo ka veel vahel

teeb päris head häält kui sumps down pipe otsast ära tuleb...meenutab v8-t ja õrna turbo vilet on koguaeg kuulda
Postitatud: 02 Nov 2006, 22:47
Postitas kersti
Kas see on see punane kuut, mis CCG Piibe Challengel tahtis osaleda mingis nõrgemas klassis aga saadeti Outlaw klassi:D Aga ta vist ei võistelnudki? Iseenesest lahe projektikas

Postitatud: 02 Nov 2006, 22:56
Postitas TOm
just see sama kuut...ta sõitis küll aga mingi jama oli tal ka seal olnd...nägin videot sellest kuidas sõitis
audi club-i rajapäeval lammutas korralikutl...1-e sõidu kaotas aint...400 ajaks tuli 13,5 sek. peale seda sai bena pumpadele uued juhtmed ja asi liikus jupp maad paremini ning lõhkus difri ka ära:D
Postitatud: 02 Nov 2006, 23:10
Postitas Tarmo
mul on LSD aga mul on trummel piduritega
muidu
You can fit limited slip differential from a 4x4 or Cosworth, these have a viscous coupling LSD at rear in stock. Pay attention before buying, that if you drive a non ABS car, you'll have to change the rear axle too, because the LSD only passes into a disc braked rear suspension. The final drive of these diffs is 3,64:1, so there won't be any difference at DOHC and 2.8 XR4i models.
Postitatud: 03 Nov 2006, 01:36
Postitas hulleq
KRANTS kirjutas:hulleq kirjutas:aga igatahes on tomi ja krantsi vahel tunda kerget vihavaenu või kuidas ?
ärge olge üksteise peale tigedad !
mis sa sonid???
ma ei tea, et me Tom'iga teineteisele veel sitasti oleks öelnud
või oleme

kerget vihavaenu ma ütlesin mitte sitasti ütlemist ! keegi võiks krantsile konti anda äkki ei ole siis enam nii kuri ja ei karga kõigile turja !

Postitatud: 03 Nov 2006, 10:50
Postitas KRANTS
Postitatud: 03 Nov 2006, 11:46
Postitas Jaanis