1. leht 1-st

Küsimus 1.8

Postitatud: 03 Sept 2013, 22:13
Postitas erkki0073
Tere, selline küsimus, kuidas 1.8 66 kw mootor sobib 1.6 55 kw mootori juhtmestikuga, mõlemad bensiinid, kuidas sobivad ka näiteks genekas, vaakumid, karpa, kollektorid, käigukast, mootori kinnitused jne. Kas on üldse mõtet ümber aretada ?

Tänud ette, Erkki

Re: Küsimus 1.8

Postitatud: 04 Sept 2013, 22:27
Postitas IvoK
Mina kunagi vahetasin oma mk1 1.8 66kw ohc 2.0 77kw ohc vastu, kuna karpad olid neil juba erinevad, siis ma ei vitsinud juhtmestikuga tegeleda. Vaid panin 2.0 mootori ja 1.8 sisselaske kolle kogu täiega, üks karpa mees regullis kogu toitesüsteemi 2.0 mootori jaoks paika. Mulle piisas sellest, tuli kindlasti ka tunduvalt odavam.

Re: Küsimus 1.8

Postitatud: 05 Sept 2013, 13:21
Postitas erkki0073
IvoK kirjutas:Mina kunagi vahetasin oma mk1 1.8 66kw ohc 2.0 77kw ohc vastu, kuna karpad olid neil juba erinevad, siis ma ei vitsinud juhtmestikuga tegeleda. Vaid panin 2.0 mootori ja 1.8 sisselaske kolle kogu täiega, üks karpa mees regullis kogu toitesüsteemi 2.0 mootori jaoks paika. Mulle piisas sellest, tuli kindlasti ka tunduvalt odavam.
Ühesõnaga, 1.6; 1.8; ja 2,0 mootori püstakud peaksid olema kõik samasuguse ehitusega ja kõik kollektorid peaksid lihtsalt ümbertõstetavad olema ?

Re: Küsimus 1.8

Postitatud: 05 Sept 2013, 21:04
Postitas IvoK
No ma arvan et ohc-de 1.6-2.0 mootoritel, kaaned kui ka plokid on kollede kinnituskohdade poolest täpselt samasugused. Ise olen vahetanud 1.8 ohc 2.0 vastu, ei usu et 1.6 mootori vahetamine 2.0 vastu vb nii lihtne pole välimus võib neil ju sama olla, aga toitesüsteem täiesti erinev, lihtsalt kui jätad väiksema mootori karpa siis on see vaja ka suurema mootori jaoks paika reguleerida, 1.6 karpa reguleerimine 2.0 jaoks, arvan et võib veidi keeruline olla. Läbilaske avad/kanalid, düüsid võivad lahjaks jääda. Aga 1.6 moto 1.8 vastu vahetada, peaks lihtne olema.

Re: Küsimus 1.8

Postitatud: 05 Sept 2013, 21:13
Postitas erkki0073
IvoK kirjutas:No ma arvan et ohc-de 1.6-2.0 mootoritel, kaaned kui ka plokid on kollede kinnituskohdade poolest täpselt samasugused. Ise olen vahetanud 1.8 ohc 2.0 vastu, ei usu et 1.6 mootori vahetamine 2.0 vastu vb nii lihtne pole välimus võib neil ju sama olla, aga toitesüsteem täiesti erinev, lihtsalt kui jätad väiksema mootori karpa siis on see vaja ka suurema mootori jaoks paika reguleerida, 1.6 karpa reguleerimine 2.0 jaoks, arvan et võib veidi keeruline olla. Läbilaske avad/kanalid, düüsid võivad lahjaks jääda. Aga 1.6 moto 1.8 vastu vahetada, peaks lihtne olema.
Tänud asjaliku vastuse eest!