sai hangitud 88kw dohc sierra. Üv hetkel puudub. Kere on aastate kohta üsna heas seisus aga enne ülevaatuse tegemist peab juhipoolsele karbile vast lapi panema. Auto sai soetatud kuna teise auto projekt jäänud pikalt venima aga on tarvis tööl käia.
Äratoomise käigus andis järgi roolivõimendi rihmaratas ja pani koos rihmaga ajama. Rihma leidsin üles rullik on siiani kadunud. Mootori temp on normis, üle ei kuumenenud. Edasi käib päris hästi võrreldes hetkel kasutatud igapäevaliikuriga millel on väänet 180N*m ja võimsust 77kW.
Vead:
Katalüsaator on puutu ja resonaatoris on rusika suurune auk, lärmab hirmsast ja tühikäik paigast,
Rooliotsad on läbi, (tellitud, Vahetusse lähevad kogu esisilla jupid)
Juhipoolne karp hakkab minema,
Roolivõimu rihmaratas, (korras)
Juhipoolne tagumine suunatuli ei tööta, el. kala, (korras)
Ei sega üv-d:
Differ kergelt lekib,
Klapikambrikaane tihend kergelt lekib,
Salongikella toide on armatuuri kadunud (Leitud, parandatud)
Luuk lekib kergelt, (likvideeritud)
Ukse lahti keeramisel, kaassõitja poolt võtmega, läheb kesklukk lolliks ja juhipoolt ei keera võti üldse,
Praegused veljed roostes (Puhastatud ja värvitud)
Tagumised ovaalid on puudu.
Tulevikuplaanid:
Eelnevad vead eemaldada,
Makk sisse panna ja audio kohendada kuulatavuse piirile, (Makk sees, vaja uusi kõlareid)
Originaalist pisut lärmakam lõpupütt,
Laiendatud plekkveljed,
Kere üle käia, nii rooste kui värviparanduste suhtes.


Mart