1. leht 1-st

K: Mõned Sierra alased küsimused

Postitatud: 03 Apr 2008, 07:58
Postitas tamar
Copisin ffes-t kah siia midagi siis
2) kas seda õhupuhastajat vaiksemaks saaks kuidagi , ta väriseb kaasa ja teeb rohkem müra kui mootor ise, mõte oli panna koonus.
3) ´´suurema´´ diisli aku laadimine, et kaua laadida ja millise poweri juures ?
4) 2.3D Sierra, käigukang on nagu kohapeal liigutades suht vedel selline nagu maiteamisasi, käigud lülituvad normaaselt, aga närvi ajab see kang.
5) Sierra 2.3D peaks olema vana ja tore mootor, mida peaks arvestama kui plaan liikuma hakata tökatiga, pool paaki vana toiduõli (läbi mitmemitmemitme filtri aetud et eivala paaki koos friikate jäänustega) ning teinepool tavalist diislit. Tean et õli peaks tihedamini vahetama. Mingit kütuselisandit peaks kah kasutama või mida ?
6) kerepeal on sellised nn väiksed 2mmkorda 2mm ja noh sellist tüüpi värvi mullid, rsk ajab üles et nendest lahti kah saab mingi ime süsteemiga peale keretööde ja uuesti värvimise ? Vesilihvimine või mida arvab keegi ?


Tänan tähelepanu eest !

Re: K: Mõned Sierra alased küsimused

Postitatud: 06 Apr 2008, 10:19
Postitas Beast
2) Kui su õhupuhastaja väriseb kaasa (ei püsi paigal) siis sa võid ju alati proovida seda paremini kinnitada, või lisada mõnele kohale mingit sorti mürasummutus matti).
3)Isiklikult oman laadiat millel ei saa "powerit" valida, ja sellega olen laadinud 150 Ah traktori akut. Seega arvan, et pane see "power" mingile keskmisele näitajale. Olen kuulnud teooriat, et mida suurema "poweriga" laed seda kiiremini saab täis aga samas lõhub akut rohkem. Arvan, et kui sa paned "poweri" ka miinimumile, laeb ta sul ikka aku ära.
4)Kui tahad et käigukang oleks täpsem, siis sa pead vaatama üle käigulülitus hoobade puksid. Nende väikestest lõtkudest tulebki kokku suur lõtk mida tunned läbi käigukangi.
5)Kuna neid mootoreid on küllalt mõistlike hindadega saada, siis jõudu katsetamisel. Anna meile ka teada mis välja tuli.
6)Värvi mullid viitavad sellele, et värvi all on hakanud metall oksüdeeruma e roostetama. seal ei aita muu, kui võta nurklihvija pane sinna otsa messinghari ja lase maha see mullitav värv, selle all olev rooste ja natuke värvi ka ümbrusest, et kõikjalt oleks puhas metall väljas. Puhasta pind hoolikalt nitrolahusti või bensiiniga. Seejärel värvi. Värv vali oma maitse, rahakoti ja puhastatud pinna kvaliteedi järgi. Isiklikult soovitan sõita ringi autoga, millel on paar laiku, kui aasta pärast hakata keret keevitama.