1. leht 1-st
Pöörderaaius.
Postitatud: 29 Sept 2014, 12:09
Postitas franck1
Kas keegi on midagi sellist järgi proovinud?
Toidab ära ka?

Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 29 Sept 2014, 12:24
Postitas siim_o
Enda omal tegin. Toidab ilusti, aga rooli jäikus tahab harjumist saada.
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 29 Sept 2014, 14:32
Postitas tommu1
Enda omal ka tehtud aga sõites rattad välja keerates nühib ikka vastu kere ja stabikat(165/70/13 rehviga).Rooli raskuse vahe kusjuures väga ei muutunudgi(sõites).Pole veel 15" ja talve ballooniga proovinud.Samuti ei ole siiamaani ära ka midagi murdnud
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 29 Sept 2014, 22:23
Postitas Tarmo
ma enda omal nii kaugele ei puurinud uut koonusauku, keevitasin malm keevitusega vana augu täis ja kohe kõrvale uus, rattad välja keerates käib vahest vastu
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 30 Sept 2014, 22:21
Postitas Sten P
mul ees 205/50R16 ja niisama käib sisemine ratas keerates vastu kere
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 30 Sept 2014, 23:21
Postitas Tarmo
mul ees r888 205/50 r15 ja käib harva vastu (originaalist küll 5mm väiksem raadius, kuid sport rehv ja ökorehv on kontakt pinnalt sama numbriga erineva laiusega) 205/50 r16 on muidugi jälle originaalist 7,5 mm kõrgem 45 oleks õigem profiili kõrgus
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 01 Okt 2014, 01:54
Postitas Jaanus
Balloonidega jah hakkab rutem vastu käima.
Pilt on minu tehtud, mul oli 195/50/15 ees siis, ja flantsid olid ka vahel. Lõpuks hakkab ikka vastu käima
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 13 Sept 2015, 00:07
Postitas fordimees
Kui palju kaugemal (20mm?) peaks uus auk olema ?
Kas scorpa roolilatt asjalikum ?
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 13 Sept 2015, 09:51
Postitas rekkamees
Tarmo, kui Sa augud täis keevitasid, kuidas keevitus jäi? Ja kas materjal ongi malm või on ikka mingi valuteras? Omal ka idee sama asja teha ja keevitaja pakkus välja üldse jupi vahelt välja lõikamise variandi. Aga tahtis selle mõtte arendamiseks materjali kohta võimalikult täpset infot saada.
Re: Pöörderaaius.
Postitatud: 13 Sept 2015, 21:45
Postitas Tarmo
materjali vahelt välja lõikamine on ohtlik, tegu on malmiga ja on väga tõenäoline et kunagi x ajal vaatab ratas suvalises suunas. ma lasin küll malmi keevitus elektroodiga auku täita, kuid iseenesest vast võib kõigega täis -tsenseeritud-. malmi elektroodi punn oli tugevam kui malm ise

see määras ka kui kaugele uus auk sai
