1. leht 2-st
V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 22 Sept 2008, 13:47
Postitas xr4
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 24 Sept 2008, 00:29
Postitas GTO
Valve clearances (cold)
Inlet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.35 mm (0.014 in)
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.40 mm (0.016 in)
Inlet valves
Head diameter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41.85 to 42.24 mm
Length . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105.25 to 106.95 mm
Stem diameter:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.025 to 8.043 mm
Oversizes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . +0.2, 0.4, 0.6 and 0.8 mm
Stem-to-guide clearance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.020 to 0.063 mm
Valve stem oil seal type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rubber, one size
Exhaust valves
Head diameter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35.83 to 36.21 mm
Length . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105.20 to 106.20 mm
Stem diameter:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.999 to 8.017 mm
Oversizes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . +0.2, 0.4, 0.6 and 0.8 mm
Stem-to-guide clearance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.046 to 0.089 mm
Valve stem oil seal:
Type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Nylon, selective sizes
Identification:
Standard size . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . White
+ 0.2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Red
+ 0.4 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Blue
+ 0.6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Green
+ 0.8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Black
miks peab asja keeruliseks ajama. midag vaja küsige julgelt
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 03 Okt 2008, 21:16
Postitas Tarmo
seletage nüüd täpselt kuidas seda protseduuri läbi viiakse? gto sa oled vist teinud seda ja xr4 sa vist tegid kah ise?
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 03 Okt 2008, 21:26
Postitas Tanel
Tarmo kirjutas:seletage nüüd täpselt kuidas seda protseduuri läbi viiakse? gto sa oled vist teinud seda ja xr4 sa vist tegid kah ise?
Minu v6 tegime gtoga sileti teraga sinna ylesse vahele ja peaks vabalt liikuma mitte palju

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 03 Okt 2008, 22:42
Postitas Kristjan
ei tea kuida v6'l see regulli protsess täpselt välja näeb, aga kasutada tasuks ikka lehtkaliibrit klapivahede paika panemiseks.
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 03 Okt 2008, 23:32
Postitas Tarmo
Lehtkaliibrit kasutab ikka, kuid alo (aka legendaarne666) helistas ühele sõbrale ja too rääkis parajast geberniidist. Muidugi rääkis ta seda kah et nende mootorite eluiga on umbes 200 000 km peale seda on saaled punased. Lisaks veel see viga mis on ohcl et nukk võll kulub ära, ja et iga 20 000 km järel peaks reguleerima. Kujutan ette et mootoril on tõsised õlitusprobleemid tüüpveana kui nii kiiresti kuluvad osad. Tahakski teada täpset tööde protsessi, et kuidas teada mis klappi peab mis asendis reguleerima ja nii edasi. Abi vahendid mis tööd kergendavad ja kuidas kõige lihtsam seda teha on et ei peaks hakkama ratast leiutama
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Okt 2008, 00:19
Postitas xr4
üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l
ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida
minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Okt 2008, 00:30
Postitas legendaarne666
xr4 kirjutas:üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l
ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida
minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
üritan siis seletada kuidas tehakse seda xr4i'l
ees olev kola eest ära(sisselaske õhuvoolik)
klapikambrikaaned maha, jagaja kaas maha-sealt näed milline silinder suletud klapidega on (rootori = kuunlajuhtme ots)
mootorit liigutad väntvõlli rattast
paned esimese silindri klapid suletud asendisse ja siis lehtkaliibri topid nookuri ja klapiotsa(ei tea kuidas õige nimi on) vahele
kaliiber ei tohi liiga kergelt sinna vahele minna ega ka liiga raskelt, nookuri teiselt poolt saad võtmega seda vahet regullida
minu esimeses postis on ka pilt sellest kõige alumine mida ei saa siia linkida
minu soovitus oleks 2-3 korda teha ring peale, kuna iga kord on nagu veits erinev kui ringiga tagasi jõuad
kindlasti osta uued kalpikambrikaane tihendid
Tihendid Tarmol juba ostetud aga kas regullimise järjekord siis 1-4-2-5-3-6 v?
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Okt 2008, 02:39
Postitas Tarmo
ma saan pildilt aru et täpselt vastupidi
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Okt 2008, 02:57
Postitas xr4
no järjekorda pole ma kunagi jälgind, mine tea äkki olńgi mingi järjekord kuid kahtlen sügavalt
kõik oleneb paju viitsid ümber masina joosta või mootorit ringi ajada
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 14 Okt 2008, 11:39
Postitas Tarmo
krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm

Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 14 Okt 2008, 22:56
Postitas GTO
Tarmo kirjutas:krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm

minul on tühikäik 700rpm ja mootor tõukevarrastega 2,9
hydrotõukuritega 2,9 on kah olemas ja sellel 110kw
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Nov 2008, 22:05
Postitas AlarT
Tarmo kirjutas:krt ... autodata ütleb et 2,9 on hüdrauliline
muidugi autodata väidab ka seda et tühikäik on 900rpm

Minu teada 900 pööret on täiesti normaalne sierral.
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 04 Nov 2008, 22:07
Postitas Tanel
Jh isegi vähem
Re: V6 tehnilised andmed ja klapiregull venekeeles
Postitatud: 05 Nov 2008, 00:40
Postitas Tarmo
v6 pean siin silmas
mul on kuskil 700 kandis