Type 9 quickshift paari tunniga
Postitatud: 22 Aug 2008, 19:29
Tegin sama asja nagu alumisel postil siin aga nati lihtsam.
Nihutasin munaka 15mm ülespoole.
Ja sain järgmist asja:
N käik - 3 käik vahemaa
orikal - 8,5 cm
peale nihutust - 5,7 cm
Mõõtsin niimodi

Keevitust ei lähe vaja.
Esialgselt võtame kangi maha. Seal on torx40, need polegi vaja relakaga maha lõigata, algselt lihtsalt haamriga ja metallipeitliga liikuda saada ja siis keerame välja (pead roostetavad kinni lihtsalt - keere ise on puhas seal).
Suike asi peab olema käes

"шар" on munak eesti keeles
Mõõdame seibilt (mis hoiab kummimuhvi) ülesse 15 mm ja sinna keerame mingi vana klamber peale, see klamber hakkab meil uuel asendil kummimuhvi hoida.
Lihvime ära asjad mis hoiavad seibi.
Hoiame kruustangidega kangi ja nihutame plastikust munaka nuutide peal 15 mm ülespoole. Nuudud mis hakkasid paistma katsin traadiga ja isoleeriga et oleks ilusam
Siin on munak juba nihutatud

Edasi nagu siin http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=17&t=242" onclick="window.open(this.href);return false; teeme mingist materjalist flantsi kinnitusplaadi ning käigukasti vahele, paksus peab olema kokku 15 mm, tegin ka pleksiklaasist 4x4mm.

Ja ongi peaaegu valmis - edasi tsiteerin "Lõpuks tuleb kasti ja valitsa vahele paigaldada flants ning kogu kupatus kinni kruvida. Valitsat kinni hoidvad poldid tuleks asendada pikematega ning neid tuleb ettevaatlikult pingutada, sest alumiiniumist on väga kerge keeret maha tõmmata."
NB!!! Kui juhuslikult nihutad munaka rohkem, kui flantsi paksus siis võib see olukord tekkida et R lülitab ilma kangi alla pressimiseta. Ja 1k aseme lülitad R. Seega soovitan alles hoida ka orika kangi sablooniks et munaka nihutust oleks parem kontrollida. Mina mõtlesin et nihutasin 11 mm (tegelikult oli 15 mm) ja flantsi paksust tegin algselt 11 mm
... ja sõitsin vastu aia
krabisin stanget
Nihutasin munaka 15mm ülespoole.
Ja sain järgmist asja:
N käik - 3 käik vahemaa
orikal - 8,5 cm
peale nihutust - 5,7 cm
Mõõtsin niimodi
Keevitust ei lähe vaja.
Esialgselt võtame kangi maha. Seal on torx40, need polegi vaja relakaga maha lõigata, algselt lihtsalt haamriga ja metallipeitliga liikuda saada ja siis keerame välja (pead roostetavad kinni lihtsalt - keere ise on puhas seal).
Suike asi peab olema käes
"шар" on munak eesti keeles
Mõõdame seibilt (mis hoiab kummimuhvi) ülesse 15 mm ja sinna keerame mingi vana klamber peale, see klamber hakkab meil uuel asendil kummimuhvi hoida.
Lihvime ära asjad mis hoiavad seibi.
Hoiame kruustangidega kangi ja nihutame plastikust munaka nuutide peal 15 mm ülespoole. Nuudud mis hakkasid paistma katsin traadiga ja isoleeriga et oleks ilusam

Siin on munak juba nihutatud
Edasi nagu siin http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=17&t=242" onclick="window.open(this.href);return false; teeme mingist materjalist flantsi kinnitusplaadi ning käigukasti vahele, paksus peab olema kokku 15 mm, tegin ka pleksiklaasist 4x4mm.
Ja ongi peaaegu valmis - edasi tsiteerin "Lõpuks tuleb kasti ja valitsa vahele paigaldada flants ning kogu kupatus kinni kruvida. Valitsat kinni hoidvad poldid tuleks asendada pikematega ning neid tuleb ettevaatlikult pingutada, sest alumiiniumist on väga kerge keeret maha tõmmata."
NB!!! Kui juhuslikult nihutad munaka rohkem, kui flantsi paksus siis võib see olukord tekkida et R lülitab ilma kangi alla pressimiseta. Ja 1k aseme lülitad R. Seega soovitan alles hoida ka orika kangi sablooniks et munaka nihutust oleks parem kontrollida. Mina mõtlesin et nihutasin 11 mm (tegelikult oli 15 mm) ja flantsi paksust tegin algselt 11 mm

