1. leht 1-st
2.3 (tava) diisel tõrgub
Postitatud: 05 Jaan 2008, 00:04
Postitas MicX
et siis selline probleem et koos külma tulekuga hakkas nüüd mootor tõrkuma et langeb vahepeal madalale pöördele ja siis sureb üldse välja ja et uuesti käima läheks siis tahab eelsüüdet ka saada.....
ja et väljalaske kollektori ning plokikaane vaheline tihend on ka väheke räbal et laseb nac läbi et kas see ka mõjutab?
ja muidu üldse autol tuur möllutab kord jääb üles ja siis langeb alla seda just kohapeal seistes
nii et äkki oskate nõu anda

Postitatud: 05 Jaan 2008, 15:17
Postitas fordsi
esimese hooga pakuks kütusefiltrit ja kas paagis talvine või suvineküte.siiani probleeme pole olnud?
Postitatud: 05 Jaan 2008, 16:43
Postitas Tarmo
kuna vahepeal on kõrged pöörded siis ei saa ju kütuse viga olla, sest kui oleks suvine kütus või umbes filter, siis ei töötaks ta peaaegu üldse või üldse mitte
Postitatud: 05 Jaan 2008, 16:51
Postitas fordsi
siis ilmselt pump õhtal , siis hakkab see pöörete pull pihta. lisa kütusele lisandit ja kahetakti õli(seda võid panna mõnuga,aga siiski mõistuse piirdes) võib veel miskit päästa ja proovi kohapeal ta käima saada ning lase tiksuda tühikäigul. kui tööle jääb ära kohe tuuritama hakka ,las õli määrib väheke pumpa.
Postitatud: 05 Jaan 2008, 18:51
Postitas erx
Kui pöörded kõiguvad, siis on jah arvatavasti pump, regulaator õhtal. Igaks juhuks võid ju filtri ära vahetada. Kui tekib siiski vajadus teise pumba järgi, siis sõbral üks OK mootor laiali, sealt saaksid mõistliku hinnaga pumba.

Postitatud: 06 Jaan 2008, 16:50
Postitas MicX
muidu siin üks pakkus veel seda et rõngad on läbi et siis mootor pullib aga ometi mootor ei võta palju õli
Postitatud: 06 Jaan 2008, 17:14
Postitas erx
No rõngad on nagunii läbi, kuid sellest ei hakka pöörded küll kõikuma. Asi ikka toites.
Postitatud: 06 Jaan 2008, 17:25
Postitas Tarmo
millest järeldate et rõngad läbi on?
Postitatud: 06 Jaan 2008, 20:20
Postitas erx
No rõngaste pärast ei hakka kohe kindlalt pööre kõikuma, olgu nad ükskõik kui kulunud. Alles hiljuti sai sõbra 2,3d kokku lapatud, rõngaid polnud ollagi aga käis nagu siidi, ainult et alla 0 kraadi ilma plokisoojenduseta käima ei läinud. Selliseid vanu diisleid praktiliselt ei leidu, millel oleks kompressioon normi piires, kõigil on rõngad kulunud.

Postitatud: 06 Jaan 2008, 21:26
Postitas Tarmo
ah selles mõttes
Postitatud: 07 Jaan 2008, 19:43
Postitas MicX
et siis täna tegin väikse avastuse et küte vajub alla ja selle pärast ei läha ka hästi käima minna aga kui kanistrist sai otse kütet pumbale ette anda siis läks ilusti käima aga tundub jh et pump möllab ikka sest pöörded ja järsku ära suremine hakkab rohkem toimuma
Postitatud: 07 Jaan 2008, 21:33
Postitas Shmel
MicX kirjutas:et siis täna tegin väikse avastuse et küte vajub alla ja selle pärast ei läha ka hästi käima minna aga kui kanistrist sai otse kütet pumbale ette anda siis läks ilusti käima aga tundub jh et pump möllab ikka sest pöörded ja järsku ära suremine hakkab rohkem toimuma
Õhk pumpa sees lihtsalt - gaasi annad kuni hakkab korralikult tööle (mingi 10 km max, võib olla mingi 5 korda sureb välja kuni korralikult tööle hakkab).
Sul vist paagis vähe kütust on jäänud, et kord imeb, kord mitte ehk mitte pidevalt imeb, mul suike jama kui vähem kui 5 l jääb (aga see MAZDA-l võib olla PEOGEOT-il on sama asi?).
Sierral 1,8 TD on mul nagu mersudel - tõusevad tühikäigu pööred ja peale seda sureb välja, aga MAZDA-l tühikäigul sureb välja aga kui gaasi anda veel mõnda aega läheb käima ja sõidab.
Postitatud: 08 Jaan 2008, 21:45
Postitas MicX
nii et siis tegin täna avastuse et sai siis käsipump laiali võtta sest oli näha et sealt rebis õhku peale, laiali võttes sai näha et see oli nii -tsenseeritud- täis et vähe ei old see nüüd puhas ja mootor hakkas ka normaalselt tiksuma ja õhku ka enam sealt peale ei rebi ja küte tundub ka nüüd üleval seisvat
et siis et kas see võis ka niimoodi pööretele mõjuda

Postitatud: 08 Jaan 2008, 22:14
Postitas erx
No kui peale selle lõppes pöörete kõikumine ära, siis võis olla küll sellest.
