1. leht 1-st
K -dohc- 85 kw jätab vahele?
Postitatud: 18 Juul 2014, 08:07
Postitas kertt
Probleem selline ,et ühtlase kiirusega sõites hakkab ngu vahele jätma ,mitte väga palju aga iga natukese ajatagant käib jõnks läbi.Kiirendades viga ei esine.Jõnksutama hakkab sooja mootoriga.
Vahetasin bensufitri,küünlad ja proovisin teist süütepooli.Kütusepumb teeb tegelikult natuke kõvemat suminat kui võiks.Ehk on keegi sellise probleemiga kokku puutunud.
Ette tänades.
Re: K -dohc- 85 kw jätab vahele?
Postitatud: 18 Juul 2014, 22:04
Postitas oopisteinepoiss
Küünalde vahetus on mõistlik teha koos küünlajuhtmetega väljaminek ei ole suur ja üks lisa võimalus veel kõrvaldatud. Mul endal hakkas masin puterdama ja selgus, et kohati andis küünlajuhe kontakti ja kohati mitte. Jagajasse minev pronks ots oli pooleks murdunud.
Pumba suhtes annab parimat aimdust rõhu mõõtmine.
Tundub, et sierradel on kütusepump tüüpviga, neid teemasid on mitmeid läbi käinud. Kas sõidetakse veerand paagiga ja pump ei saa piisavat jahutust?
Mart
Re: K -dohc- 85 kw jätab vahele?
Postitatud: 19 Juul 2014, 11:15
Postitas Henn
oopisteinepoiss kirjutas:Kas sõidetakse veerand paagiga ja pump ei saa piisavat jahutust?
See on jama, mu kunagisel dohlakal oli paak katki, üle veerand paagi ei saanud panna.Veeresin oma pool aastat, mitte mingeid nilbusid ei esinenud.
Re: K -dohc- 85 kw jätab vahele?
Postitatud: 19 Juul 2014, 16:18
Postitas kertt
kohe proovin küünlajuhtmeid ja jagajat.
Re: K -dohc- 85 kw jätab vahele?
Postitatud: 19 Juul 2014, 18:45
Postitas IvoK
kertt kirjutas:Probleem selline ,et ühtlase kiirusega sõites hakkab ngu vahele jätma ,mitte väga palju aga iga natukese ajatagant käib jõnks läbi.Kiirendades viga ei esine.Jõnksutama hakkab sooja mootoriga.
Vahetasin bensufitri,küünlad ja proovisin teist süütepooli.Kütusepumb teeb tegelikult natuke kõvemat suminat kui võiks.Ehk on keegi sellise probleemiga kokku puutunud.
Ette tänades.
Kaasiklapi asendi andur põhjustab ka jõnksutamist, kui võimalus siis proovi teist andurit. Minu sierra-l oli täpselt nii, kui mootor oma töötembi saavutas, siis ühtlasel kiirusel hakkas mingi hetk rapsima (oleks nagu välja surnud), kui kiirendasid siis probleeme polnud, aga just ühtlase kiirusega hakkas jõnksutama.