1. leht 5-st

2.0 is

Postitatud: 04 Mai 2007, 18:51
Postitas sierra87
rääkige kõike head et mis sellele mootorile head teeb ja mis halba teeb
mitte oletusi vaid selliseid asju mis on tõesti juhtund

Postitatud: 04 Mai 2007, 18:55
Postitas Jaanis

Postitatud: 04 Mai 2007, 20:46
Postitas sierra87
ei ole päris see mida mina tahtsin.
tahaks nagu seda lugeda et kuidas inimesed enda ISidele jõudu juurde on saanud ja mis selleks teinud
ja palju kiirust on tulnud . . .

Postitatud: 04 Mai 2007, 21:13
Postitas IvoK
sul vist peaks olema 2.0i, ja 74kw mitte i S ja 85kw. sest neid mootoreid on kahte varjanti.

:wink: :wink: :wink:

Postitatud: 04 Mai 2007, 21:58
Postitas sierra87
MUL ON I S !


aitäh

Postitatud: 04 Mai 2007, 22:01
Postitas sierra87
ja ma ju tahtsin üldse teada saada et millega ja kuidas inimesed oma häid mootoreid paremaks saavad ja mis on paha teinud
mitte et mingi 120km eemalt keegi oletab et mis mul sierra kapoti all või kuuri all on


sorry

Postitatud: 04 Mai 2007, 23:55
Postitas IvoK
Siis nii märgigi, et on 2.0i S mitte 2.0i, sest need mootorid on täiesti erinevad

2.0i pole mitte kohe 85kw vaid 74kw


jumal küll on siis raske märkida õiged mootori andmed, mitte ise leiutama hakata.

Postitatud: 05 Mai 2007, 09:48
Postitas sierra87
vaataks äkki teema pealkirja? :roll:

Postitatud: 05 Mai 2007, 09:54
Postitas sierra87
väga mõttetu on üldse siit foorumist vist midagi tarka teada saada tahta?
kõik hakkavad midagi oletama või siis teemast mööda panema.

põhimõtteliselt võiks kõikide 205 plokiga mootorite headest ja halbadest tuunimistest rääkida
mitte 2,0 is i asemel 2,0i lugeda ja siis seletama hakata :(
mina tahan et sellest siin oleks kasuka kõigile

võib ju rääkida süüte õigeks keeramiseks ja hammasrihma vahetusest ,klapi vahede reguleerimisest . . . ja mis nende asjade tegemisel nässu võib minna.


aitäh :D

Postitatud: 05 Mai 2007, 12:18
Postitas IvoK
Ok läheb teemast mööda.


asi lõpetatud.

Postitatud: 16 Mai 2007, 22:55
Postitas Kristjan
Kaks sierrat olnud just selle mootoriga.

Üldiselt suht kuulikindel asi ei karda rihma purunemist ja ei karda ka kuuma....
Peale radika purunemist tuli sõber 30km koju pani uue radika ja tosooli ja sõitis edasi.
Minul nii hästi ei läinud ning tuli vahetada ka kaane tihend.


Tuunimise puhul nagu ikka tuleb kõige pealt saada kätte see originaal 85 kw. Vanade sõitnud autode puhul = kap rem ja mitte see kap rem kus vahetad saaled ja klapisääred, et tühikäigul õlituld ei vilguta ja tagant sinist ei ajaks.... mootor maha määrata silindri kulumis aste vajadusel puurida rem mõõtu = uued kolvid. saaled ja muud on ju loogiline, et vahetada. Edasi kaane juurde klapil puksi pole on rem klapid mis nac jämedama jalga seega tuleb kaanes klapi augud lasta rem mõõtu ja uued klapid. Suure läbisõiduga kulub ka nukk klapp ei avana niipalju kui vaja = jõu kadu. Präegu saada igasuguseid sport ja tänavasport nukkasid ja klapi vedrusid kui POWER on eesmärk siis võiks ju midagi vaadata sealt. Pead kannatab ka kindlasti lihvida = suurem surveaste/kõvem pauk... ei ole küll kursis kuida sierral pihustitega on (ntx e30 325 bmw puhul on nad viimase piiripeal) kui fordil sama asi võiks ju panna vähe suuremad. Kogu see kompott kokku panna korraliku KERGE! kere peale ja peaks sama päris hea paugutaja... Enda IS'iga käin tihti kruusa peal mis on minuarust ka selle masina kodukeskkond ja nägu läheb :) ---> :D minu auto puhul pole tehtud midagi

Üldiselt väga lihtne ja odav mootor mida teha :!: Minul läks kaane remont (lihv, klapisääred, kaanetihned) maksam 800 krooni ja 1h + 4h oma tööd

Postitatud: 17 Mai 2007, 09:47
Postitas Jesper
Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.

Postitatud: 21 Mai 2007, 19:45
Postitas sierra87
Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.

mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )

Postitatud: 21 Mai 2007, 20:18
Postitas Tarmo
kas keegi viitsib mulle seletad mis tähendab 205 plokk?

Postitatud: 21 Mai 2007, 20:36
Postitas Jesper
205 on algselt Sierra Cosworthi plokk, mida pandi ka tavalistele OHC-dele. Peamiseks erinevuseks teistest OHC plokkidest on see, et valand on kriitilistest kohtadest jämedam ning plokk kannatab seega rohkem jõudu ja/või ülepuurimist. 93mm peale puuritud silindrid pole tänavamootoritel haruldus, koos Fiesta diiselmootorist võetud kepsude, offset ground vända ning V6 kolbidega annab see oma 150 kuubikut võitu töömahus.

Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida? :lol:

205 tunneb ära valatud kirja "205" järgi seerianumbri kohal.