1. leht 1-st

mt75

Postitatud: 08 Dets 2008, 23:25
Postitas Tehnic
et siis käimari küljes 2pistikud ja pole täpselt aru saanud milleks need seal on....1peaks olema tagurpidikäigutule oma aga teisest ei tea midagi.. http://www.foto24.ee/album/4068/s1 http://www.foto24.ee/album/4068/s2

Re: mt75

Postitatud: 09 Dets 2008, 12:09
Postitas Kriss
see teine on kiiruse andur ehk VSS (Vehicle Speed Sensor)

Re: mt75

Postitatud: 10 Dets 2008, 00:47
Postitas Tehnic
aga milleks seda vaja on kui spido trossiga?

Re: mt75

Postitatud: 11 Dets 2008, 16:59
Postitas Kriss
selle kaudu antakse ajule infot auto kiiruse kohta (milleks seda vaja on, ära küsi)

Re: mt75

Postitatud: 11 Dets 2008, 21:49
Postitas IvoK
See vist oli sellepärast, käiku vahetades pöörete peal pöörded liiga alla ei vajuks.

:roll:

Re: mt75

Postitatud: 24 Dets 2008, 19:43
Postitas Tehnic
mõttetu asi siis ju :mrgreen:

Re: mt75

Postitatud: 29 Dets 2008, 02:52
Postitas Teet01
Tehnic kirjutas:mõttetu asi siis ju :mrgreen:
Absoluutselt mitte! Pöörete natuke kauem üleval hoidmine on väga tähtis. Siis käivad käigud kergemini ja mis põhiline, säästab käigukasti. Ega nõukogudeaegsetel autodel ilmaasjata vahegaasi ei kasutatud käiguvahetuse ajal. Tõsi, seda tehti küll käikude alla vahetamise ajal, aga käikude vahetus õigetel pööretel on üsna tähtis. Kui ńäiteks 2. käiguga mõõdukalt gaasi anda, no umbes kuni 3000p/min, siis oleks sünkronisaatoritele tunduvalt kurnavam lükata 3. käik sisse tühikäigupöörete ajal, kui teha seda hoopis 2000p/min.

Re: mt75

Postitatud: 29 Dets 2008, 03:44
Postitas Tehnic
minujaoks on küll mõttetu sest kiiruskatsetel sõltub käiguvahetuse kiirus ainult jõust :mrgreen: ja käigukasti võib peale igat sõitu vahetada :mrgreen: