1. leht 2-st
K:co kõrge
Postitatud: 31 Dets 2013, 00:54
Postitas sanser55
Sai siis endale sierra soetatud, mureks on siis see et CO on kõrge, kas on mõtteid või midagi et kuidas asja parandada, kas tasuks KAT alla panna kuna sellel mudelis pole KAT-i orginaalis all.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 31 Dets 2013, 08:39
Postitas BlueQ
Alustame sellest, et mis mootoriga sul on?
Re: K:co kõrge
Postitatud: 31 Dets 2013, 09:28
Postitas Six-Fo
Lambda või tempi andur(mitte see mis spidoblokile signaali annab) läbi.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 31 Dets 2013, 16:50
Postitas BlueQ
Õlirõngad võivad veel kinni olla, õhuleke summutis, vaakumis.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 31 Dets 2013, 18:16
Postitas Dexter
BlueQ kirjutas:Alustame sellest, et mis mootoriga sul on?
Ja teiseks mis olid näidud. Tühikäigul ja pööretega - Co, HC, Lambda, O2, Co vrai?
Re: K:co kõrge
Postitatud: 01 Jaan 2014, 20:28
Postitas nustu826
Õlikulu näitab HC
CO puhul alustame mootorist ja kas pritsega või ilma
Re: K:co kõrge
Postitatud: 01 Jaan 2014, 20:53
Postitas BlueQ
Õlikulu mõjutab ka CO näitu, mitte ainult HC-d.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 02 Jaan 2014, 22:32
Postitas sanser55
ta mul 2,0 74kw pritsega mootor, kus see lambda andur asub? täpsemalt nendest arvudest ei tea aga, co oli olnud 0,8. kui õlirõngad kinni on siis peab uued panema w?
Re: K:co kõrge
Postitatud: 02 Jaan 2014, 22:53
Postitas Six-Fo
Lambda on kuskil väljalaske kolleka alumises otsas minu mälu mööda, ülevalt vaadates peaks olema nähtav ja keeratav. .
Järgnev illustreeriv pilt on suvaliselt autolt aga siuke samasugune junn turritab välja
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... /pic01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K:co kõrge
Postitatud: 02 Jaan 2014, 23:28
Postitas Tarmo
siiski pükste küljes mitte väljalaske kolde, kuid mõte jääb samaks
Re: K:co kõrge
Postitatud: 02 Jaan 2014, 23:47
Postitas Six-Fo
Võibolla ja, ma peast ei mäleta kui pikalt seda kollet jagus

Silme ees on küll kus see lambda on, sai omajagu kangutatud teist kunagi.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 03 Jaan 2014, 00:08
Postitas sanser55
homme lähen viskan pilgu peale, aga kuidas arusaada kas see on rikkis või mitte?
Re: K:co kõrge
Postitatud: 03 Jaan 2014, 02:41
Postitas BlueQ
Kui mõõdad ostsiloskoobiga. 100% et lambda on töökorras. Kui õlirõngad kinni siis suitseb ja kulutab õli, aitab uute kolvirõngaste paigaldus. Muidu suitseb, õli võtab?
Re: K:co kõrge
Postitatud: 03 Jaan 2014, 03:41
Postitas Six-Fo
Siis peaks tugev õlivine olema koguaeg üleval ja seda teemaalgataja ei maininud, õlivine võib ka klapisääretihenditest olla, mina õlirõngastele ei panustaks, ja kui ongi siis 74kw ei tasu see vaeva ära, lihtsam juba uus korras mootor vahele panna. CO tuleb tihti läbi põlend lambdast või tempi andurist.
Re: K:co kõrge
Postitatud: 03 Jaan 2014, 16:31
Postitas kalle211
või hoopis valest süütenurgast.