1. leht 2-st

K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 30 Nov 2008, 18:23
Postitas sieraari
Tervist oleks siis paar küsimust targematele, kuna endal suht must maa mootorite poolelt
Sooviks teada saada selle mootori head ja vead . kuidas vastu pidavusega on , (mootoriks 2.0iEFI ohc 85 kw ), eelised ja miinused DOHCi suhtes. Ja kas 2.0i EFI och 85kw on võimalik klappe pähe lasta rihma purunemisel.
Ühesõnaga tahaks teada kõike mida oskate selle mootori kohta rääkida.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 30 Nov 2008, 18:28
Postitas Sigmar
Ma tean seda, et IS´i mootorit oli lihtne turbotada :D Aga klappide kohapealt jään vastuse võlgu. Muidugi mootor on pommikindlam kui DOHC ja performance juppe on kõvasti rohkem saada, ning odavad on ka.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 30 Nov 2008, 19:59
Postitas tamar
http://sierraclub.ee/foorum/viewtopic.p ... 59e81241f7" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 01 Dets 2008, 23:59
Postitas Dexter
nendime jah, klappe pähe sellel suht raske saada - härra kriimsilm teab seda omast käest (2x hammarihm ribadeks ja uue pannes ikka töötab nagu kellavärk)

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 02 Dets 2008, 16:00
Postitas sieraari
kas on ka mingeid kindlaid kohti midagi tuleks jälgida mootori juures enne ostmist

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 02 Dets 2008, 16:03
Postitas kersti
No kui ta tööle läheb ja hind on vastuvõetav, siis ilmselt tasub juba ära osta. IS-e suht vähe liikvel ju tänapäeval. Mootor töökindel, samas remont suht soodne.
Minek on ka hea ja magus.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 04 Dets 2008, 20:06
Postitas Jaanis
Paned vähe teravama nuka, siis ei soovita rihma puruks lasta. Enda omal korra läks rihm puruks, siis sain kõik 8 klappi välja vahetada. Väga kallid ei olnud, aga tüütu töö on see krdi soobeldamine. Mootor ise on päris pommikindel ja kannatab korralikut iga sõidustiili. Mina olen igati rahul selle mootoriga.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 04 Dets 2008, 20:45
Postitas sieraari
Olen kuulnud et 2.0i ohc 74 kw ja 2.0iS ohc 85kw on väliselt suht sarnased millised on siis nende täpsed erinevused kui keegi oskab öelda ja kas on ka mingeid koode või muid numbreid mida mootoril ploki pealt või mujalt vaadata , et kindel olla kas on ikka iS või tavaline 74kw.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 04 Dets 2008, 22:33
Postitas kersti
77kw
Pilt
85kw
Pilt
Mootor sisuliselt sama, aga 80-date lõpus pandi sellele mingi järelpõletus vmt jura peale, et vähendada heitgaase. Aju on ka teine.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 04 Dets 2008, 22:46
Postitas Kristjan
kersti kirjutas: mingi järelpõletus vmt jura peale
egr-Exhaust gas recirculation :wink:

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 04 Dets 2008, 23:32
Postitas sieraari
Täname piltide eest,muidu oleks äärepealt vale mootoriga auto ostnud :mrgreen:

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 05 Dets 2008, 00:49
Postitas Laurimees
Minumeelest on need pildid vahetuses. 85kw mootoril on EGR peal ja antud pildil on ka tühikäigumootor teisipidi. Ajusid pole uurinud pihusteid kah mitte kuid plokikaaned peaksid samad olema vähemalt proovisin mingeid mõõte võtta kuid erinevusi ei näinud. Lisaks on vist erinevused ka karterituulutuses.

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 05 Dets 2008, 10:45
Postitas IvoK
Alumine mootori on 85kw ja tühikäigu mootor peaks olema kõigil nii pidi, nagu alumisel mootoril.
alumisel puudub siis EGR, lambda, katalüsaator.

:) :)

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 05 Dets 2008, 19:18
Postitas Aris
Võrreldes dochi suhtes, kuda on kütusekulu ? Naised saunas rääkisid, et -dohc- on ökom - kommentaare?

Re: K: 2.0 EFI ohc 85 kw

Postitatud: 06 Dets 2008, 01:09
Postitas sieraari
Aris kirjutas:Võrreldes dochi suhtes, kuda on kütusekulu ? Naised saunas rääkisid, et -dohc- on ökom - kommentaare?
Nii ta on ,kindlaid numbreid küll ei oska öelda