Spidomeeter valetab
Spidomeeter valetab
P100 spidomeeter valetab, mida kiiremini sõidan, seda hullemini. Gps'i järgi sajaga sõites näitab seier 140, 110ga juba 170.
P100'le sai peale tõstetud doonori pealt mootor koos käimariga ning samuti spidokaplokk. P100 poole pealt jäi vana ainult see võll mis käigukasti sisse läheb, kuna see oli kuue poldiga, Sierral oli kolme poldiga. Vana kere peal töötas sama kooslus korralikult. Ainuke tutikas asi on spidokatross, sellest ometi midagi olla ei saa?
Sai veel vahetatud ajami hammasratast, oli 24 hambaga, ''uus'' 23 hambaga. Olulist erinevust näidule ei järgnenud.
Endal mõistus otsas...
P100'le sai peale tõstetud doonori pealt mootor koos käimariga ning samuti spidokaplokk. P100 poole pealt jäi vana ainult see võll mis käigukasti sisse läheb, kuna see oli kuue poldiga, Sierral oli kolme poldiga. Vana kere peal töötas sama kooslus korralikult. Ainuke tutikas asi on spidokatross, sellest ometi midagi olla ei saa?
Sai veel vahetatud ajami hammasratast, oli 24 hambaga, ''uus'' 23 hambaga. Olulist erinevust näidule ei järgnenud.
Endal mõistus otsas...
Re: Spidomeeter valetab
See ju loomulik. P100 peaülekanne 4.63. Ilmselt doonoril oli see3.11?
Re: Spidomeeter valetab
Ok, aga kas seda kuidagi paika on võimalik ajada?martinjev kirjutas:See ju loomulik. P100 peaülekanne 4.63. Ilmselt doonoril oli see3.11?
Kõige mõistlikum vist vana käigukast tagasi panna? See olevat enam-vähem õieti näidanud. Diisli kast bensukale hakkab?
Re: Spidomeeter valetab
1,8 kohta ei oska pakkuda, 2.3 jne diislite kastid istuvad v6-le, kui koda vahetada. R4le kahjuks ei sobi. 1.8d vist oli cvh derivaat? Miks sa lihtsalt hammakat ei taha vahetada?
Re: Spidomeeter valetab
Vahetasin, polnud kasu.MrBungle kirjutas:1,8 kohta ei oska pakkuda, 2.3 jne diislite kastid istuvad v6-le, kui koda vahetada. R4le kahjuks ei sobi. 1.8d vist oli cvh derivaat? Miks sa lihtsalt hammakat ei taha vahetada?
Re: Spidomeeter valetab
Hammaste arvud olid erinevad? Kui sellest vahetusest kasu polnud, siis pole ka kasti vahetusest ju
proovi jalutada info autosse ja öelda kere number ning tellida sellele originaal hammakas. Need ei olnud minu meelest eriti kallid.

Re: Spidomeeter valetab
Ühe hamba võrra oli erinev, diisli kasti omal oli vähem.MrBungle kirjutas:Hammaste arvud olid erinevad? Kui sellest vahetusest kasu polnud, siis pole ka kasti vahetusest juproovi jalutada info autosse ja öelda kere number ning tellida sellele originaal hammakas. Need ei olnud minu meelest eriti kallid.
Kas võib nii olla, et P100 on hoopis mingi omamoodi hammakas, veel rohkemate hammastega? Spidoplokk vaevalt.
Esindusest nii vanale autole jupi küsimine võib küll huvitav olla.
Aga proovin vist naljaviluks ära.
Re: Spidomeeter valetab
Vähem hambaid tähendab, et spido hakkab veel rohkem näitama. Ilmselt pole see siis ka õige kast. Neid hammakaid on päris palju erinevaid.
Re: Spidomeeter valetab
Jalutada ei viitsinud, helistada samuti mitte. Kes teab kuidas reageerivad, irvitavad seal minu üle omavahel ja näitavad näpuga oimukohale või midagi.MrBungle kirjutas:proovi jalutada info autosse
Saatsin meili, see anonüümsem ning turvalisem.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Spidomeeter valetab
kui haruldane ford neile nalja pakub siis on nad lollakad .... mis on ammu korduvalt tõestatud 

Re: Spidomeeter valetab
Tuli vastus Info-Autost. Originaalis on P100'l 22 hambaga hammasratas. Sellega valetaks siis veel hullemini. Arvatavasti vajaks vahetust ka see tigu mis hammakat ringi ajab.
Nende ostmist ning vahetust pärsib õrnalt nende hind, hammakas siis 60 euri, teo oma igaks juhuks ei küsinud. Arvatavasti sama palju, ning tolle kätte saamiseks tuleb vist kast laiali lõhkuda. Selle vastu ausaltöeldes huvi puudub.
Jääb siis kaks varianti, vist. Esiteks proovida nende suuremate rehvidega (205/75 r14) tagaratastega, nendega pole veel kiirust mõõtnud kuna üks neist on puruks. Samuti otsida 25 hambaga hammasratas sinna kasti. Transititel olevat olla.
Või siis otsida originaal P100 kast. Kardan, et Eestist ja mõistliku hinnaga lootusetu üritus.
Nende ostmist ning vahetust pärsib õrnalt nende hind, hammakas siis 60 euri, teo oma igaks juhuks ei küsinud. Arvatavasti sama palju, ning tolle kätte saamiseks tuleb vist kast laiali lõhkuda. Selle vastu ausaltöeldes huvi puudub.
Jääb siis kaks varianti, vist. Esiteks proovida nende suuremate rehvidega (205/75 r14) tagaratastega, nendega pole veel kiirust mõõtnud kuna üks neist on puruks. Samuti otsida 25 hambaga hammasratas sinna kasti. Transititel olevat olla.
Või siis otsida originaal P100 kast. Kardan, et Eestist ja mõistliku hinnaga lootusetu üritus.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Spidomeeter valetab
tehase mõõt ise vist neil 185/80 r14, et jah 205/75 annab siis veel 1,7%
Re: Spidomeeter valetab
Vägisi tundub, et P100'l on spetsjomm spidomeeter. Kui kellegil vedeleb andku lahkelt teada.