1. leht 1-st

Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitatud: 06 Veebr 2008, 16:24
Postitas rookierice
Tervitused, olen naistega saunas käinud ikka paar korda elu jooksul ja noh sealt ka kuuldud juttu fordi mootoritest, mis volvo 16v plokikaantega ilma teevad. Aga praktikas vot ei ole otsa kommistanud ühelegi. Tean, et volvo 16v 2.3 turbokad on väga hinnatud nii siin kui sealpool väikest ja suurt vett aga volvo ja fordi ühendamise osas teadmised puuduvad.
Googeldamine ka midagi head välja ei andnud. 2.3 pintole (mustang 2.3turbo näiteks) pidi istuma B234F volvo plokikaas. Tõsi? Aga 2.3 on ju suurma kolviga kui euroopas levinud 2.0 eksole.
Eesmärk oleks kandiliste kanalite asemel ümarad saada, parem voolavus, rohkem klappe...

Või on paremaid ideid?

tänud juba ette!

Marti

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitatud: 06 Veebr 2008, 16:31
Postitas tamar
Üks volvo 2.3T müügil turboklubis.
Variant on teha pinto-turbo...

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitatud: 06 Veebr 2008, 17:23
Postitas rookierice
Tähendab neid 2.3t volvo mootoreid on omajagu liikvel ja müügis aga tehniline info on hetkel reaalsest asjast olulisem.

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitatud: 08 Veebr 2008, 23:42
Postitas lapik
ütlen sulle saladuskatte all, et cossu kaas hakkab ka, kuigi päris palju tuleb ülejäänud mootorit ringi teha(rihmarattad ja muu teema)

Re: Pintole skandinaaviast parem kaas

Postitatud: 09 Veebr 2008, 14:43
Postitas Tarmo
lapik kirjutas:ütlen sulle saladuskatte all, et cossu kaas hakkab ka, kuigi päris palju tuleb ülejäänud mootorit ringi teha(rihmarattad ja muu teema)
ütlen sulle saladuskatte all et selles ei olnud küsimus
rookierice kirjutas:...Aga 2.3 on ju suurma kolviga kui euroopas levinud 2.0 eksole...
Kas nad üldse samad mootorid on? ja alati ei pruugi suurem kubatuur tähendada suuremat kolbi, võibolla on kolvi käik pikem lihtsalt