1. leht 1-st

2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 16 Dets 2008, 14:46
Postitas Margo_325
Ajan siin kolbe taga, aga olen leidnud 2te sorti, ühed sellised:
http://i8.ebayimg.com/01/i/001/16/1e/9a33_1_sbl.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja teised siis sellised:
http://i8.ebayimg.com/08/i/001/1f/a5/41f6_1.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas ongi 2 eri varianti?

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 16 Dets 2008, 23:03
Postitas lapik
alumised on originaalid, turboka omad, ülemised mõeldud aga vabalthingavatesse paigaldamiseks, k.a Cosworth'i kaanega pintodele

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 17 Dets 2008, 15:42
Postitas Jesper
Sedasi udupildi pealt on raske öelda, aga vaadates klapisüvendite sügavust pakuks et need ülemised on siiski turboka kolvid, kuid mitte originaalid. Näiteks mingid mingid Mahle omad mida laialdaselt sinna sisse topitakse on pealt sirged, ilma lohuta, kuid madalamad kui originaalid - tulemuseks originaalist madalam surveaste. NA Cossie kolvid on üldjuhul suhteliselt suure kõrgenduse või "krooni" ja vähemalt poolringi kujuliste klapisüvenditega.

Kui sul on vaja originaalseid Cosworthi kolbe, siis alumised jah on õiged. Enne ülemiste ostmist tuleks müüjalt mingid mõõdud küsida ning kukalt kratsida, et teha kindlaks milleks need head on.

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 04 Jaan 2009, 16:59
Postitas XcosworthX
88 kw sirtsul on kah sellised kolvid sees ju

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 06 Jaan 2009, 22:58
Postitas lapik
ega ikka ei ole küll. see et DOHC mootoritel sarnased pesad klappide jaoks on, ei tähenda, et need kohe samasugused oleksid. cossul ja OHC-l on hoopis suurema läbimõõduga, kui dohohhil, erinevus oli vist 5 mm, kui mälu ei peta

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 07 Jaan 2009, 00:52
Postitas Tarmo
N4A:

1993cc OHC
115BHP@5500rpm
160NM@4000rpm
bore: 90,82mm
stroke: 76,95mm
comp.ratio: 9,2:1
max. rpm: 6050
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2

N9C:

1998cc DOHC
120BHP@5500rpm
171NM@2500rpm
bore: 86,00mm
stroke: 86,00mm
comp.ratio: 10,3:1
max. rpm: 6175
carburation: L-Jetronic
firing order: 1-3-4-2

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 08 Jaan 2009, 11:55
Postitas XcosworthX
need mis esimese pildi peal on,täpselt samad mis mul sirtsul sees.

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 08 Jaan 2009, 20:34
Postitas Priit
XcosworthX kirjutas:need mis esimese pildi peal on,täpselt samad mis mul sirtsul sees.
lapik kirjutas:see et DOHC mootoritel sarnased pesad klappide jaoks on, ei tähenda, et need kohe samasugused oleksid. cossul ja OHC-l on hoopis suurema läbimõõduga, kui dohohhil
Tarmo postis täpsed andmed kah kirjas veel! Pildi pealt ju mõõte ei näe, et selliseid asju väidad...

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 09 Jaan 2009, 13:09
Postitas XcosworthX
ok ma teen enda omadest pildid siis panen ülesse :)

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 09 Jaan 2009, 20:06
Postitas Tarmo
visuaalselt võivad nad ju samad olla, kuid ohc ja cossu kasutavad suurema läbimõõduga kolbe kui dohc

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 17 Jaan 2009, 23:39
Postitas Tarmo
aga teate mis kõige naljakam on.... kõige naljakam on see et kolvil on justkui 4 süvendit dohc'l, kuid klappe on ju 2 silindri kohta

Re: 2.0 Cosworthi kolvid

Postitatud: 18 Jaan 2009, 11:34
Postitas lapik
see on sellepärast nii, et sama plokki kasutati ka 16 klapiste mootorite korral, ntx escorti RS2000 ja uuem Scorpio, Galaxy. Pealegi on sisse ja väjalaskeklapid offsetis, st. ei asu igal silindril ühes kohas