Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
no mul on kah tava vedrud taga ja jäigaks keeratud amordid, põrutab päris hästi. samas kui ma nüüd amordid pehmeks keeran siis vedrutab rohkem kui tava amordiga. nüüd hakkab koitma millest räägin?
jah on olemas odavad coilid millel ei saa jäikust reguleerida, kuid sierrale ma pole näinud selliseid pakutavat, ilmselt sellest ka see krõbe hind võrreldes golfi odavate coilidega
jah on olemas odavad coilid millel ei saa jäikust reguleerida, kuid sierrale ma pole näinud selliseid pakutavat, ilmselt sellest ka see krõbe hind võrreldes golfi odavate coilidega
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
sõitsin täna 2 korda mõõda sierrast.. näeb päris uhke välja.. pilte ka siia tuleb?
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Vahepeal sai käidud valgas arkis, aga noh kasu sellest polnud midagi. Katti mul siis all polnud ja ilma selleta ei nõusta nad passis isegi mootori vahetust sisse panema. Nüüd sai siis mondeo katt alla keevitatud ja käidud CO mõõtmas, jube kõrge on kahjuks. Viskab natuke ka sinist/musta suitsu välja, siis millalgi laseb klapisääre tihendid ära vahetada ja küünlad ka. Aga ise lähen nüüd ära soome tööle ja kui tagasi tulen, siis tegeleb sellega edasi.
Vahepealsestest tegemistst ka natuke
Kõlarid sai sisse pandud



Heli on nende Hertz kõlaritega väga hea ja mängivad ka bassi päris hästi, suudab makk neid toita küll. Aga kui auto kunagi legaalseks saab, siis lähevad kõlarid võimu järgi.
Peale sai tõmmatud ka 3M vaha, hakkas paremini läikima küll

Mõned plastikud said uuesti musta värviga õle tõmmatud,kuna keegi varasemalt on need hõbedaseks värvinud

1,8 bensupump on dochile ikkagi lahja ja sai siis dochi alt korralik paak pumbaga pandud. Paagi oleks pidanud nkn vahetama, sest see täiesti ära roostetanud,kruvikas läks igaltpoolt läbi. Koos paagiga läks ka uus bensufilter
Vana paak

Pagassi/bensuluugi kang mis juba peale auto ostmist ära murdus sai nüüd terve vastu vahetatud


Mondeo katt

Spidoplokk sai ära vahetatud,kuna vanal tahhokas enam ei töötand. Ghia oma võtsin enda põllurallikast

Diffrile sai uus õli

Ja mõned ilusad pildid ka autost



Rohkem pilte siin http://fotoalbum.ee/photos/Tamm85/sets/1369485
Vahepealsestest tegemistst ka natuke
Kõlarid sai sisse pandud



Heli on nende Hertz kõlaritega väga hea ja mängivad ka bassi päris hästi, suudab makk neid toita küll. Aga kui auto kunagi legaalseks saab, siis lähevad kõlarid võimu järgi.
Peale sai tõmmatud ka 3M vaha, hakkas paremini läikima küll

Mõned plastikud said uuesti musta värviga õle tõmmatud,kuna keegi varasemalt on need hõbedaseks värvinud

1,8 bensupump on dochile ikkagi lahja ja sai siis dochi alt korralik paak pumbaga pandud. Paagi oleks pidanud nkn vahetama, sest see täiesti ära roostetanud,kruvikas läks igaltpoolt läbi. Koos paagiga läks ka uus bensufilter
Vana paak

Pagassi/bensuluugi kang mis juba peale auto ostmist ära murdus sai nüüd terve vastu vahetatud


Mondeo katt

Spidoplokk sai ära vahetatud,kuna vanal tahhokas enam ei töötand. Ghia oma võtsin enda põllurallikast

Diffrile sai uus õli

Ja mõned ilusad pildid ka autost



Rohkem pilte siin http://fotoalbum.ee/photos/Tamm85/sets/1369485
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
täitsa kena sile, see mk1 esistange natuke riivab silma ainult.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Kaugelt pasitab tõesti täitsa sile, aga kahjuks lähedalt see asi nii enam ei ole, aga eks sellega tegeleb kunagi hiljem. Esistange tahaks tulevikus asendada cossu omaga, tavaline mk2,mk3 stange minu silmis parem välja ei näe kui see mk1 ja samuti ei meeldi mulle eriti ka RS lisakaups kirjutas:täitsa kena sile, see mk1 esistange natuke riivab silma ainult.

Kunagi on teda osaliselt üle värvitud ja lakki koorub suht paljudest kohtadest, ühel pool küljekarbis on auk sees, karbiotsad natuke halvas seisus ja karbid muidu ka. Tagumised tiivakaared tahaks vahetamist. Esimene juhipoolne tiib suht laines koopaäärest. Lävepakud alt keskelt tihendi kohtadest roostetavad. Taga numbrialune osa keskelt mõlkis,sest keegi kunagi posti otsa sõitnud. Aknaääre tihendid kõik kobrutavad, aga need saan enda põllurallikate küljest võtta, kuna neil on täitsa korralikud. Katuse pealt paarist kohast tuleb värvi tükkidena ära, lakki koorub. Ees suunatulede alt roostetab. Ja neid kohti on veel ja veel kus roostet leidub, ei tule kohe meeldegi.
Mõned pildid




Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Unustasin kirjutada, kui täna ülevaatus punkti minnes otsustas siduritross, et tema läheb puruks, otepää kesklinnas
Õnneks kannatab ka ilma sidurita käike vahetada ja sai kodu tagasi sõidetud, järgmine tross külge ja uuesti ÜV punkti. Vana tross oli keskelt täiesti ära roostetanud ja seetõttu ka puru läks.

Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
cossu stangega saan mina sind aidata, täitsa originaaliga 

Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Oskab keegi aidata, co näit oli 1900, aga peaks olema 200 või vähem. Natuke tuleb ka suitsu tagant ja klapisääre tihendid ja küünlad vahetab kindlasti ära. Katt mis alla sai on 2.5 v6 mondeo oma, kas võib olla et see r4 mootoriga see ei toimi? Ebanormaalselt kõrge on co
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Esmalt ei usu, et co saakski olla 1900, aparaatidel lõpeb skaala tavaliselt 10 peal. Äkki hc ? Olgem korrektsed ja edastagem õigeid andmeid, et keegi saaks aitama hakata.Tamm85 kirjutas:Oskab keegi aidata, co näit oli 1900, aga peaks olema 200 või vähem. Natuke tuleb ka suitsu tagant ja klapisääre tihendid ja küünlad vahetab kindlasti ära. Katt mis alla sai on 2.5 v6 mondeo oma, kas võib olla et see r4 mootoriga see ei toimi? Ebanormaalselt kõrge on co
Lubatud piirmäärad on sellel isendil,
Tühikäigul:
Co: 0,5
Hc: 100
kõrgendatud pööretega (2500)
Co: 0,3
Hc: 100
Lambda: 1,03
Sinul tundub olevat läbi kas lambda või kuskilt jookseb sirinaga bensiini peale üleliia. (nt. temp andur annab valet infi)
Kati tööd selliste näitajate peale ei suuda tuvastada kuna mootoril endal on midagi viga mis tuleks ennem kõrvaldada.
Kui võiks kahtlustada kati kehva tööd siis oleksid näidud maksimaalselt co:1,xx Hc: 300-400 ning lambda: 0,8xx
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Vabandan minu viga jah, hc oli 1900 2500rpm juures ja co oli üle 1e, peast ei mäleta enam ja pole hetkel eestis et paberi pealt vaadata. Hc ga oli veel nii et mida kuumemaks mootor läks,seda kõrgemaks näit läks
Katalüsaatoriga on veel see , et nii kui alla sai tuli kivi sees lahti ja nüüd pläriseb seal sees
Katalüsaatoriga on veel see , et nii kui alla sai tuli kivi sees lahti ja nüüd pläriseb seal sees
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
See viitaks, et kuumemana lisandub põlemiskambrisse rohkem õli, kuid ikkagi on midagi veel peetis.Tamm85 kirjutas:Hc ga oli veel nii et mida kuumemaks mootor läks,seda kõrgemaks näit läks
Enda eelmise postitusele lisan veel, et kui katti viga siis on ka hapniku (O2)gaasides rohkem - korras kati ja tiheda sumbutiga peaks see olema 0 või maksimaalselt 0,1. Lahjasegu mootoritel on see muidugi suurem kuid need jätame nissani ja toyota pärusmaaks.
Soovitan soojalt ossi alla minna ja vaadata lambdaanduri pealt mis seal toimub. Siis saab hakata mõtlema millest tuleb alustada.
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
HC on ju põlematta kütus, millal küünlaid vahetasid, muidugi võib seal veel olla nt küünlajuhtmed, jagaja kaan, rootor jne.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Küünlaid pole mina sellel mootoril vahetanud, aga nüüd vahetan kindlasti ära kui tagasi eesti lähen. Jagaja oli sel mootoril uus kui ma ostsin
Klapisääre tihendid ka kindlasti vahetusse ja edasi tuleb siis täpsemalt uurida mida vaja
Klapisääre tihendid ka kindlasti vahetusse ja edasi tuleb siis täpsemalt uurida mida vaja
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Jah väga õige, kuid ka õli viib selle hc ülesse. Nagu omanik väitis, siis mida soojem on seda suuremaks läks.IvoK kirjutas:HC on ju põlematta kütus, millal küünlaid vahetasid, muidugi võib seal veel olla nt küünlajuhtmed, jagaja kaan, rootor jne.
Kui kõik silindrid töötavad kenasti siis küünlad nii metsa asja ei vii. Kui mootor töötaks kolme silindriga siis oleks veel usutav, muidu mitte.
Re: Ford Sierra 1.8cvh->2.0 -dohc- 92.a
Silindrid töötavad kõik, siiani pole veel sel mootoril kuulnud et mõni ei töötaks. Aga enda tunde järgi on sel mootoril jõudu nagu vähe, ei lähe päris nii hästi edasi kui -dohc- peaks. Mingi andur kuskil peab sooda olema, kodu saan,siis hakkb uurima
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93