1. leht 1-st
Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 22:24
Postitas kuplja
Tere,
Tahaks natuke võimu juurde aga turbotam ei raatsi hakata.
Oleks mõistlik? Kumb töökindlam? Hetkel pritsega 2.0 74kw ohc aga saaks kommirahag korraliku dohc mootori ja sinna juurde kuuluva. On jõu erinevus suur? Ootan kriitikat ja eelarvamusi kui suur ettevõtmine see on?
Otsisin ka siit foorumist kuid ei hakanud otseselt teemasid silma mis vastaksid mu küsimustele.
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 22:33
Postitas oopisteinepoiss
156 Nm vs 171 Nm. Vahe võiks just kui tuntav olla, iseasi, kui palju hobuseid veel mootoris alles on. Lisaks laidetakse dohc jahutust. Kas 74kw mootoril on lambda ka? Kui pole on see mõneti suur pluss 88kw mootori suhtes. Jääb kat. jama ära.
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:05
Postitas Six-Fo
Nii väikse jõukasvu pärast vähemalt mina ei viitsiks küll tervet mootorit vahetama hakata

Lihtsam juba kohe dohlatsiga auto osta, ja nagu mainiti siis nii vanadel autodel ei tea kunagi palju neid njuutoneid mootoris säilinud on, viimati läheb see 74kw veel paremini edasi sul kui uus mootor.
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:10
Postitas rinu
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:27
Postitas kuplja
Ma nüüd ei saa täpselt aru. Kas pead silmas 2.3l mootorit?
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 01 Juul 2014, 23:29
Postitas oopisteinepoiss
Ilmselt mõtleb V-mootorite 250+ Nm
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 02 Juul 2014, 09:26
Postitas rinu
Mõtlesin kõiki, mis sealt tulevad.
Uuema scorpa 2.0 on juba 16V ja 100kw, seda vahet tunneb kindlasti. Kui 2.3 õnnestub leida siis veel parem. Natuke rohkema aretamisega saab escu 2.0 16V 110kw mootori. Valikuid peaks veel olema, mis MT75 kasti otsa sobivad.
Kui rahakott paks siis võib muidugi V mootorite poole vaadata.
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 02 Juul 2014, 17:55
Postitas Tarmo
dohc ja ohc mineku vahe on tsenseeritud dünos ikka vägagi tuntav, seda tänu erinevale väände graafikule. kui ohc vääne tõuseb oma maxi pmst sirgjooneliselt pöörete lõpuks, siis dohc'l on maks vääne juba 2500rpm

juures, ja see on see mis tsenseeritud dünos on tuntav. kui kardate et ei tea mis seal aastatega järgi jäänud on, siis arvestage et ka sellel 74kw mootoril on seal sama suht arv hobuseid ja njuutoneid jalga lasknud ehk et ikkagi vahe sees. ohc kasuks räägib tema lihtsus ja lolli kindlus. muidugi ohc, kui on pritsega, siis viska peale is kaan ning aju saad kah 85kw
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 05 Juul 2014, 09:34
Postitas parts50
Tarmo räägi sellest viimasest lausest lähemalt(kui on pritsega, siis viska peale is kaan ning aju saad kah 85kw)
endal ka 74kw pritsega.
Re: Engine swap 74kw --> 85/88kw
Postitatud: 08 Juul 2014, 23:33
Postitas Tarmo
No is on kah ohc, kanalid vähe voolavamad, puudub kat ja lambda. Segu juhitakse ilmselt sis õhu lugeja ja temp anduriga vms. Igatahes see kombo annab 85kw