LSD trummelpiduritega (lükatavate pooltelgedega)
Postitatud: 08 Okt 2014, 20:04
Ma pole siin esimene, kes sellist asja üritanud, aga ühtki head DIY teemat ei leidnud.
Pole vist suur saladus, et Sierra pooltelgede otsad on omavahel vahetatavad. Kogu selle teema saab kokku võtta tõdemusega, et teatud lükatavatel pooltegedel saab sisemised otsad vahetada polditavate vastu. Peale seda on vaja vahetada ainult differ ise. Lihtne.
Difrite hindadeks siin foorumis olen näinud 40-90 eur. Ning neid on müügis üsna tihti. Ma sain 50 euriga difri, kus olid otsad külge poldituna jäetud. Pildi tegemise hetkeks olin ühe otsa juba vabastanud. Otste lahti keeramiseks on vaja väga tugevat torx võtit (suurus erineb; pehmed võtmed lähevad katki) ning palju jõudu. Poltide otsad kipuvad katki minema ning kui see juhtub, tuleb loovust kasutada. Minu lahenduseks oli katkiste otstega poldid maha lõigata.

Lükatavate pooltelgede eemaldamiseks jäi mul ruumi kõvasti puudu. Kui õõtshoova ühest nurgast lahti võtsin, tuli pooltelg juba peaaegu välja aga mitte päris. Lõpuks sain pooltelje kätte alles siis, kui difri alla lasin. Kuidas seda tööd tegelikult tehakse, on nii, et võetakse trummel maha ning keeratakse rumm õõtsa küljest lahti. Need 4 polti on aga väga kõvasti kinni ja neile tuleks läheneda ettevaatusega. Paremat poolt kokku pannes keerasin ma neljast poldist kolm puruks, mistõttu ma kirjutan seda teemat üle kuu aja peale alustamist. Ruumi oli juurde vaja ning ühtki teist moodi poleks ma kõike kokku saanud.


Otste endi juurde jõudes tuli välja, et lükatava pooltelje otsad ei tule ära ühelgi mõistlikul viisil, st nende taaskasutamine peale eemaldamist on võimatu. Lahti saamiseks on vaja vabastada plekist "topsik" kas siis selle lahti lõikamise teel või näiteks nii:

Peale topsiku eemaldamist on vaja kätte saada vana kolmeharuline ots. Selleks tööks on ideaalne tõmmits aga saab ka haamriga maha peksta, kui palju kannatust on. Kui vana ots on käes saab polditava külge lükata / peksa / suruda.



Nii lükatava kui polditava otsa võllilt eemaldamiseks on enne vaja vabastada rõngakujuline klamber. Minu kogemuse järgi on klambrid erineva suurusega ja pole omavahel vahetatavad. Kasutasin vana klambrit, mitte polditavalt võllilt tulnud. Mulle tundus nagu ühes teises teemas oleks vastupidist väidetud aga ei leia seda enam.

Nüüd võib-olla kõige huvitavama osani selles teemas. Vasak pooltelg oli hiljuti vahetatud, see leiti kuskilt lammutusest ja kruviti külge. Üllatus oli suur, kui avastasin, et parempoolne näeb teistmoodi välja ning on ka seest mõnevõrra teistsugune. Tuli välja, et võlli otsas on hammaste arv suurem, kui teisel pool. Lisaks oli ots millimeetri võrra peenem. See tähendas, et kogu pooltelg tuli välja vahetada, sama tüübi vastu nagu on teisel pool.



Selleks ajaks, kui kõik kokku sai, oli väga kiire ja igasugune pildi tegemise isu kadunud. Aga kinnitan, et tänaseks auto liigub. On trumlid ja on LSD.
Tõenäoliselt ainuke otste vahetuse teema, mis internetis leidub: http://www.lotus7.co.nz/forum/viewtopic.php?f=16&t=2532
Loomulikult ka tänud kõigile abilistele.
Pole vist suur saladus, et Sierra pooltelgede otsad on omavahel vahetatavad. Kogu selle teema saab kokku võtta tõdemusega, et teatud lükatavatel pooltegedel saab sisemised otsad vahetada polditavate vastu. Peale seda on vaja vahetada ainult differ ise. Lihtne.
Difrite hindadeks siin foorumis olen näinud 40-90 eur. Ning neid on müügis üsna tihti. Ma sain 50 euriga difri, kus olid otsad külge poldituna jäetud. Pildi tegemise hetkeks olin ühe otsa juba vabastanud. Otste lahti keeramiseks on vaja väga tugevat torx võtit (suurus erineb; pehmed võtmed lähevad katki) ning palju jõudu. Poltide otsad kipuvad katki minema ning kui see juhtub, tuleb loovust kasutada. Minu lahenduseks oli katkiste otstega poldid maha lõigata.

Lükatavate pooltelgede eemaldamiseks jäi mul ruumi kõvasti puudu. Kui õõtshoova ühest nurgast lahti võtsin, tuli pooltelg juba peaaegu välja aga mitte päris. Lõpuks sain pooltelje kätte alles siis, kui difri alla lasin. Kuidas seda tööd tegelikult tehakse, on nii, et võetakse trummel maha ning keeratakse rumm õõtsa küljest lahti. Need 4 polti on aga väga kõvasti kinni ja neile tuleks läheneda ettevaatusega. Paremat poolt kokku pannes keerasin ma neljast poldist kolm puruks, mistõttu ma kirjutan seda teemat üle kuu aja peale alustamist. Ruumi oli juurde vaja ning ühtki teist moodi poleks ma kõike kokku saanud.


Otste endi juurde jõudes tuli välja, et lükatava pooltelje otsad ei tule ära ühelgi mõistlikul viisil, st nende taaskasutamine peale eemaldamist on võimatu. Lahti saamiseks on vaja vabastada plekist "topsik" kas siis selle lahti lõikamise teel või näiteks nii:

Peale topsiku eemaldamist on vaja kätte saada vana kolmeharuline ots. Selleks tööks on ideaalne tõmmits aga saab ka haamriga maha peksta, kui palju kannatust on. Kui vana ots on käes saab polditava külge lükata / peksa / suruda.



Nii lükatava kui polditava otsa võllilt eemaldamiseks on enne vaja vabastada rõngakujuline klamber. Minu kogemuse järgi on klambrid erineva suurusega ja pole omavahel vahetatavad. Kasutasin vana klambrit, mitte polditavalt võllilt tulnud. Mulle tundus nagu ühes teises teemas oleks vastupidist väidetud aga ei leia seda enam.

Nüüd võib-olla kõige huvitavama osani selles teemas. Vasak pooltelg oli hiljuti vahetatud, see leiti kuskilt lammutusest ja kruviti külge. Üllatus oli suur, kui avastasin, et parempoolne näeb teistmoodi välja ning on ka seest mõnevõrra teistsugune. Tuli välja, et võlli otsas on hammaste arv suurem, kui teisel pool. Lisaks oli ots millimeetri võrra peenem. See tähendas, et kogu pooltelg tuli välja vahetada, sama tüübi vastu nagu on teisel pool.



Selleks ajaks, kui kõik kokku sai, oli väga kiire ja igasugune pildi tegemise isu kadunud. Aga kinnitan, et tänaseks auto liigub. On trumlid ja on LSD.
Tõenäoliselt ainuke otste vahetuse teema, mis internetis leidub: http://www.lotus7.co.nz/forum/viewtopic.php?f=16&t=2532
Loomulikult ka tänud kõigile abilistele.