1. leht 1-st

Segukruvi...

Postitatud: 19 Jaan 2008, 15:24
Postitas grimes
Nii...
Tekkis selline huvitav küsimus. Et mis moodi peaks saama segu lahjemaks ford sierral. Mootoriks 2,0 dohc 88kw...
Kust seda timmida annab, kui üldse annab. Tundub ,et segu natuke rikas.

Ehk on kellegil head näpunäited jagada... :)

Re: Segukruvi...

Postitatud: 19 Jaan 2008, 17:51
Postitas Laurimees
Millest sa järeldad ,et rikas?

Re: Segukruvi...

Postitatud: 21 Jaan 2008, 00:27
Postitas legendaarne666
Aga võibolla lamdaandur läbi kui segu on rikas. Vähemalt minu sierral on selline probleem ja tahab palju juua :(

Re: Segukruvi...

Postitatud: 21 Jaan 2008, 22:35
Postitas juhanp
OHC mootoril sai igatahes õhulugeja alt ühte kuuskant polti keerates õhukogust/segu timmida..üsna paljudel lugejatel on all mõni polt. ehk on DOHC'gi?

If adjustment is necessary, remove the cover form the mixture adjustment potentiometer(located at the rear right-hand side of the engine compartment, behind the MAP sensor)

See on siis raamatust võetud ja käib DOHC mootori kohta.

Re: Segukruvi...

Postitatud: 07 Veebr 2008, 15:12
Postitas motohead
mul tekkis siiis küsimus siis et kus dohc il ültse õhulugeja on

Re: Segukruvi...

Postitatud: 15 Mär 2008, 00:15
Postitas lapik
dohc-il polegi õhulugejat. selle asemel on MAP(manifold absolute pressure) andur, õhu temp andur ja mingeid andureid oli veel. ecu arvutan antud anduritelt saadud siganaalide põhjal sobiliku kütusekoguse.
plussid: puudub liigne takistus sisselasketraktis
miinused:ei määra õhu kogust nii täpselt, kui kuumtraat-kile tüüpi õhulugeja(mitte laba-tüüpi, nagu vanematel fordidel),ehituse keerukus, palju erinevaid andureid, mis mõjutavad suuresti mootori töökindlust(elektrivärk pole kunagi eurofordi tugevaim külg olnud).

Re: Segukruvi...

Postitatud: 12 Mai 2008, 13:22
Postitas erki
nonii, tõstataks teemat, et äkki oskab siis keegi täpselt ühesõnaga öelda kus see kruvi dohc'il asub?

Re: Segukruvi...

Postitatud: 12 Mai 2008, 20:36
Postitas erki
nii, ise küsin ise vastan, et polegi segukruvi, aga ilma katita mootoritel pidi olema.

Re: Segukruvi...

Postitatud: 13 Mai 2008, 08:23
Postitas Kriss
jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas

Re: Segukruvi...

Postitatud: 13 Mai 2008, 10:55
Postitas Sigmar
Kriss kirjutas:jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas
Kui mõtled MAP andurit, siis mul on ta täitsa olemas + kat on ka all.

Re: Segukruvi...

Postitatud: 13 Mai 2008, 11:42
Postitas lapik
selleks on kohe eraldi kruvi sealsamas lähedal

Re: Segukruvi...

Postitatud: 13 Mai 2008, 14:55
Postitas Tarmo
soovitad erkil panna prooviks ülevaatuse ajaks vahele õhupiiraja mis on 85kw variandil. Peaks nagu kõikke vähemaks võtma. (muidugi tee ajule siis ka restart)