Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Nüüd plokk freesi alt läbi ja silindritele kerge hoon ning läheb uute rõngaste, saalede ja poltidega kokku tagasi.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Lausa 3/10 pidi maha võtma, et pind puhtaks saada

Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
kui plokki ja kaas mõlemad lihvitud võib oht detonatsioonile juba olla.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Me alla 98 bensiini nagunii ei sõida, ringrajal tglt muud ei müüdagi009-FMC kirjutas: 04 Sept 2020, 08:01 kui plokki ja kaas mõlemad lihvitud võib oht detonatsioonile juba olla.

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
95 ei kõlba ammu enam sellistele pillidele
data annab N9a cr 10.3 mis ongi tankla kütteks sobilik, 3/10 lihvida pindadest võibki olla maksumum, arvestades sellle mootori miinus pooli võib taaskord hobused kaane ja ploki vahelt erisuunas joosta
kõigeparem on omal nahal järgi proovida
data annab N9a cr 10.3 mis ongi tankla kütteks sobilik, 3/10 lihvida pindadest võibki olla maksumum, arvestades sellle mootori miinus pooli võib taaskord hobused kaane ja ploki vahelt erisuunas joosta
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Otsime kõige kvaliteetsema kaanetihendi ja lähevad uued poldid. Loodame, et nii peab. Üldiselt pole jahutusega probleeme olnud, aga see lollakas suur malmist väljalaske kollektor alukaane küljes on saatanast. Samas torukolled pole juhendi järgi lubatud. Mitte et neid ka eriti saada oleks, vähemalt mina ei leidnud sellele mootorile netist valmiskujul midagi mõistlikku, mille saaks enam-vähem raha eest tellida. Võrdluseks: BMW M50 RV torukolled olid 137€ koos saatmisega 

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Igal pool netis kirjutatakse, et traadist keeratakse kaanetihendile tugevdusrõngad, aga kas keegi siinsetest kirjutajatest seda omal nahal on järgi proovinud? Ja mismoodi seda üldse tehakse, ma ise pole seda kunagi teinud ega näinud ja ükski kirjutaja, kelle juttu olen lugema sattunud, pole viitsinud oma tegemisi pildimaterjaliga täiendada. Kirjutasin siia, kuna kaanetihendist niikuinii juttu. Mind huvitab see teema juba sellepärast, et 1,8td komplektne tehnika ootab ühe Sierra kerega paaritamist ja tahaks turboga veidi mängida, et asi paremini liiguks, aga et hobused tihendi vahelt jeehat ei tõmbaks.
Viimati muutis rekkamees, 06 Sept 2020, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Lihvi suruõhuviiliga malmkolle veidi õhemaks, läheb ka kergemaks. Ega sellest torukollet ei tee, aga mingi kasutegur vast asjal ikka on.merchant kirjutas: 04 Sept 2020, 11:49 Otsime kõige kvaliteetsema kaanetihendi ja lähevad uued poldid. Loodame, et nii peab. Üldiselt pole jahutusega probleeme olnud, aga see lollakas suur malmist väljalaske kollektor alukaane küljes on saatanast. Samas torukolled pole juhendi järgi lubatud. Mitte et neid ka eriti saada oleks, vähemalt mina ei leidnud sellele mootorile netist valmiskujul midagi mõistlikku, mille saaks enam-vähem raha eest tellida. Võrdluseks: BMW M50 RV torukolled olid 137€ koos saatmisega![]()
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Traatidega möllamise asemel mõistlikum metallist kaanetihend panna.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kaal pole niiväga teema, vaid erinevate materjalide soojuspaisumine. See kuum kollejurakas aitab kaasa kaane kõverdumisele. Eks õhendamine vähendaks seda efekti, aga malm on rabe ja see oleks mõttetult suur töö vs torukolle install.rekkamees kirjutas: 06 Sept 2020, 22:22 Lihvi suruõhuviiliga malmkolle veidi õhemaks, läheb ka kergemaks. Ega sellest torukollet ei tee, aga mingi kasutegur vast asjal ikka on.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Mingi soomlase juttu kunagi lugesin, kus ta piinas üht P100-t. Ta proovis ka alguses metallist tihenditega, küll tehasetoodanguga, küll isetehtuga. Tehase toodangust proovis ta Focuse 1,8tdci plekktihendit, aga kui ta umbes 2 bar survega sõitis, siis ei saanud muudmoodi pidama kui traatrõngastega. Mismoodi ta need tegi, sellest loomulikult jälle ei kirjuta, kõik arvavad, et teised teavad isegi. Kes aru saab, võib ise lugeda, sisaldab ka parasjagu naljakaid kohti. Pilte pole kahjuks enam näha, kui ma 3-4 aastat tagasi seda lugesin, olid pildid veel ka, aga traadist kaanetihendi tugevdustest pilte loomulikult jälle polnud. https://www.turbodiesel.fi/forum/viewtopic.php?t=71JanekE kirjutas: 07 Sept 2020, 12:17 Traatidega möllamise asemel mõistlikum metallist kaanetihend panna.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Käisime silindrid kergelt hooniga üle, tahmarandid maha ja poleeritud kohad natuke matiks, et uued rõngad kohe paremini sisse töötaks. Lasin korraks ka indikaatori aukudesse sisse: silindrid on ühtlaselt kulunud 1,5..2/100 ja "tünnis" kohtade hälbed lisaks 1..2/100. Täitsa viisakas veel selle aja ja läbisõidu kohta 

Viimati muutis merchant, 25 Juul 2022, 00:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Uued rõngad, saaled ja kett. Ja muidugi tihendid.

Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Klapid sees, sääretihendid ka vahetatud.

Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Hooratas sai väikese lahjenduskuuri, tulemus 10,235kg


Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 19:53, muudetud 1 kord kokku.