K: mis amort on hea
Postitatud: 27 Nov 2008, 17:58
Paras segadus, ei oska ühte teisele ega teist kolmandale eelistada.
Auto on 92 aasta 3-ukseline, all on jäigemad vedrud ja auto kõrgus langes ka mingi 2 cm umbes.
Praegu seis see, et kuidagi ebastabiilne on ja kipub ujuma teel.
Mõte on, et kuivõrd hetkel amordid jäid originaalid, siis need ilmselt ei saa eriti hästi enam hakkama ja tahaksid vahetust võimekamate vastu.
Aga milline on see õige amort, ei oska valida.
Bilsteinil on B4 ja B6. Mingeid tavalisi bilsteini gaasiamorte pakutakse suht normaalse hinnaga aga nende jäikusest ei tea nagu midagi.
Üks mees pani madaldusvedrudega alla miskid Monroe Original Sport asjad. Lisaks on Monroel veel mingid reflexid ja sensa-trac'id. Monroe vist ainult ei kipu väga hästi vastu pidama, nagu mulle räägitakse.
Konid ja eriti muidugi reguleeritavad on ka kindlasti toredad aga hind tahab ära tappa.
Kyb, Boge, Sachs jmt on täiesti tundmatud loomad.
jne.
Eesmärk oleks saada auto originaal-vedrustuse suurest pehmusest ja vedelusest üksjagu paremaks ja konkreetsemaks aga samas väga jäigaks ka ei taha ajada. Igapäevaselt vaja sõita sellega ikkagi ja salongi mitte-nagisemine on ka suht oluline.
Samas mõned korrad aastas tahaks ka rajapäevadel jmt pädevalt osaleda.
Mis see hea valik võiks olla? Jooks peaks alla 4kEEKi jääma.
Rain
Auto on 92 aasta 3-ukseline, all on jäigemad vedrud ja auto kõrgus langes ka mingi 2 cm umbes.
Praegu seis see, et kuidagi ebastabiilne on ja kipub ujuma teel.
Mõte on, et kuivõrd hetkel amordid jäid originaalid, siis need ilmselt ei saa eriti hästi enam hakkama ja tahaksid vahetust võimekamate vastu.
Aga milline on see õige amort, ei oska valida.
Bilsteinil on B4 ja B6. Mingeid tavalisi bilsteini gaasiamorte pakutakse suht normaalse hinnaga aga nende jäikusest ei tea nagu midagi.
Üks mees pani madaldusvedrudega alla miskid Monroe Original Sport asjad. Lisaks on Monroel veel mingid reflexid ja sensa-trac'id. Monroe vist ainult ei kipu väga hästi vastu pidama, nagu mulle räägitakse.
Konid ja eriti muidugi reguleeritavad on ka kindlasti toredad aga hind tahab ära tappa.
Kyb, Boge, Sachs jmt on täiesti tundmatud loomad.
jne.
Eesmärk oleks saada auto originaal-vedrustuse suurest pehmusest ja vedelusest üksjagu paremaks ja konkreetsemaks aga samas väga jäigaks ka ei taha ajada. Igapäevaselt vaja sõita sellega ikkagi ja salongi mitte-nagisemine on ka suht oluline.
Samas mõned korrad aastas tahaks ka rajapäevadel jmt pädevalt osaleda.
Mis see hea valik võiks olla? Jooks peaks alla 4kEEKi jääma.
Rain