Tervist,
mure järgmine: iga kord kui masin lappesse läheb ei jõua rooliga järele. Kuidas kindlaks teha kas on aeglane roolilatt ning kas on ka kiiremaid olemas? Praegune roolilatt on roolivõimuga.
Mart
K: Kiirem roolilatt
Re: K: Kiirem roolilatt
Tehasest neid ju kahte varianti ongi, kas võimuga või ilma.
Kiiremaid hammasülekandeid sai vist burtonist tellida, kena kirves ainult.
Edit: Online kataloogist ei leidnud, aga mul olemas paberkataloog Burtonilt, seal hinnaks 133,9 naela võll ja latt, see küll parempoolse rooli hind, aga eks vasaku poole oma on samas klassis. Ülekanne 2,4. Originaal on vist 3,1 või midagi sellist?
Kiiremaid hammasülekandeid sai vist burtonist tellida, kena kirves ainult.
Edit: Online kataloogist ei leidnud, aga mul olemas paberkataloog Burtonilt, seal hinnaks 133,9 naela võll ja latt, see küll parempoolse rooli hind, aga eks vasaku poole oma on samas klassis. Ülekanne 2,4. Originaal on vist 3,1 või midagi sellist?
Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Probe RWD 2,3T
Re: K: Kiirem roolilatt
Omal sama probleem, et rool (võimendita) ikka jube aeglane. Kui kiireks läheb, ei aita muu, kui lüüa roolile "hoog sisse" ja õigel hetkel käed jälle roolile tagasi, aga selline roolimine ikka väga haige ja ebakindel värk.
Mitmes kohas on kirjutatud võimuga roolilati asemele panemisest. Kuidas siis keeramine on ja kas vajab väga suurt jõudu? Kas 92. aasta OHC mootoriga Sierrale kogu kupatust, mõtlen roolivõimu ja -latti paigaldada on keeruline, kui mutrivõti omal peos püsib? On seda keegi siinsetest teinud?
siim_o müüs hiljuti maha oma 2,9 Cosworth Sierra, mille müügikuulutuses oli minu mälu järgi kirjas midagi roolisüsteemi ümberehituse kohta, millega sai rooli kiiremaks ja rattad paremini pöörama. Kui ma jutust õigesti aru sain, siis oli rataste juurest supporteid muudetud, "õlg" lühemaks tehtud. Äkki asjaosaline on nõus täpsustama ja tehtut kirjeldama?
Mitmes kohas on kirjutatud võimuga roolilati asemele panemisest. Kuidas siis keeramine on ja kas vajab väga suurt jõudu? Kas 92. aasta OHC mootoriga Sierrale kogu kupatust, mõtlen roolivõimu ja -latti paigaldada on keeruline, kui mutrivõti omal peos püsib? On seda keegi siinsetest teinud?
siim_o müüs hiljuti maha oma 2,9 Cosworth Sierra, mille müügikuulutuses oli minu mälu järgi kirjas midagi roolisüsteemi ümberehituse kohta, millega sai rooli kiiremaks ja rattad paremini pöörama. Kui ma jutust õigesti aru sain, siis oli rataste juurest supporteid muudetud, "õlg" lühemaks tehtud. Äkki asjaosaline on nõus täpsustama ja tehtut kirjeldama?
esivedu tähendab tõmbamist
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Kiirem roolilatt
rooli otsa auk lähemale puuritud, mul on tehtud sama + veel võimuga latt tühjaks lastud et äärest äärde väga palju keerata poleks, 205 rehvi keeramisel erilist vaeva ei näe, saan ka kohapeal hakkama, isegi mu naine saab sellega sõitmisega hakkama kui vaja. ja siis aegajalt loen siit foorumist kuidas mehed ei jõua rooli keerata 

Re: K: Kiirem roolilatt
kuivaks lastud võimuga latt hakkab kiirelt sisemiselt loksuma ca.3aastat, oleneb sõidustiilist. Hetkel mõtlen panna orginaal loksuvaba latt+ elektrine võimendi/kordisti ja puurida uus rooliotsa auk käändmiku. Võib hea saada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Kiirem roolilatt
et võimuga latt kuivana hakkab loksuma kui -tsenseeritud- sisse ei lähe kuid võimuta latt kuivana ei hakka loksuma kui -tsenseeritud- sisse ei lähe?