1. leht 2-st
mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 23 Juul 2008, 22:57
Postitas Tehnic
nii probleem siis selline, et kui järsku gaasi anda siis ei lähe pöördesse külmalt vaid sureb välja...soojalt välja ei sure aga pöördesse läheb alles mingi 1seki pärast

sõbral kah 2.0 dohc aga tal läheb kohe pöördesse kui lapatsit litsun

eioska midagi nagu katsuda enam sealt

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 27 Juul 2008, 12:37
Postitas Tehnic
asi muutub kui võtta lahti vaakumi ots mis läheb mingisse musta karpi....siis saab nagu palju kütet peale , hakkab podisema ja suitsema aga pöördesse läheb korralikult

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 27 Juul 2008, 13:35
Postitas Dexter
gaasi siibri asendi andur äkki töölepingu lõpetanud?

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 28 Juul 2008, 12:18
Postitas Tehnic
eiusu sest ma panin teise aga ei muutunud midagi

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 28 Juul 2008, 19:33
Postitas MetalBender
mul v6 2.9 mootoriiga sama mure, sellel ka elektrooniline sissepritse. Et kui külma mootoriga äkiliselt gaasi anda siis kipub nagu välja surema, aga kui ästi vaikselt seda lisada siis võtab pöörded ülesse aga koha pealt on autol raske ära liikuda...nagu jõudu vähe. Samas kui teatud temperatuurini jõuab siis see probleem kaob ära
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 28 Juul 2008, 23:13
Postitas kersti
Minu DOHC juba aastaid ka umbes samasuguseid trikke külmalt teinud.
Ma pole vaevunud küll midagi ses osas ette võtma, kuna võib ju ka rahulikult kohalt ära minna, ilma paarutamata.
Pealegi mingi pool minutit hiljem on nagunii kõik OK juba.
Samas sooja mootoriga pöördesseminukuga pole minu omal probleemi olnud..
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 29 Juul 2008, 15:01
Postitas Tehnic
mul ei mõju soe mootor ka midagi enam

kollektori küljes olevad tihendid ka kõik üle vaadanud ja teinud aga ikka ei midagi

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 29 Juul 2008, 22:00
Postitas lapik
tõenäoliselt on MAP andur saba andnud, andes vale signaali, või veel hulle, ei anna enam üldse midagi. kindlasti aitaks veakoodi lugemine
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 30 Juul 2008, 13:03
Postitas Tehnic
milline see MAP andur on?
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 30 Juul 2008, 13:46
Postitas Sigmar
Nr. 2 ja asub kapoti all vasakul pool aku ja amordipüstaku vahel.

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 30 Juul 2008, 17:42
Postitas Tehnic
selle viga pole sest ma proovisin teise sierra pealt seda.....veel vahetasin ära temperatuuri anduri mis sisselaske kolle all aga ei midagi....kõige paremini töötab siis kui sellle MAP anduri voolik kolle küljest lahti võtta aga siis selline hääl nagu ladal õhuklapp kinni ja saab palju kätte ja suitseb ka pisut ning vähemalt läheb pöördesse nii nagu peab aga muidugi päris õige see siiski pole

Kas viga ei saa olla näiteks bensiinipumbas või filtris et äkki on surve liiga madal?

Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 30 Juul 2008, 18:05
Postitas Tarmo
kui mapi vahetasid siis restarti tegid?
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 30 Juul 2008, 19:47
Postitas MetalBender
aga mis elektriline klapp see selle vaakum toru küljes on mis sealt mustast kastist ja bensiinipaagi õhutustorult tuleb ja mootori klapikambrikaane ja sissevõtu kollektori juurde viib (2.9 mootoril).
ma lasin 12v peale ja siis tegi klõpsu ja hakkas õhku läbi laskma. Mis funktsiooni see üleüldse täidab seal?
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 11 Aug 2008, 18:25
Postitas Tehnic
et siis läks tööle lõpuks aga selline mulje et bensiini surve madal....näpuga hoidsin toru otsa kinni ja ei tulnud eriti rohku sealt...aga oskab keegi öelda palju peab olema või kui kaugele bensiin lendama peab kui lahtise toruga pump tööle panna?
Re: mingi teema 2.0 DOHC
Postitatud: 13 Aug 2008, 22:28
Postitas tann
Tehnic kirjutas:et siis läks tööle lõpuks aga selline mulje et bensiini surve madal....näpuga hoidsin toru otsa kinni ja ei tulnud eriti rohku sealt...aga oskab keegi öelda palju peab olema või kui kaugele bensiin lendama peab kui lahtise toruga pump tööle panna?
Vaevalt keegi mõõdulindi maha on pannud ja mõõtnud kui kaugele peab lendama kui voolik on siit või siit lahti võetud ja sellise nurga all:D Aga ma arvan et ikka 3-4 bari peaks pump lööma ja regulaator laseb sellest mingi 2.5 bari kanti peale? Sellise survega peaks näppu vooliku otsa ees hoida natuke nagu tegu olema. Kui voolikut hoidva käe peale voolab siis on küll miski umbes või pump lahja. Eks proovi kui suurt õhu survet jõuad kinni hoida näiteks kui mõnipäev kummi lähed pumpama
