1. leht 2-st
Vedrude lõikamine
Postitatud: 10 Mär 2014, 21:23
Postitas edm1a1
Soov on siis oma sedaan Sierrari jäigemaks ja madalamaks teha, minimaalse kuluga. Välismaa lehtedelt on silma jäänud mingi komme, et driftirakettidel on tagasillale lõigatud Transiti vedrud ja Sierra tagavedrud lõigatud ning ette viidud. Mis loogika sellel on, kas tagavedrud on siis jäigemad/pikemad esivedrudest? Mis lp. foorumlased ja Sierra huvilised soovitada oskavad säästu-driftimürsule?
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 10 Mär 2014, 22:40
Postitas siim_o
Minu eelmisel säästu driftikal olid sirje originaal tagavedrud lõigatud kõrguse jaoks ning amordid peugeot boxeri tagaamordid, kinnitused tegin sierra tagaamortide omadest. Esivedrud olid originaalid , kõrgus relakaga sätitud ja amordikäigu piirajaks e34 esimesed põhjalöögipuksid (need kollased jurakad amordi ümber) Sättisin nii, et amordi käiguruumi 1 cm. Esiamordid olid originaalid, õli vahetasin aga kastiõli 85W-140 vastu. Toimis ilusti, aga Eesti tänavail võimatu sõita.
Praegusel liikuril taga lõigatud rs koos sobitatud berlingo amortidega, ees bilsteini reguleeritav koos rs vedruga, esiamordi alumise kinnituse tegin ümber nii, et amort liikus umbes 2 cm käändmikus allapoole ning seega nina madalam.
Sierra tagavedru esiamordi peale sättida olen proovinud, ei toimi.
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 10 Mär 2014, 23:58
Postitas edm1a1
Ma olen alati huvi tundnud, kuidas jõutakse sellistele lahendustele, et võtta Boxeri alt tagaamordid või mõni muu vidin mingi kolmanda auto pealt, mis siis enda autole alla aretatakse. Kas juhtusid mõned Boxeri või Berlingo amordid vedelema, või käisid mõõdulint pihus mööda lammareid, et omale sobivaid amorte leida?

Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 11 Mär 2014, 09:39
Postitas kalle211
Mina kasutasin oma sirjel tagavedrudena volga gaz24 esivedrusid, mis said lühemaks lõigatud. Kui palju seda ma ei mäleta enam.
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 11 Mär 2014, 11:09
Postitas siim_o
edm1a1 kirjutas:Ma olen alati huvi tundnud, kuidas jõutakse sellistele lahendustele, et võtta Boxeri alt tagaamordid või mõni muu vidin mingi kolmanda auto pealt, mis siis enda autole alla aretatakse. Kas juhtusid mõned Boxeri või Berlingo amordid vedelema, või käisid mõõdulint pihus mööda lammareid, et omale sobivaid amorte leida?

Juhatan autoremonditöökoda, igast head ja paremat jääb tihti üle...
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 11 Mär 2014, 13:19
Postitas edm1a1
siim_o kirjutas:Juhatan autoremonditöökoda, igast head ja paremat jääb tihti üle...
Selge pilt, eks ma lõikan esialgu originaalvedrudelt pisut maha ja näis mis saab. Kui sitasti, siis uuesti ja lähen otsin mõned teised vedrud.

Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 06 Mai 2014, 20:08
Postitas Beast
Tagasillal on teistsugune ehitus, seega nõuab see tugevamaid vedrusid. (Berlingol on amordid nii jabura koha peal, et seal peavad olema palju jäigemad amordid kui sierral. Sealt ka loogika miks neid sierral kasutada).
Taha peaks sama sierral jah panna transiti esimene keerdvedru, õõtsa sees see süvend on vist natuke väiksem aga kui snna jupp kummi või vineeri alla panna peaks toimima küll. Kere poolse otsa sobivust kahjuks ei tea.
Ette panin ise universaal punnsilm-scorpio vedrud, ca 1,5 keerdu maha ja jäi kõrgem kui originaalis (mida oligi vaja). Vedru välis diameeter oli suts suurem-seda sai ühendus kohalt natuke lihvitud. Põhimõtteliselt võta vedru alt ja otsi teine asemele mis oleks jämedam. Transiti vedru on ikka VÄGA jäme. Küll aga tekkis probleem, lõigatud vedru keeras selle ülemise taldriku, kuhu ta vastu toetub, kalde alla ja nüüd käib see vastu keret--originaal vedrul on viimane keerd teistsugune, et seda probleemi vältida.
Kiire lahendus? Pane ette amordile lisa läbilöögi puhver, läheb ka väga jäigaks.
PS: loodan et on aru saada, palavik tõuseb...
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 06 Okt 2014, 21:06
Postitas FLAMEWAR
siim_o kirjutas:Sierra tagavedru esiamordi peale sättida olen proovinud, ei toimi.
huvitav mis seal siis need probleemid võisid olla ja kes teab kuidas toimima panna?
huvi kuna mul on tagumised vedrud olemas! vaja vaid varupaar amorte sebida..
madaldus mul väga madal ei tule, kuna nii suve kui talvekad 15" 195/65 ja siin Sakus peegelsiledate teede vahel on 1 kõnnitee ülesõit mis võib problemaatiliseks kujuneda!
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 11 Okt 2014, 21:30
Postitas FLAMEWAR
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 12 Okt 2014, 00:07
Postitas Tarmo
kui su enda teema pilte vaadata siis nagu poleks seda küll vaja, kui just ei taha

Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 12 Okt 2014, 17:19
Postitas Henn
ma olen pannud, tagumised vedrud, ette. Purunes esimene vedru ning tõmmitsaid polnud käepärast. väga jäik jäi. 15´´ 195/60 talvekad ja mondeo et-da veljed sõid amordi kann sisemised ääred ära. 195/50 sama veljega ei söönud midagi. Väga hea jäi IMO
Edit: vaadates neid pilte siis sama mis -30 madaldus vedru kõrgus
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 17 Okt 2014, 01:29
Postitas FLAMEWAR
madaldus valmis! täna öö sai juratud ning kokku 2 ja pool keeret maha saetud! tulemus super! üritan laupäev tehat pildistamise!
vasak saetud poolkeeret, kõrgus lõpuks sama mis keskmisel- orig diisel/v6 vedrul (8 cm tiiva ja rehvi vahel) parem poolsem 2 ja pool tiiru maas (tiiva ja rehvi vahe 1-2 cm)!

Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 18 Okt 2014, 13:56
Postitas Tarmo
varsti kuuleme jälle vingu kuidas 195/65 r15 käib mondeo et'ga koopasse keeramise ajal
Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 19 Okt 2014, 13:15
Postitas FLAMEWAR
hetkel toimib!

Re: Vedrude lõikamine
Postitatud: 12 Nov 2014, 16:18
Postitas sinilinnu