Võin olla osaliselt nõus Rinu viimase postiga, kuid siiski "rämps" on minumeelest pisut vale sõna, sest igal asjal on oma eesmärk, nii ka phantom grip ei ole blok differ ega korralik LSD, kuid siiski, kohalt võtul ja ka näiteks libedal toimib ju kenasti, see on lihtsalt selle asja võimete piir.
Metalli puru koha pealt ma väga üle ei muretseks, sest iga 90 kraadise pöörde peale teeb välimine ratas ühe pöörde rohkem kui sisemine ratas (arvutatud umbes, selline on suurusjärk), seega kui sujuvas kurvis teeb sisemine ratas 15(lambist arv)pööret, teeb välimine 16 pööret, see liikumine kahe metall pinna vahel on suhteliselt aeglane (ärgem unustagem fakti et see kõik toimub õli sees), tõsine treimine algab vaid siis kui lasta see jõud üle minna ja mitte järgi jätta vaid ikka juurde vajutada kui pöörleb ainult üks ratas (seda saab vältida), lõppude lõpuks me räägime siin tavalisest sierra diffrist mis maksab 10 euri, kui isegi õli sees on pisut metalli puru, ei juhtu midagi.
Külg ees sõitmine: asfaldil külg ees sõitmisel ei ole klotsid natuke paremad kui lahtine differ, vaid on täpselt nagu lahtine differ, lihtsalt, see poolte jõudude erinevus kaalu ühele poole kaldudes on üle selle asja võimete piiri.
Kahjuks mul oma "AAA" diffriga (LSD) sierra hetkel ei sõida, seega pole saanud asjalikku võrdlust teha, klotside ja tehase LSD vahel, kuid minu enda subjektiivne arvamus on see, et ka tehase LSD ei tee imet, aitab kohalt ära kahe rattaga (nagu klotsidki), aitab libedal (nagu klotsidki), kahtlen et ka tehase LSD'ga õnnestub asfaldil driftida, (kuid see on minu arvamus ja kui keegi tahab mulle näidata vastupidist tulen hea meelega lähima kaubakeskuse platsile vaatama).
Minu soovitus, sul on sierra ja tahad palju FUN'i vähese vaevaga, keevita differ kinni.
Viimane asi, klotside tegemine on pool tööd, teine pool on differ nii kokku tagasi panna, et ulguma ei jääks, sellega aga aitab google, täpne värk.
