2.9 v6 kapotialused seiklused
Postitatud: 31 Jaan 2017, 10:56
Nimelt mured kütuse peale saamisega. Vahetasin paagisisese pumbaga paagi vanema vastu, kus paagiväline pump siis. Panin uue pumba välja. Eile proovides siis mingil hetkel täisgaasiga ja kurvides tõmbab kütuse maha. Vaikselt töristades on korras.
Mõtlesin et panen kella külge, aga tekkis küsimus, et kas kütuselati test porti võib jäädavalt ka kella ühendada ja salongi tuua? Kui jah, siis oskab keegi öelda mis keermega ühendus seal on?
Lisaks tundub, et õhuvõtu ava juures olev IAC klapp ei toimeta korralikult. Targa google järgi peaks ta andma takistust seisva mootoriga 13ohm kanti, kuid mu oma ei näita midagi. On neid veel kuskil saadaval või esinduse värk?
Kui juba kütuse uuendamisega tegelema hakkan, siis võiks vast kütuserõhuregulaatori ka vahetada välja. Sama küsimus, kas kuskil veel uut saadaval või...? Ja mitme bar-ine panna?
Mõtlesin et panen kella külge, aga tekkis küsimus, et kas kütuselati test porti võib jäädavalt ka kella ühendada ja salongi tuua? Kui jah, siis oskab keegi öelda mis keermega ühendus seal on?
Lisaks tundub, et õhuvõtu ava juures olev IAC klapp ei toimeta korralikult. Targa google järgi peaks ta andma takistust seisva mootoriga 13ohm kanti, kuid mu oma ei näita midagi. On neid veel kuskil saadaval või esinduse värk?
Kui juba kütuse uuendamisega tegelema hakkan, siis võiks vast kütuserõhuregulaatori ka vahetada välja. Sama küsimus, kas kuskil veel uut saadaval või...? Ja mitme bar-ine panna?