1. leht 2-st
jahutusvedeliku tase alaneb pidevalt
Postitatud: 27 Mai 2007, 20:15
Postitas valmar
Seline mure,et jahutusvedeliku tase alaneb alatasa:iga paari päeva tagant vaadates on paisupaak tühi ja kui juurde valan siis paari päeva pärast jälle samasugune.Praegu ei paista kah,et kuskilt nagu tilguks järelikult kaob vedelik sõidu ajal.asi hakkas juhtuma pärast sedakui auto mootori temp oli kohapeal käies max läinud ja jahutusvedeliku välja löönud paisupaagi lähedalt.kas sierral on mingi ventiiliga kork,mis peaks ise auru välja laskma???Ja kas keegi asjatundija oskab mingit muud võimalust kah pakkuda miks vedelik ära kaob????
Postitatud: 27 Mai 2007, 20:40
Postitas Tarmo
plokikaan jah

. eks see tosool sul silindritesse läheb.
kas sõiduajal valget suitsu kah tuleb tagant?
Postitatud: 27 Mai 2007, 21:19
Postitas xr4
kui korra pani temp lakke ära siis väga suure tõenäosusega on plokikaane tihend ja sitemal juhul plokkikaas
Postitatud: 27 Mai 2007, 21:28
Postitas Kuuno
Kui tosool läheks silindrisse, siis pressiksid heitgaasid töötava mootori puhul paisupaaki! Eemalda paisupaagi kork töötava mootoriga ja jälgi tosooli paisupaagis, vajadusel tõsta pöördeid! Kindlasti kontrolli ka õli taset karteris ja selle värvi!
Postitatud: 27 Mai 2007, 22:07
Postitas IvoK
Kui jahutus vedelik kaob, kas oled vaadanud ka karteris õli, ega see ei vahuta (õli ja jahutus vedelik segamini)
ja kui heitgaasid surutakse jahutus särki (kui tihend ja kaan peetis) , siis peaks enamasti koguaeg olema mootori temb laes, sest see on lisa kuumus mis tuleb otseselt silindrist
aga eks need dohc mootorid on sellised mis kardavad kuuma.
Postitatud: 27 Mai 2007, 22:38
Postitas valmar
Ei,valget suitsu veel ei tule aga eks see viga ole veel noor kah:Sõidan mõnda aega ja vaatan kuidas see tase ennast hoiab seal jha siis võib hakata alles järeldusi tegema kas on plokikaan jne.
Postitatud: 28 Mai 2007, 11:29
Postitas taunod
mu venna passatil kadus ka tosool,aga kusagilt välja ei tilkunud,aga salong läks uduseks ja tuligi välja et soojendus radikas oli omadega läbi.ehk on abi
Postitatud: 28 Mai 2007, 20:03
Postitas Dexter
minu sinisel sirtsul oli kah kummaline tosooli kadu..ja just kohapeal tuksudes....tuli valja et veepumba simmekas oli otsas...
PS.kui soitsid siis tase oli normis!!
Postitatud: 29 Mai 2007, 23:19
Postitas hulleq
mul tekkis kohe siia juurde kysimus !
nimelt mu jahutusvedelik värvub millegipärast tumedaks :S just ära vahetatud vedelik muide ! kas on võimalik et jahutusvedelik saab kuskil kokku mingisuguse õliga ?
Postitatud: 29 Mai 2007, 23:21
Postitas valmar
vahepeal uudiseid niipalju et õnneks on mu lootused vett pidanud ja tosool pol enam ära kadunud,ju oli siis õhk kuskil veel sees,et vahepeal kippus tosooli tase alanema aga nüüd pole enam alanenud ning ma sõidan praegu juba rahulikuma südamega...
Postitatud: 29 Mai 2007, 23:22
Postitas valmar
hulleq kirjutas:mul tekkis kohe siia juurde kysimus !
nimelt mu jahutusvedelik värvub millegipärast tumedaks :S just ära vahetatud vedelik muide ! kas on võimalik et jahutusvedelik saab kuskil kokku mingisuguse õliga ?
kle aga vaata oma autol õli värvus kah üle igaksjuhuks
Postitatud: 30 Mai 2007, 13:21
Postitas hulleq
õli on ikka õli värvi ! :S
Postitatud: 30 Mai 2007, 19:54
Postitas Dexter
hulleq kirjutas:õli on ikka õli värvi ! :S
siis v6ib hakata plokikaane tihend minema..v6i on kaas k6ver...minu enda kogemus mossega..millel kaas k6ver aga s6idab..kuid j6udu vahem..ning 6li oli ikka 6li varvi..aga tosooli ilmub sellist 6li taolist jama.....seega...kahtlustan sama asja mis minulgi...

Postitatud: 30 Mai 2007, 23:49
Postitas hulleq
targad rääkisid et õli ja tosooli kanalid jooksevad blokis suht kõrvuti ja et tosoolil on selline loll komme oma kanaleid suurendada ning on võimalus et tosool on õliga kokku puutunud ja õli on ikka õli värvi aga tosool on nüüd musta värvi :S ning päris jama veel asi poel sest kui oleks nii et tosool jookseks õli kanalis siis oleks nii et kui keerad blokikaanel korgi maha ( koht kust õli sisse valatakse ) siis peaks seal ilmnema valge vaht :S muidu auto ikka liigub veel !
Postitatud: 31 Mai 2007, 12:16
Postitas Tarmo
samas kui õli tuleb tosooli sisse kuna kanal suureks on uhutud siis peaks ka ju tosool minema õli sisse

samas peaks see iglapool kokku puute võimalusel mõjutama ju mõlemaid osapooli
