1. leht 1-st

2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 15:04
Postitas hennu
Tervist

Tahaks siis oma jääraja pillile koonusfiltrit paigaldada, kuna sai eelmine nädal võisteldud ja sai umbes 20km piitsutatud , ning mootor üle 4000rpm ei läind .. nojah , siis sõitsin veel ja lõpuks oli 3000 lagi ja siis võtsin kapoti lahti ja õhufiltri kasti kaane maha ja õhufilter oli punnis ja ära külmunud, et õhku peale ei saanud eriti... , võtsin siis ära , kast oli paksult lund täis .. Soovitati siis koonukas panna ...

Niipalju kui ma olen lugend koonuka kohta siis see pidi hp maha võtma , kuna saab külma õhu asemel kuuma ?
Mis teie arvate , kas ma võin kohe selle koguja otsa õhufiltri toppida või peab mingi sirge pika toru tegema/ostma .. nagu ma ideeliselt näinud olen ..

Kui see hp jutt vastab tõele , kas siis tuleb see koonukas suunata kuskile koopa ligidale , et saaks külmemat õhku??

Võite lisada mõne pildinäite , kuidas on tehtud või kuidas oleks õige teha ..

Ette tänades,

Henri.

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 15:16
Postitas Dexter
vihje- kui jääraja masin ja praegune oli lund täis, siis mõtle ise kui see kõik lumi peaks mootori sisemusse minema. targem viis viia õhuvõtt vähe paremasse kohta kuid jätta alles originaal filter.

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 15:57
Postitas hennu
ega koonukas lund läbi lase ju?

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 16:02
Postitas Tamm85
hennu kirjutas:Niipalju kui ma olen lugend koonuka kohta siis see pidi hp maha võtma , kuna saab külma õhu asemel kuuma ?
Kui sa paned koonuka kollektori, radika vms kuuma asja juurde, siis saab ta jah kuuma õhku mis võib jõudu maha võtta. Koonus tuleb panna võimalikult kaugele kuumadest asjadest ja ideaalis eraldada mingi vaheseinaga, et kuum ligi ei pääseks.

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 17:24
Postitas Tarmo
teoreetiliselt kui selle toru eemaldad mis läheb kopsikust ratta koopasse, siis ei tõmba kah sul enam lund nii sisse.

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 18:05
Postitas hennu
Õhku vähem ei saa siis?

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 18:45
Postitas Tarmo
ega sa auke kinni ei topi ju

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 18:54
Postitas ValgeKotkas
Kui isegi võidaksid/kaotaksid midagi jõus, siis sa ei märkaks seda nagunii...

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 18:56
Postitas hennu
aga , õhuringlus ei teki seal kapoti all ju hästi ..
see toru ongi ju pantud selleks , et õhku suunata?

Niiet , ei tasu koonukat panna?
Leidsin ühe näidise , millel siis kast on ära võetud ja pandud uus toru ja koonukas otsa :
http://www.google.ee/imgres?hl=et&tbo=d ... =103&ty=93" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 19:16
Postitas Tarmo
hennu kirjutas:aga , õhuringlus ei teki seal kapoti all ju hästi ..
see toru ongi ju pantud selleks , et õhku suunata?
no ilmselgelt oled sa pähe võtnud et vaja panna koonukas et saaks sõpradele näidata tuuningut ja et koonus lisaks ka rõvedat häält teeks, keegi ei takista sind. jäärajal kas sul on tavarehvidega 88 või 80kw ei oma mingit tähtsust, jõud käib pidamisest üle niikuinii. kui aga probleemiks on lihtsalt koopast imetav lumi, siis lihtsaim lahendus on selle toru eemaldamine ja toimib edasi täiesti ilusti (proovitud)

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 15 Jaan 2013, 19:24
Postitas hennu
Ilmselgelt mitte , peamine , et seda janti enam ei toimuks ..

Re: 2.0 -dohc- koonusfilter

Postitatud: 16 Jaan 2013, 01:22
Postitas doker
Mina ise eemaldaks rattakoopast toru ja igaks-juhuks paneks õhufiltri kopsikusse minevale otsale veel mingi peenemat sorti võrgu ette.