1. leht 2-st

Ford sierra 1.6 CVH Burnout;D

Postitatud: 10 Mai 2007, 22:02
Postitas Tehnic

Postitatud: 16 Mai 2007, 19:24
Postitas siil
ma tegin sellist asja ilma abivahenditeta ja oli sama hea
a muidu lahe

Postitatud: 27 Mai 2007, 18:14
Postitas Tehnic
mis abivahendid mul olid? :D

Postitatud: 27 Mai 2007, 19:05
Postitas Sigmar
Üleküla võll? :roll:

Postitatud: 27 Mai 2007, 19:32
Postitas siil
sry kui eksin
aga paistsid olema väiksed õli loigud rataste all

Postitatud: 27 Mai 2007, 21:04
Postitas taunod
pigem arvan, et alles jäetud esipidurid :D

Postitatud: 28 Mai 2007, 01:10
Postitas Tarmo
tegelikult oli sealt asfalt vähemalt märg (see on abivahend!)

Postitatud: 28 Mai 2007, 11:24
Postitas taunod
aga ikkagi mind painab see,et kui ta tagurdas ja siis tõmbas edasi ja liikus veel natu edasi ja jäigi seisma koha peale,see 1.6 mootor pole ikka nii võimas.vend mul tegi siksiga sama kasutades esi pidureid ja oli sama väärne tulemus :D

Postitatud: 28 Mai 2007, 16:06
Postitas Priit
selleks ei pea tagumisi pidureid maha võtma. lihtsalt vajutad pidurit ja annad gaasi. mootori jõud käib piduritest üle. paljud autod kes kiirendustel käivad ja burnouti teevad, on ka tänavalegaalsed! ehk siis kõik pidurid töökorras. ja tõesti, antud videos kasutatakse pidurit

Postitatud: 28 Mai 2007, 17:44
Postitas Tarmo
aga kui mootoril jõudu vähe on ja pidurid korras on siis ikka lihtsalt see ei käi

Postitatud: 28 Mai 2007, 17:57
Postitas taunod
jah ega pole ju näinud et 1.6 sierra kusagil kiirendusel kummi oleks põletanud :shock:

Postitatud: 28 Mai 2007, 18:23
Postitas Tarmo
iseenesest said ka sigulid väga edukalt kummi põletamisega hakkama. valem seisnes kulunud piduri klotsides taga ja natuke õli tagarataste alla

Postitatud: 28 Mai 2007, 22:08
Postitas Priit
libedarajal oli ilusti näha , et kui pidurit põhja ei löö jõuga vaid nö muljud, siis tagapidurid ei rakendugi täisvõimsusega. seda siis tutikatel a klassi mersudel, mille pidurid peaks ikka korras olema. esimesd ilusti blokis ja tagumised veerevad. kui järsult ja tugevalt pidur alla lüüa , siis kõik blokeeruvad. seletatav siis sellega et pidurivõim on ees ja kui jõuga õlile survet ei anna siis läheb ta kõigepealt loomulikult lähematesse (esimestesse) silindritesse. OÜ autosõidu omad nii rääkisid ja mina usun sest oma silmaga nägin :wink:

Postitatud: 28 Mai 2007, 22:53
Postitas Tarmo
noh järgmine kord näitad siis kuidas sa õrnalt pidurdad kummi suitsetades nii et esirattad on plokkis ;)

Postitatud: 29 Mai 2007, 10:07
Postitas Priit
ohh ma ei jõua enam... kõik ju nägid et kumm suitses, järelikult on võimalik :wink: asfalt oli märg/õline ja pidurituled põlesid. rohkem ei olegi tarvis arutada. mõttetu vaidlus mis kedagi targemaks ei tee