1. leht 1-st
klõbina mure
Postitatud: 14 Sept 2008, 10:20
Postitas koobez
no asi on siis selles et auto seisab mul maal ja vana teeb vahest sellega mõned tiirud kui vaja, sai mainitud et peab vist õli ära vahetama siis ta oli vahetanud kui ta pani täissündi asemel no ma ei teagi mis saasta, klappid klõbisevad, asi siis sedasi et panen käima õlituli põleb, tugev klõbin on sees, tuli ära kustub siis klõbin läheb väiksemaks kui ei kao, kas aitab ainult mootori vahetus või saab kuidagi lihtsamalt ka
Re: klõbina mure
Postitatud: 14 Sept 2008, 10:39
Postitas erki
on õli ikka piisavalt?
see klõbin tuleb tänu hüdrodele
aga võid ju proovida õli taas ära vahetada mingi kvaliteetsema asja vastu
Re: klõbina mure
Postitatud: 10 Nov 2008, 12:59
Postitas koobez
õli tase on normaalne kuid sõbra käest küsisin siis tal oli sama jama et klõbin oli sees, ning ta teadis rääkida et õli vahetusest ei piisa vaid peab need hüro tõukurid vist(mingid plastikust jublad) ära vahetama
Re: klõbina mure
Postitatud: 10 Nov 2008, 22:39
Postitas IvoK
täpsusta, mis mootoriga on tegemist.

Re: klõbina mure
Postitatud: 27 Nov 2008, 13:29
Postitas koobez
88kw 2.0 -dohc-
Re: klõbina mure
Postitatud: 27 Nov 2008, 22:00
Postitas madis585
sama asi endalgi, aga klõbin kaob täitsa ära

Re: klõbina mure
Postitatud: 27 Nov 2008, 22:26
Postitas Priit
vaata, siin teemas ka natuke asjakohast juttu:
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 371#p32371" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: klõbina mure
Postitatud: 29 Dets 2008, 13:15
Postitas Henn
jõulute puhul antsin fordile täissünti castroli õli, kuid kas klõbin ära kadus seda veel ei tea sest aku sindrinahk oli otsad andnud

Re: klõbina mure
Postitatud: 30 Dets 2008, 14:56
Postitas Tanel
Ja ma m6tlesin endale punasele veel näpitud dohci peale panna

krt kui k6igil klõbisevad siis peab vist ikka muu vaatama
Muidek niipalju sierrasid kui mina olen näind neid dohce siis k6igil kylmas peast kl6biseb

Re: klõbina mure
Postitatud: 30 Dets 2008, 16:50
Postitas erki
see on jah dohc'idel tüüpviga
Re: klõbina mure
Postitatud: 30 Dets 2008, 21:08
Postitas lapik
õlist sõltub tegelt päris palju. korralik õli seisab ka päevi näinud mootoris täitsa vabalt vahetsest vahetusse. oma vanas scorpas sõitsin 5000 km 5 l addinoli mingit mineraaljura läbi, aga kui sisse läks adnoci mingi pikaealine, siis see kestis vahetusest vahetusse, tase langes ülemiselt kriipsult umbes kahe kriipsu keskele. see oli siis OHC mootor, kusjuures, vahepeal midagi ma seal ei näppinud. ja vaiksemaks jäi ta ka, umbes poole vaiksemaks jäi klapiklõbin, mida tekitas kulunud nukk.
soovitan esimese hooga ikka õli ära vahetada, kui ei aita, siis tuleb võibolla hüdrotõukurid küljest ära võtta, õlitussüsteem puhtaks pesta ja uuesto proovida.
to Tann15: ma kartsin ka algu dohohh mootorit, aga nüüd kui ma ühe ülikoraliku otsa sattusin, siis ei taha mõeldagi, mis tunne oli OHC ga sõita. hoopis mõnusam on sõita
Re: klõbina mure
Postitatud: 30 Dets 2008, 21:40
Postitas Tanel
To lapik:No ma ei tea,mul 1,6 teeb ka jubedalt häält aga ei nurise edasi see mind viib ja siiani rahul kuigi klapid tahaks hirmsasti paika regullimist

Re: klõbina mure
Postitatud: 31 Dets 2008, 02:49
Postitas Kristjan
koobez kirjutas:no asi on siis selles et auto seisab mul maal ja vana teeb vahest sellega mõned tiirud kui vaja, sai mainitud et peab vist õli ära vahetama siis ta oli vahetanud kui ta pani täissündi asemel no ma ei teagi mis saasta, klappid klõbisevad, asi siis sedasi et panen käima õlituli põleb, tugev klõbin on sees, tuli ära kustub siis klõbin läheb väiksemaks kui ei kao, kas aitab ainult mootori vahetus või saab kuidagi lihtsamalt ka
Usun, et korralikult kuuma ja läheb ka paremaks. Mul dohc seisis ka oma kuu ja algul ta lagiseb (loogiline õli vajub välja igalt poolt) natuke sõitu ja kadus see klõbin. Oleneb kindlasti ka õlist mis sees. Mul oli mingi poolsünt ala 10w-40 (200-300 eeki 4L) Aga jah sõita tahab auto. Seismine on vana auto surm.
Re: klõbina mure
Postitatud: 31 Dets 2008, 14:49
Postitas lapik
tann15 kirjutas:To lapik:No ma ei tea,mul 1,6 teeb ka jubedalt häält aga ei nurise edasi see mind viib ja siiani rahul kuigi klapid tahaks hirmsasti paika regullimist

mind viis ka vana 2,0 OHC edasi, aga DOHC teeb seda poole raha eest, poole vaiksemalt ja tunduvalt mugavamalt