1. leht 4-st

diisel sierra läheb keema, andke nõu

Postitatud: 16 Nov 2007, 16:26
Postitas AlarT
Nii asi siis sedasi mul 1987a 2,3d 49kw diisel sierra.
Läheb keema , ventilaaotit küll hetkel pole, aga ega see suvel ei taht ka aidata. Näiteks õues on +2 ma seisan tühikäigul autoga, auto läheb keema , kui salongipuhur ei puhu.
Jahutusvedeliku paagis ei ole survet rohkem, kui peaks ja õliga segamini see pole. Mingeid erilisi mulle sealt ka ei tule.
Õlikulu on mingi 0,8l 1000km-le, sealjuures suur osa jookseb väntvõlli vahelt välja.
Jahutussüsteem ise peaks korras olema, radikas läheb kenasti tuliseks ja tundub ,et veepump ajab ringi küll. Salongis saab ka soojaõhku kenasti. On kellelgi midagi taolist olnud ja oskab ehk keegi nõu anda, mida uurida , mida proovida jne ning mida karta. Tänud kõigile vastajatele.

Postitatud: 16 Nov 2007, 16:39
Postitas uno112
vaata 2kki on termostaat umbes vms ...rohkem pr ei oska aidata :D :roll:

Postitatud: 16 Nov 2007, 17:06
Postitas xr4
kas radikas läheb üleni soojaks või aint kuskil ülevalt, hetkel on mul ka nii et seest läheb soojaks ja radikas ülat äärest tulikuumaks aga alt on külm, ehk radikas on umbes!!
oled kunagi kasutanud lekke peatajat??

mootor

Postitatud: 16 Nov 2007, 18:18
Postitas AlarT
radikas läheb üleni ja tulikuumaks nagu kogu jahutussüsteem, lekkepeatajat olen kasutanud, aga probleem oli enne ka ja peale seda on saanud puhastada jahutussüsteemi ja radikas on vahetatud nii esi kui salongi oma.

Postitatud: 16 Nov 2007, 20:08
Postitas xr4
kunagi ammu olin sunnitud ka kasutama lekke peatajat, siis sai aasta sõidetud, vahetasin radika ära (teise vana) ja nüüd aasta hiljem on asi umbes, lihtsalt lambist- samas kuidas ma tean et umbes, et kui paned käima ja asi läheb suurele ringile siis on kohe aru saada et umbes-alt külm
kui lasta kauem käija siis soeneb ka ülejään radikas ja siis enam nii aru ei saa

Postitatud: 16 Nov 2007, 21:12
Postitas AlarT
mul oli see probleem ka enne lekke peatajat lisaks, läheb kõik kenasti kuumaks.

Postitatud: 17 Nov 2007, 12:05
Postitas GTO
pane süüde õigeks!!

diisel

Postitatud: 19 Nov 2007, 09:19
Postitas AlarT
aga oskab keegi öelda, miks mul gaasitades tahmatükke summutist välja loobib mitte lihtsalt tahma vaid kohe tükke tuleb ja vahest ka sädemeid.

Postitatud: 19 Nov 2007, 15:43
Postitas Teet01
GTO kirjutas:pane süüde õigeks!!
Diiselmootoriga ei ole see võimalik.

Suurenenud tahma väljumine võibki olla tingitud õli põletamisest, aga kuumenemise kohta ei oska kahjuks midagi öelda.

Postitatud: 19 Nov 2007, 15:52
Postitas GTO
cccp kirjutas:
GTO kirjutas:pane süüde õigeks!!
Diiselmootoriga ei ole see võimalik.

Suurenenud tahma väljumine võibki olla tingitud õli põletamisest, aga kuumenemise kohta ei oska kahjuks midagi öelda.
on küll!!!

Postitatud: 19 Nov 2007, 15:56
Postitas serrari
cccp

diiselmootoril sinu arvates ei saa süüdet õigeks panna vä?
:D
Saab küll ju

Postitatud: 19 Nov 2007, 16:00
Postitas Teet01
Andke mulle minu rumalus andeks.

Postitatud: 19 Nov 2007, 16:05
Postitas GTO
ikkagi minu panus läheb varajasele süütele

Postitatud: 19 Nov 2007, 17:20
Postitas Tarmo
Diislil küünlaid ei ole ja kütus plahvatab surve teel. Seega kui kolb liigub ülesse ja diisli ning õhu segu on silindris, siis üleval ta plahvatabki. Kuna küünlaid ei ole ei saa säde ka valel ajal olla. Ainus mis nagu olla saaks on, et sisselase ja väljalase toimuvad valedel aegadel.
Kui diisel ajab musta suitsu siis ei saa piisavalt õhku, kui valget siis ei saa piisavalt kütust või põletab õli

Nii olen mina aru saanud

Postitatud: 19 Nov 2007, 17:57
Postitas xr4
süüde on vbl ainult käivitades