1. leht 1-st
Temperatuuri näidik.
Postitatud: 29 Okt 2007, 13:15
Postitas Laurimees
Palju näitab teie sierradel temperatuuri näidik töösooja mooteriga näiteks maanteel sõites? Mul asi selline ,et temperatuuri näidikul on selline ala ,kus on tekst NORM ja töösooja mootoriga asub see seier kuskil M tähe keskel. Kas on viga Temperatuuri anduris?
Postitatud: 29 Okt 2007, 13:47
Postitas Tarmo
võib küll olla. vähemalt mul oli. kui ära vahetasin siis hakkas r näitama
samas praegu külmem kah. kuidas ta sul suvel näitas?
Postitatud: 29 Okt 2007, 22:59
Postitas hannes5
võib ka olla et on vale andur kuigi sellest pole midagi hullu kui ta un samas asendis stabiilselt.
Postitatud: 29 Okt 2007, 23:48
Postitas Laurimees
Suvel umbes sama värk, Tundub ,ettermostaadi viga nagu ei ole ,sest sooja hakkab suht kiirelt tulema ja maanteel on kah sama koha peal. Aga Kui näidik midagi tarka ei näita ,siis pole millegiga ka kontrollida palju see jahutusvedeliu temperatuur ikkagi on. Aga mis asendis muidu teie autodel need näidikud töösoojal mootoril on? Keskel ?
Postitatud: 29 Okt 2007, 23:54
Postitas kersti
Kui mul näidik veel töötas, siis oli allpool M tähte, ehk siis valges alas.
Hetkel töötab vahelduva eduga..

Postitatud: 30 Okt 2007, 00:12
Postitas Tarmo
kersti kirjutas:Kui mul näidik veel töötas, siis oli allpool M tähte, ehk siis valges alas.
Hetkel töötab vahelduva eduga..

mul oli kah ennem seda kui ära kukkus m peal pikalt ja siis oli ta seal kus tuju oli, kuid üldiselt alla igasugu arvestuse. ehk ühesõnaga kui ta juba enam ei töötand näitas m

Postitatud: 30 Okt 2007, 01:37
Postitas Priit
ma küll kindlalt ei tea, kas ta mul töötab(temp andur), aga tavalisel maanteesõidul seisab seal R ja M vahel. pärast seda, kui iluvõre ära vahetasin(enne originaal, nüüd võrk) siis langes pisut. aga samas kui läheb kuumaks, siis näitab, et on kuum. ja külmast peast näitab, et on külm...

Postitatud: 30 Okt 2007, 09:09
Postitas Tarmo
praegu r ja m vahel maanteel siis arvan et sul töötab küll
Postitatud: 30 Okt 2007, 19:28
Postitas MJack
Ma ei tea, kas siin mootorite erinevusest tingitud see, aga mul on koguaeg olnud keskel ja natuke kõrgemal seal O alumise ääre peal ja targad rääkisid, et nii peabki olema (endaarust loogiline ka, et keskel on normis temp.) mootor on 2.0 ohc karburaator
Postitatud: 01 Nov 2007, 20:34
Postitas legendaarne666
Kui oma sirje ostsin oli ka temperatuuriga mure

Oli seal all M-i peal.Vahetasin siis temp. anduri ära aga eriti parem ei saanud.Läks ka termostaat vahetusse ja siis nagu oligi korras.Nüüd on ilusti O peal(st.natuke üle poole),ka maanteesõidul.
Hoiatus:Kontrollige kindlasti radikaandur(ventikaandur) ära,muidu võib mootor ära küpseda.Mul see igaljuhul ei töötand ja läks linnasõidul liiga kuumaks.Nüüd kõik korras

Postitatud: 01 Nov 2007, 20:42
Postitas legendaarne666
Unustasin öelda et mootor on 2,0 DOHC 88kw.
