1. leht 2-st
K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 27 Juun 2008, 22:35
Postitas MetalBender
Tekkis probleem, et pidin jagaja mootori pealt korra ära võtma ja see käis ploki pealt ühe poldiga ära. Aga nüüd vaja veenduda kas süüde on veel õige, enne kui seda täpsemalt paika reguleeriks?
Ja teiseks oleks vaja teada küünlajuhtmete ühendamise järjestust, sest olen lihtsalt unustanud märkida?

Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 29 Juun 2008, 14:07
Postitas MetalBender
võibolla süütejärjekord 1-4-2-5-3-6

Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 29 Juun 2008, 20:58
Postitas Dexter
Sigmar kirjutas:Dexter kirjutas:töötsüklite järjekord 1-3-4-2
Vb. mul on midagi kahe silma vahele jäetud, aga kuhu 5 ja 6 kadusid?
uups, vabandage mind, kuid ajameelsusest lugesin ikka ja jälle valesti

Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 29 Juun 2008, 21:44
Postitas MetalBender
Mis märgi järgi saan teada, et näiteks 1. silindri kolb on ülemises asendis. On väntvõlli rihmaseibi juures metallplaat kus numbrid mille nooled osutavad rihmaseibi servale, kus on sälk. Et kuidas seda lugeda?

Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 04 Juul 2008, 15:20
Postitas Dexter
arvan et 0 peaks olema ü.s.s -teised peaksid olema vända kraadid ennem ja peale ü.s.s'i
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 05 Juul 2008, 10:19
Postitas MetalBender
ma ei suuda defineerida lühendit ü.s.s ?
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 05 Juul 2008, 11:22
Postitas Tarmo
ülemine surnud seis, kuid mis asendis siis esimene silinder on ja nukk?
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 05 Juul 2008, 20:31
Postitas Dexter
tarmo kirjutas:ülemine surnud seis, kuid mis asendis siis esimene silinder on ja nukk?
see 0 seal tähendabki et 1 silinder ü.s.s ja seega ka klapid sellel silindril kinni;)
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 10:29
Postitas MetalBender

hetkel polegi mootorit tööle saanud, kuigi küünlajuhtmed on ühendadud vastavalt ülaltoodud skeemile ja küünlad kõik annavad sädet. Jagaja võlli panin sellisesse asendisse, et klemm annaks ühenduse 1. silindrile kui väntvõll on asendis 0 kraadi. Kuid ei mingit tulemust, lihtsalt üldse ei luba ka mitte ja küünlad lähevad lihtsalt märjaks. Kas võib olla on probleemiks see, et jagaja täidab ka pihustite lülitamise funktsiooni ja seega minul nad annavad praegu valel hetkel kütet silindritesse. Kontrollisin ka ära et pihustid saavad elektriimpulsse kül kui mootorit ringi lasta.
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 11:00
Postitas Tarmo
millest pihustid impulsi teate saavad?
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 11:35
Postitas MetalBender
ma oletan, et jagaja küljes olevalt seadmelt millelt tuleb mingi kimp juhtmeid.
Oleks hea kui keegi kellel on sierra 2.9 V6 mootoriga ja natuke aega, et vaataks mis asendis on jagaja mootori peal ja jagaja võll kui väntvõll on keeratud 0 kraadisesse asendisse - et kas sellisel juhul on jagaja võlli klemm 1 silindri kontakti kohal.
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 13:17
Postitas Priit
MetalBender kirjutas:Oleks hea kui keegi kellel on sierra 2.9 V6 mootoriga ja natuke aega
No aga võta Tarmoga ühendust! Tal ka 2,9 ja Tartus...
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 15:01
Postitas MetalBender
Jah see oleks hea mõte kuid kas tal aega on et seda vaadata.
Sest ma ise lolli peaga unustasin ära märkida jagaja võlli asendi kui seda maha oli vaja võtta.
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 16:39
Postitas Tarmo
ei mina taha oma jagajat maha keerata

ma ei tunne seda mootorit veel nii palju et näppida
küll aga on ehk ffe's mõni meeskellel nende mootoritega kogemus
viska post ülesse, või siis kuna gto masin niikuinii praegu ei sõida siis las vaatab
samas kui ise tuled ja näpid ning garanteerid et pärast asi ok ikka on siis saab kah
Re: K: 2.9 V6 mootori süüte ajastus
Postitatud: 23 Juul 2008, 18:05
Postitas MetalBender
nii lugu selline, et sain asja tööle.
Idee selline, et kui väntvõll keerata 0 kraadisesse asendisse ja jagaja võlli klemm seada 1. silindri klemmiga kohakuti siis peaks asi tööel hakkama 50 % tõenäosusega. Muuljuhul võtta uuesti jagaja kaan maha ja keerata jagaja võlli 180 kraadi ja uuesti proovida. Sest kui väntvõll teeb 2 tiiru kui samal ajal jagaja teeb 1 tiiru.
A ja kui jagaja ei taha hästi sisse minna siis tuleb mootorile natuke starteiga pöörata sest selle jagaja võlli ots on 6 kandiga ja ei kipu kohe õigesti sisse minema.
Ja elektrilise sissepritse puhul kui mootor enamvähem töötab siis tuleb lasta tal töödata vähemalt 20 min ja siis jagaja veel täpsemalt paika reguleerida.