1. leht 2-st
koonus-filtri paigaldus
Postitatud: 27 Okt 2006, 14:28
Postitas tarzic
Tere,
Tahaks 2.0 -dohc- sierrale koonusfiltrit paigaldada, kuid tekkisid mõned küsimused...
Mis suur "kast" see on õhufiltri ja mootori vahel? Ja kas see on vajalik asjandus?
Siin on näha, et see kast on eemaldatud kuid kas selline asi võib mõjutada ka tühikäigu-mootori tööd?
Ühesõnaga andke nõu ja avaldage arvamust...
Ette tänades,
Tarzic
Postitatud: 27 Okt 2006, 15:54
Postitas Kriss
kui see ülemine pilt on sinu autost siis tekkis küsimus et kus sul üldse tühikäigumootor on selle koha peal tundub nagu "pime" ees olevat .
see must kast peale õhufiltrit on lihtsalt akustiliste kaalutluste pärast sest ilma selleta tuleks mõnus müra juurde ehk siis see nagu õhuvõtu summuti. kui eemaldad siis mootori töö seisukohalt midagi ei muutu sest see lihtsalt seest tühi kanalitega kast.
Postitatud: 27 Okt 2006, 18:04
Postitas tarzic
Kriss kirjutas:kui see ülemine pilt on sinu autost siis tekkis küsimus et kus sul üldse tühikäigumootor on selle koha peal tundub nagu "pime" ees olevat .
see must kast peale õhufiltrit on lihtsalt akustiliste kaalutluste pärast sest ilma selleta tuleks mõnus müra juurde ehk siis see nagu õhuvõtu summuti. kui eemaldad siis mootori töö seisukohalt midagi ei muutu sest see lihtsalt seest tühi kanalitega kast.
Kumbki pilt pole minu autost ning tühikäigu mootori puudumist märkasin ka mina

Ühesõnaga eks ma üritan midagi välja nuputada selle koonuse asjus. Tühikäigu mootoriga torujupp peab kindlasti külge jääma. Samas niimoodi nagu sel alumisel pildil ei tahaks kah koonust installida, kuna see on ikka üpris väljalaske kolektori lähedal. Liiga pikka toruga sinna originaal filtri asupaika ei tahaks kah seda koonust vedada. Uurin pisut, äkki õnnestub koonus ninaga üldse teisele poole (sinna kus paisupaak) pöörata...
Postitatud: 27 Okt 2006, 18:40
Postitas MaxL
Ülemisel pildil on tühikäigu regulaator sisselaske kollektori all. Pildilt isegi natuke paistab. Olen kunagi ühte sellist näinud, mingi karp oli ka vahele pandud ja lamda vahele ka relee. Eesmärk jäi küll selgusetuks.
Postitatud: 27 Okt 2006, 18:41
Postitas TOm
ehita vahesein koonuse ja mootoriruumi vahele ja too toru stange tagant sinna filtri juurde (nagu sierramenil )
http://beta.album.ee/node/92312415
Postitatud: 27 Okt 2006, 20:00
Postitas tarzic
Noo jah, vahesein oleks igati vajalik. Paraku on aga OHV ja -dohc- mootoritel sisse ja väljalase erineval ploki küljel. Seega tulekd õhuvõt ikkagi tiba teisiti teha kui Sierramenil. Nii, et tuleb midagi vahepealset välja mõelda...

Postitatud: 27 Okt 2006, 20:03
Postitas TOm
tõsta paisupaak paremale poole ja vääna toru teisele poole
Postitatud: 27 Okt 2006, 20:13
Postitas tarzic
TOm kirjutas:tõsta paisupaak paremale poole ja vääna toru teisele poole
Ilmselt tuleb jah niimoodi teha. Kui need originaal filtri ja nn. summuti kopsikud minema rookida, siis saab paisupaagi ilusti teisele poole vedada ja ruumi jääb veel ülegi

Postitatud: 27 Okt 2006, 20:34
Postitas TOm
see kopsik jah seal üsna ülearu:D
pärast jääb ruumi veel turbo jaoks ka

Postitatud: 15 Mär 2007, 18:36
Postitas erki
jätkaks seda koonusfiltri teemat...
neid koonusfiltreid on vist nii universaalseid kui ka vastavalt margile.. ja nendest peaks rohkem kasu kui universaalsetest .... küsimus olekski et oskab keegi öelda kas eestis ka neid vastavalt margile filtreid müüakse või saab neid ainult väljamaalt?

Postitatud: 15 Mär 2007, 20:29
Postitas Muhkel
tellides ikka peaks saama, sa mõtled et vastavalt autole ja selle kubatuurile?
Postitatud: 15 Mär 2007, 22:04
Postitas erki
jah täpselt
ega keegi ei oska rohkem midagi rääkida kust või kelle kaudu või palju maksavad jne?
Postitatud: 16 Mär 2007, 13:46
Postitas motohead
ma mõtlesin kapotile panna teha väikse ava sisse sinna teha ja kummist põlvega filter üles viia ainult et kui mustalt ülevaatuselt läbi ei saa siis peab selleks ajaks lihtsalt ära vahetama olen näinud sellist asja ka mossel ja tundis päris sünge ainult sellel oli ilusti ära tegematta
:)
Postitatud: 16 Mär 2007, 15:41
Postitas kolleeg
Motohead- Mis filtri sa sinna paned, mis vett pidama j22b ?

Postitatud: 16 Mär 2007, 15:45
Postitas Jaan
erki kirjutas:jah täpselt
ega keegi ei oska rohkem midagi rääkida kust või kelle kaudu või palju maksavad jne?
voltast küsi green-i näiteks. K&N pakkus ka fordidele, müüvad enamus tjuuningsaale. kuigi see margipõhilisus seisneb pigem tagumise augu suuruses, et ei peaks aretama. filtri enda suurus, mida suurem seda parem. nimega firmadel mis ma mainisin filter 1000 eegi ringis, odavamate otsade omad 400 kandis. endal ka mingi 450 eegine autostyle torbik, susiseb küll kui gaasi vajutada
