1. leht 2-st

K:Mis mootoriga sierra oleks sobivaim jääraja sõiduks?

Postitatud: 01 Dets 2007, 20:37
Postitas Egert22
Sooviks siis teie nõuandeid kuna ise pole sierrat varem omanud kuid järgmine nädal plaanis siis soetada.
Mis mootor oleks siis vastupidavaim just jääraja sõiduks (-dohc- mootor ei pidanud vist kuigi hea olema?)
Kütuse kulu jääb neil kõigil vist üle 10,jääl sõites?
ootan siis teie arvamusi.
Tänud!

Postitatud: 01 Dets 2007, 22:29
Postitas legendaarne666
-dohc- läheb jah kuumaks kui ikka pähe annad korralikult.Pikalt lasta eriti ei saanud.Käisime raadil proovimas kahe -dohc- sierraga :( Kunagi sai oma vana volvoga(2.3) jäärada sõidetud ja ei kuumenenud üldse üle.Ainuke asi mis silmnähtavalt kukkus oli kütteseier :lol:

Postitatud: 01 Dets 2007, 22:38
Postitas 2emty
õppige kirjutama DOHC dohc dohc
mitte D O C H (-dohc-)

pole jäärajal sõitnud ja ei oska selle koha pealt soovitusi anda :roll:
ise vast prooviks 2,0 ohc

Postitatud: 01 Dets 2007, 22:58
Postitas tamar
Mis vahet seal on, peaasi et liigub.
Ja arvata on et jäärajal ka kütet võtab rohkem, 2.0ohc-ga peipsipeal kui kerge sula oli (selline pläga kiht peal) siis ringi tiirutatud sai siis tuli keskmine kulu järvel 16liitrit sajale kuna vedu oli raske ju.

Ärge nüüd küll otsige jäärajaks autot mis oleks püss ja vastupidav ja hästi öko.

Normaalne mootor ei lähe kuumaks isegi pluss 30 kraadiga kui sõita, kui kuskil kohapeal jõristada siis küll.

Postitatud: 01 Dets 2007, 23:18
Postitas kersti
Ma olen oma dohc-iga päris palju kordi jäärajal käinud ja ülekuumenemisega probleemi pole olnud. Kui piisavalt kiiresti sõita, siis talvine õhk vist jahutab küllalt :)

Postitatud: 01 Dets 2007, 23:20
Postitas legendaarne666
Kui kolektor ikka täiesti punaseks ajada(nagu meil juhtus) siis kuumeneb ka üle.Ja mõlemad autod on korras.Mingist kohapeal jõristamisest ei saa ju juttugi olla.Kui oled raadil käinud siis tead millest räägin.Seal ikka kiiru
sed kipuvad üsna suureks minema.

Postitatud: 02 Dets 2007, 00:00
Postitas GTO
termostaat välja ja kui jahutusüsteem korras on ei kuumene dohc üle ,isegi kui 3minti burnouti kohapeal teha see et kolle punaseks läheb on normaalne nähtus.

Postitatud: 02 Dets 2007, 03:33
Postitas Egert22
mõtlesin ise ka ohc mootoriga sierrale ja küttekulu pole mõtet ka vaadata jäärajal,pigem seda KAUA sõita saab näiteks 20l-ga :?

Postitatud: 02 Dets 2007, 12:37
Postitas Tarmo
kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb

Postitatud: 02 Dets 2007, 13:40
Postitas Dexter
tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)

Postitatud: 02 Dets 2007, 16:40
Postitas GTO
Dexter kirjutas:
tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)
varajane mitte hiline :roll:

Postitatud: 02 Dets 2007, 17:31
Postitas Dexter
GTO kirjutas:
Dexter kirjutas:
tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)
varajane mitte hiline :roll:
kui võtta seda..et varajase süüte korral hakkavad kuumad aurud käima sisselaskesse..kuna klapid ei ole veel jõudnud korralikult sulguda..siis hilise süüte puhul hakkab asi toimima varajasele vastupidiselt..eh väljalaske klapid hakkavad juba avanema kui plahvatus toimub.,.,..seega...olgem hilisega nõus..;)

Postitatud: 02 Dets 2007, 18:22
Postitas perfectenemy
aga äkki keegi mainib üldjoontes levinumate sierra mootorite head/vead siin ära...

mina seisan ka hetkel sama dilemma ees nagu teemaalgataja, nimelt tahaks osta sierrat justnimelt talvemõnude jaoks ja ka vajalike sõitude teostamiseks kuna escort sai maha müüdud mõni nädal tagasi.

põhilised mootorid mida olen mina märganud müügis on

2,0 dohc
2,0 74kw

kas 74 kw on pritsega või karpaga mootor?
kuidas sierrade karpa mootorid ennast õigustavad? ma pelgan natu neid karpa mootoreid, kuna pole ühtegi karpa autot omanud ja ei tea eriti tema elu alustalasid

ja kas need mootorid on ketiga või hammasrihmaga?
kahjuks pole mul võimalust küll nädal kindlasti teie mõtteid lugeda kuid äkki keegi siiski paotaks oma tarkust siia....

Postitatud: 02 Dets 2007, 18:31
Postitas Tarmo
parim sierra romuralliks ja jääraja sõiduks on bmw

Postitatud: 02 Dets 2007, 20:09
Postitas Breezer
Ise ostsin jäärajaks ja niisama driftimiseks 2.0iS 74kw Sierra. Mootor mootoriks, ürita leida LSD diffriga isend...üherattaveoga on ikka väga armetu jäärada sõita...blokiga on auto tunnetus ja edasiminek hoopis teine.

Kui piigiga tahad sõita siis 74kw jääb küll nõrgaks.