1. leht 1-st
Algaja sierraomaniku probleemid.
Postitatud: 08 Nov 2007, 20:31
Postitas marccuballa
Nii, olen nüüdseks nädalakese sierraomanik, varem pole autot omanud, nüüd on aga esile kerkinud esimesed probleemikesed, ning usun et siin on üsna õige koht nendele lahenduse leidmiseks. alustagem.
1. noo eks iga autoomaniku soov ole oma lemmikut puhata näha, seetõttu sai alguses kohe käidud ka automaatpesulas. hmm, kas katuseluugi vahelt tilkuv vesi on tavapärane probleem?
2. järgmisel päeval, peale pesulaskäiku tuli külm, autoga liikuma hakates ei töödanud enam spidomeeter, kas need võivad olla seotud, või on mingi iseseisvam probleem?
3. külmaga hakkas järgmine probleem, olles sõitnud ca 3-4 km hakkab mootor (1989 2,0 mitte -dohc-) jõnksutama, pöörded langevad ja lõpuks sureb välja. teine käik sisse ja jõnksti auto käima, siis töötab normaalselt. kas küttefilter umbes? või midagi muud? ja kus üleüldse sellel mootoril see filter on? olen üldiselt võhik autoasjanduses, seega olge hellad
4. palju maksavad sierrale sarniirid(zarniirid?), amordid ja vedrud.
olekski nagu kõik, ootan siis elavat vastukaja
ahjaa, peres on olnud ka enne sierra ja siis nüüdsega märkasin ühe ühise anomaalia, teise käiguga sõites( kiirendades) tuleb sisse kerge müra ja õrn vibratsioon, nagu sõidaks suuremustrilise kummiga mööda siledat asfalti, huvitav, millest see?
Postitatud: 08 Nov 2007, 22:20
Postitas thunder
katuse luugivahelt vett kohe kindlasti ei tohi sisse tilkuda, arvatavasti on 2ravoolutoru umbes, et auto j6nksutab v6ib viga jh olla kytusefiltris.
Postitatud: 08 Nov 2007, 22:36
Postitas juhanp
Endal lasi ka sierra katuseluuk vett läbi, hakkas läbi tilkuma salongi tule kõrvalt. Puhastasin suruõhuga kaks äravoolu toru ning probleem oli lahendatud. Spidomeeter on trossiga, ehk pääses vesi kuidagi trossi ja kõri vahele mis seal siis ära jäätus või on lihtsalt trossi nuudid maas et vahest käija ei taha.
Varuosi saad vaadata:
http://www.ladu24.ee või
http://www.autoosad.ee
Juppide kohaletoimetamine on kiire!
kui pole DOHC siis on ta OHC. Minul oli sarnane probleem, vahetasin küünlad, juhtmed, kütusefiltri ning õhulugeja (hall karp mis asub õhufiltri karbi küljes) Ei tea siis kumb nendest asjadest probleemi lahendas, kuna said asjad vahetatud korraga. Aga võib-olla on hoopis sinu auto kütusepump vanaks jäämas. Kui sinu autol on varuratta juures(ratta all) üks suur lüliti(pumba cut-off) siis proovi seda punast nuppu seal korralikult alla vajutada, ehk annab halba ühendust.
Parimat!
Postitatud: 08 Nov 2007, 22:55
Postitas tamar
Keera katuseluuk lahti ja vaata kas need kanalid on umbes või mitte, sealt peab vesi ära jooksma, kui aga kanalid umbes siis jooksebki vesi sisse.
Bensufilter asub Kui ohc mootor siis paremal pool mootorit. Kui juhipoolse poritiivapoolt lähened näed seal vaadates üht ümarat hallikat umbes 15cm pikkust asjandust kuhu tuleb 1 toru ja väljub samuti 1. See ongi kütusefilter.
Sarniirid amordid ja vedrud leiad autoosad.ee ladu24.ee nagu eelpool mainitud. Endal ladu24ga positiivsed kogemused, julgen soovitada.
tänud
Postitatud: 09 Nov 2007, 15:39
Postitas marccuballa
võtan arvesse. hetkel on jõnksutamine lõppenud, küll aga pole veel tööle hakanud spidokas. pesulasse ma ka temaga niipea ei lähe. vesi jah, muide tilkus ka salongitule kõrvalt. üldiselt on auto lääpas. juhipoolne külg on tunduvalt madalam, ilmselt vedru või miskit pooleks, kes teab... august läbisõites kostab juhipoolse tagaratta poolt ka kolinat, mis on ka ainuke kolin või nagin sellel masinal. all on ka muidugi eelmise omaniku poolt pandud 15'' veljed, koos 65 kõrgus kummidega, mistõttu hooha keeramisel või august läbi sõites(keeramise ajal) käib ratas reipalt koopasse.
täna sai siis ka libedaga sooritatud esimene spinn. alhul rammisin esiotsaga teeäärset mullavalli ja siis tagumise otsaga. metsa vahel s kurvis viskas lihtsalt tagaotsa minema. rahuliku hoo ajal. tahajärg- rippuv summuti ja esimene number irdus.
paar pilti ka:
http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 0.JPG.html
http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 1.JPG.html
Postitatud: 09 Nov 2007, 16:21
Postitas juhanp
eks jah esimesd vedrud ning amordid tahaks vahetust, võib-olla on sul tgumised amordid läbi, et kolisevad, endal oli üsna sarnane probleem, tagumiste vahetus on ülimalt lihtne. ning amordid ostsin ladu24'st
Postitatud: 19 Nov 2007, 20:17
Postitas marccuballa
aga mida ei ole on spidomeeter. ilmselt ikka jääs asi pole
Postitatud: 19 Nov 2007, 20:47
Postitas Dexter
marccuballa kirjutas:aga mida ei ole on spidomeeter. ilmselt ikka jääs asi pole
no..enam muidugi..kuna kui ta ära jäätus..jäi ta seisma...see osa mis aga liikus....see liikus..ning lõppkokkuvõttes...keerutas trossile keerud peale..ja lõpuks prõks ...puruks!:)..seega..soovitan soojalt üle kaeda trosside seisukord..see ju pole raske..?

Postitatud: 19 Nov 2007, 21:47
Postitas marccuballa
ahaa... siit siis küsimus, kuidas teostaks seda mitterasket operatsiooni värske autoomanik, kel puudub nii tõstuk kui kanal, ning on üleüldse autoalal
võhik? see pole iroonia, vaid aus küsimus, ehk oleks mõni näpunäide, kuidas seda teha ja ma teeks seda kohe.
Postitatud: 20 Nov 2007, 20:11
Postitas Dexter
marccuballa kirjutas:ahaa... siit siis küsimus, kuidas teostaks seda mitterasket operatsiooni värske autoomanik, kel puudub nii tõstuk kui kanal, ning on üleüldse autoalal
võhik? see pole iroonia, vaid aus küsimus, ehk oleks mõni näpunäide, kuidas seda teha ja ma teeks seda kohe.
hmm...kui sul kahes osas spidoka tross..siis lihtsamast lihtsam...(kahes osas siis..kui kaitsme karbi juures vahe seina küljes kiiruse andur[alumiinium jublakas]..mõlemast otsast lähevad trossid välja)..krudid mootori ruumi poolse otsa lahti ja üritad keerata trossi...kui hakkab vastu..siis tross terve...teise poole kontrolliks on vaja väikse otsaga miinus kruvikat....paned kruvika auku..ja üritad keerata....kui hakkab vastu..siis terve.....niih..ja ühes tükis trossi kontrolliks kaks võimalust...1. võtad välja näidikute ploki....ja selle tagant krudid lahti spido trossi...ja testid samamoodi nagu kahe osalise pikemat juppi....2. roomad auto alla..ja krudid sealt spidoka trossi lahti....(mäletamist mööda oli see paremal küljel ...tagant vaadates...)..ja kontrollid nii...üks isik vaatab seest spidokat..ning teine üritab kiirelt ja järsult trossi ringi ajada....kui spidokas liigub/võpatab..siis tross korras...
ahjaa..mainin veel seda..et spidoka tross on selline jämedam "ussi" moodi asi..värvuselt eeldatavasti must...
pikk jutt -tsenseeritud- jutt...kuid kui kirjapildis pikk..siis teostuses lühike asi..

...jõudu kontrollil!
Postitatud: 20 Nov 2007, 20:36
Postitas marccuballa
tänud, panen kõrva taha ja püüan toimetama hakata.