1. leht 2-st
DOHC mootor?
Postitatud: 23 Sept 2007, 21:02
Postitas thunder
tere, kevade poole on plaanis dohc mootorile kap. remont teha ning kuna varem olen pintodega tegelenud tahaks natuke eeluurimist teha...igatsugune info ja eriti veel JOONISED mootorist on teretulnud...samuti v6iks keegi teadjam ytelda palju see umbes maksma l2heb.
Postitatud: 23 Sept 2007, 21:36
Postitas erki
seda palju maksma läheb on raske öelda, sõltub sellest kas teed ise või servises ja palju üldse vaja teha on....üle 10tuhande ei tohiks mootori kap. remont kindlasti minna

Postitatud: 23 Sept 2007, 22:53
Postitas Kriss
Postitatud: 24 Sept 2007, 12:40
Postitas thunder
eelarveks on u. 12 000 millega ma loodan asja tehtud saada ja remont on plaanis ette v6tta tuttava garaasis...
Postitatud: 24 Sept 2007, 14:45
Postitas Kriss
mida sa vahetada tahad?
Postitatud: 24 Sept 2007, 16:24
Postitas thunder
k6ike v6imaliku alates ketist ja tihenditest, kolvir6ngastest jne.....t2ielikult 2ra asi remontida, kuna on plaan mootorit v6isamaks saada ning minuarust oleks heaks alguseks mootor kapremontida..et ta yldse tehasest antud v6imsuse k2tte saaks.siis alles vaadata kuidas hj t6stma hakata...
Postitatud: 24 Sept 2007, 17:01
Postitas 2emty
Minu meelest tuunimise kohta suht palju räägitud et Pinto plokiga ehk siis 2,0 ohc mootor kergemini tuunitav
aga kui nigunii mootori puzleks lahti võttad soovitaks kohe turbo kolvid panna
kui asja ikke tõsisemalt tahad ette võtta

Postitatud: 24 Sept 2007, 17:42
Postitas tamar
Turbo DOHC on küllalt tehtud, seega saab ka seda mootorit ehitada võimsamaks ilma probleemidetta.
Aga näiteks cosworthi mootor on ju kah DOHC.
Ise ehitaks pintot parem, rohkem inffi jne sellekohta.
Postitatud: 24 Sept 2007, 17:52
Postitas 2emty
tamar kirjutas:Turbo DOHC on küllalt tehtud, seega saab ka seda mootorit ehitada võimsamaks ilma probleemidetta.
Aga näiteks cosworthi mootor on ju kah DOHC.
Ise ehitaks pintot parem, rohkem inffi jne sellekohta.
jah aga sa unustasid selle et cossu on rihmaga nagu ka pinto aga tavaline dohc on ketiga!
Postitatud: 24 Sept 2007, 19:35
Postitas thunder
ma arvan et ketiga mootor on parem....ise plaanin alustada kapremondist, ning peale seda teine aju, nukad ja pihustid...turbotamisele hakkan alles peale seda m6tlema
Postitatud: 24 Sept 2007, 20:52
Postitas 2emty
thunder16 kirjutas:...turbotamisele hakkan alles peale seda m6tlema
point selles ongi et mõtle 1 käik ette
kui kolvid paigas ega nad kohe turbot nõudma hakka
lihtsalt pärast hea teada, et ei pea mootorid laiali lammutama uusti
aga mida mina tean ma alles 16 ja pole auto tuunimisega tegelenud !
Postitatud: 24 Sept 2007, 21:32
Postitas thunder
selles osas sul t2itsa 6igus, aga kust ma vastavaid kolbe saan?
Postitatud: 25 Sept 2007, 00:58
Postitas Tarmo
tegelikult ei ole õigus, surve aste on turbo mootoril madalam, enamasti just nõgusate kolbide pärast, kui sa kohe paned turbo kolvid ja turbo alles aasta pärast näiteks siis vahepeal on su auto väga lahja.
ärge näkku lööge, aga kas turbo puhul ei olnud ka nukad teise kujuga?
Postitatud: 25 Sept 2007, 07:57
Postitas thunder
yhe aasta elaksin ma lahja autoga ka yle

kuigi jah turbomootoriga autodel on surveaste madal...
Postitatud: 25 Sept 2007, 21:55
Postitas lapik
lugesin "maximum boost"-i ja seal oli kirjas, et väga raske on leida turbomootorile paremat nukka kui originaalnukk. ja pinto plokile hakkab ka cossu kaas peale ja cossu plokile pinto kaas
