1. leht 1-st

kysimus sierra kapoti aluse ruumi kohta

Postitatud: 24 Sept 2007, 20:21
Postitas siil
nu näh pole siin juba mingi 10023 aastat ,kirjutanud!!


yhesõnaga teema selles et olge head ja andge infot palju peab veel vahetama kui panna sirjele 2.9 scorpa peale
et kas on vaja ka vahetada sildade teemat ja siukest ??

Re: kysimus sierra kapoti aluse ruumi kohta

Postitatud: 24 Sept 2007, 20:39
Postitas tamar
siil kirjutas:nu näh pole siin juba mingi 10023 aastat ,kirjutanud!!


yhesõnaga teema selles et olge head ja andge infot palju peab veel vahetama kui panna sirjele 2.9 scorpa peale
et kas on vaja ka vahetada sildade teemat ja siukest ??
Sillad võivad jääda originaaliks.
Minuteada vahetada mootor, käigukast, kardaan (vist), ja juhtmestik, armaka alune trääns ning kapotialune trääns.

Postitatud: 24 Sept 2007, 20:44
Postitas siil
nu seda muidugi et käimar ja muu selline minu mure oli jah just sildade probleem et äkki peab hakkama ka nendega jeblama
aga yks mure veel et ennem oli moto peal 1.6n agapanin 2.0 ja muutus kuidagi kiirendamisel paremaks (s.o. et enam ei saand nagu vihmasel ilmal ja sitemal teel rahulikult kohapealt minema et hakkas kohe kaapime!!!
äkki peab ka taga silla vahetama? kui niisuur moto peale läheb??)

Postitatud: 24 Sept 2007, 22:10
Postitas tamar
miks silda vahetama ?

No kui 1.6 vahetada 2.0 vastu ja kohapealt minnes kraapima hakkab siis see ju loogiline, suurem jõud taga ju.

Minuteada sildasid vahetama eipea.

No mis sild sierral all on ? Tagasild koosneb ju diffrist- reduktor, noh see hall karbikene, sealt tulevad välja 2 pooltelge mis lähevad õõtsaotsa ja pidurisüsteem ja ongi kõik.

Endal oli kuri plaan 2,9 vahele toppida, mille mõtte matsin maha, lihtsam osta samasugune moto kõrvale, pinto siis ja seda aretada, arvan et saab parem kui 2.9. Loota võib.

Postitatud: 24 Sept 2007, 23:53
Postitas Kriss
difritel ongi see vahe et mis ülekandega kas nt. 3,92. difri valikul ongi oluline kas eelistad kiirendust või lõppkiirust. selle pärast ka sul kets kohe all ringi käis et on alla väiksemale mootorile mõeldud differ ja ülekanne teine aga lõpp kiiruses kindlasti kaotasid, jõud aga mis rattasse jõuab on aga tunduvalt suurem. kui keegi aru sai siis on hästi.

Postitatud: 25 Sept 2007, 00:55
Postitas Tarmo
sain aru ja arvasin ka ennem nii, kuid esisillale tuleks panna jäigemad vedrud kui 1,6l olid, et siis v6 omad