1. leht 4-st
K: Sierra ehitamine neljarattaveoliseks
Postitatud: 17 Juul 2007, 22:30
Postitas MetalBender
Plaan siis tavalise sierra kerele ümber tõsta 4x4 MT75 käigukast oma diffrite ja kardaanidega ning terve esisild, kasti kinnitus tundub sama olevat aga esikardaani süvend on vaja sisse lõigata, kuid ometi originaal nelikveolisel on süvend olemas ja salongist vaadatuna on mõlemal süvendid olemas. Kas seal on topelt plekk all, mis tuleks ära lõigata?
Postitatud: 18 Juul 2007, 11:30
Postitas serrari
minu sõbra arust seal peaks topelt plekk olema
Postitatud: 18 Juul 2007, 12:26
Postitas Tarmo
me tsuxi vennaga arutasime just et vast ikka olid kõik põhjad ühesugused et kes ikka hakkab erinevaid tegema kuna siis läheb auto hind ülesse ju
Postitatud: 20 Juul 2007, 00:02
Postitas Kriss
minu teada on neljaveolistel karteri põhi teistsugune, et seal mahuks poolteljed mööda
Postitatud: 28 Juul 2007, 19:25
Postitas margu
Kriss kirjutas:minu teada on neljaveolistel karteri põhi teistsugune, et seal mahuks poolteljed mööda
Poolteljed ei lähe mitte mööda, vaid läbi karteri. Seal esisillas on veel üht-teist teistmoodi. Näiteks ka amordid on teistsugused.
Postitatud: 31 Aug 2007, 17:59
Postitas MetalBender
need kõik olemas neljaveolise sierra pealt, ainult vaja teha kerele kasti ja pooltelje süvendid, muus osas mõõtmine näitas et mootori tala, stabikas ja kasti kinnitused sobivad
Postitatud: 07 Jaan 2008, 13:48
Postitas Ranta
Tegelikult seal ikka ei ole topelt põhja. Erinevad on need põhjad.
Mis mootorit sa kasutada plaanid ? Ma kaldun arvama, et see niisamalihtne ikka pole.
http://sierraclubspb.narod.ru/photos/faxle.jpg
Kui nüüd seda pilti vaadata siis on seda kola seal päris palju mis ära peab mahtuma. Lisaks veel roolilatt mis on teistsugune - suurem ja kinnitub teistpidi. Veel asub starter teisel pool kuna esidiffer ja kardaan segavad.
Teostus kindlasti pole võimatu aga kas ta mõtekas on -
Siin veel üks pilt sellest altvaatest, tegu on küll inglise varjandiga - aga kujta ette peegelpildis seda
http://sierraclubspb.narod.ru/photos/xr ... rzijde.jpg
Postitatud: 07 Jaan 2008, 14:18
Postitas Tarmo
ta vist tahtis dohc mootoriga teha
Postitatud: 07 Jaan 2008, 14:23
Postitas Ranta
tarmo kirjutas:ta vist tahtis dohc mootoriga teha
Ma võin küll eksida aga ma ei kujuta küll ette kuidas ta selle esi silla tööle paneb. On tegelikult ka 2.0 nelivedu isendeid aga need suht haruldased ja vaevalt et nende karteripõhi kokku istub V6 isendilt võetud esisillaga.
Postitatud: 07 Jaan 2008, 14:26
Postitas Tarmo
kui ma õieti mäletan, siis tal 2,0 jupid olemas (sõitis vist puusse ja siis ostis teise kere lihtsalt millele külge panna)
Postitatud: 07 Jaan 2008, 18:09
Postitas tamar
Vedru müüb sr orgis 11tuhhiga (või müüs, eitea kas alles on) sierra dohc 4x4. Ei usu et ise aretades väga odvam tuleb.
Postitatud: 07 Jaan 2008, 18:41
Postitas Tarmo
kui ma nüüd meenutasin natuke ta juttu ja lugesin esimest posti siis aretama ta ei hakka midagi, lihtsalt tõstab oma eelmise auto käigukasti esisilla ja mootori uuele. ainus küsimus mis tal oli et miks põhjaalt vaadates ei ole süvendit ja salongist vaadates on süvend, et kas topelt põhi. rooli süsteemi saab ta ka oma vanalt ära keerata. võibolla tal see juba valmiski, kes teab sest see ooi ju suvel kui küsis
Postitatud: 07 Jaan 2008, 18:49
Postitas Ranta
Roolisüsteem ei sobi.
Neliveol on latt teistsugune.
Postitatud: 07 Jaan 2008, 19:12
Postitas Tarmo
aga kui ta vanast lati uude paneb? kas siis kah ei sobi?
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:24
Postitas sõdurpoiss
Küll see foorum on ikka üks hariv asi, kohe loe ja imesta: tuleb välja et toodeti kohe inglismaa varianti nelikveolisest ja et seda tuleb peegelpildis ette kujutada!
