1. leht 1-st
K: diffri kohta
Postitatud: 09 Aug 2007, 00:18
Postitas MetalBender
Hakkasin siis sierra pealt tagadiffrit maha võtma ja avastasin et ratast liigutades edasi tagasi on diffris lokse (ratast liigutades mõned cm hakkab alles siis kardaan liikuma) ja poolteljed terved, seega küsiks et palju seda lokset võib olla või peab see nii olema? Ja miks see differ käib raskelt ringi kas vale õli või midagi kokku jooksnud?
Postitatud: 09 Aug 2007, 09:39
Postitas serrari
kui differ käib raskelt ringi siis sul ei ole seal õli sees, kui diffri ära vahetad pane sinna kohe õli sisse. Sinna käib tavaline manuaal käigukastiõli ja õli tuleb panna niikaua kuni hakkab välja pressima!
Ma tean omast käest ma vahetasin ka diffrit.
Ps! Kui diffri ära vahetad siis ära sõida mitte ühtegi meetrit kui sul õli sees ei ole muidu vahetad samal päeval jälle diffrit!
Postitatud: 09 Aug 2007, 10:32
Postitas MetalBender
seepärast märkasin et pooltelje otsad diffri juures õlised
Postitatud: 18 Aug 2007, 09:29
Postitas rau1
serrari kirjutas: õli tuleb panna niikaua kuni hakkab välja pressima!
ma ei saa aru, mida sa mõtlesid.
õli norm piir on sissevalamispunni alumine äär. kui sealt hakkab üle ajama, siis on norm piir saavutatud.
kui õli hakkab reduktorist välja pressima, siis on asi jama(tuulutus arvatavasti -tsenseeritud- täis) ja pressimise käigus lõhub ära simmerid ning poolteljeotsad määrduvad õliseks.
Postitatud: 18 Aug 2007, 15:20
Postitas serrari
kui sul differ on auto all kuidas sa muudmoodi saad teada milall sul õli norm täis on? Ta pressib ise ülejäänud välja mida ta enam ei taha sinna ju !!