1. leht 3-st

bensiinikulu

Postitatud: 30 Okt 2006, 18:58
Postitas xxxxxxy
et siis nagu kellel kui palju mootor sirtsul bensu võtab: nt maanteel ja lühikeste otsadega.


mul võtab sierra 1.8cl umbes 6-7 sajale (66 kw)

Postitatud: 30 Okt 2006, 19:16
Postitas Tarmo
keskmine oli suvekummide ja kinnise laagriga 7,14
praegu mootoril sissesõit niiet ei paaruta

Postitatud: 30 Okt 2006, 19:40
Postitas Jaanis
Olenemata sellest, kas linnas või trassi peal ikka ~10l 100-le

Postitatud: 30 Okt 2006, 22:03
Postitas hulleq
mul ikka keskmiselt 8-10l 100km peale ! aga pole veel korralikult mõõtnud ! ostan teinekord paagi täis ja panen uhama kuni 100 km täis on siis võtan pagassist bena kanku milles on piisavalt ben nt:20l ja valan selle paaki ning vaatan siis palju mahub ! :D aga ikkagi arvatavasti 8-10l 100le ! :D

Postitatud: 30 Okt 2006, 22:18
Postitas Tarmo
mine tanklasse lase paak täis, vajuta odomeeter nulli ja sõida, siis mine uuesti samasse tanklasse ja lase samast püstolist jälle paak täis. jaga saadud kilomeetrid liitritega ntx 325:25=13 st 13 km ühe liitriga. nüüd 100:13 ja saad teada kui palju liitreid läheb sajale ehk =7,69

Postitatud: 30 Okt 2006, 23:56
Postitas waher
mul on ka kütusekulu päris suur

Postitatud: 31 Okt 2006, 01:36
Postitas tamar
Kui hästiläheb ja vaikselt sõita siis saab 12L sajale hakkama.
Kui täiega anda minna ja paarutada ikka 15L sajale ära.

Eimõista seda 7,4 mitte kuidagi, kas on mul mootor hõre või milles asi, alla 10 pole võimalik isegi 10 enam pole.

Postitatud: 31 Okt 2006, 09:02
Postitas Tarmo
tegelikult mitte 7,4 vaid lausa 7,14. noh see keskmine on enamus ikka maanteel. nädala sees on 5 päeva linna siseseid otsi umbes 4*10km päevas ja nädala vahetusel on tavaliselt tartu-pärnu-tartu ots seega enamus kilomeetreid maantel ja muidugi linna kiirus on kah nii nagu ta on üle lubatu (kui poleks linnas peatusi siis läheks aeglase maantesõidu alla) maantel umbes 100-110 vastavalt tujule (tavaliselt jääb ikka umbes +20 kanti).
Ja mina mõtlesin et mul võtab palju kütust kui keskmine oli umbes 8 :lol:

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:07
Postitas kersti
Mul ikka ka enamasti jääb sinna 7,5-8l kanti..linn ja maantee umbes pooleks. 2,0 -dohc- heas korras mootor ja mitte just kõige kergem jalg

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:10
Postitas kersti
Kütuse kokkuhoiu mõttes päris positiivne see, kui foori tagant energiliselt kiirendada soovitud kiiruseni ja siis 5-s käik panna ning sellega rahulikult edasi kulgeda.

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:17
Postitas Tarmo
mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:20
Postitas Jaanis
tarmo kirjutas:mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal
Kahtlen selles kas ikka v6 on parema kiirendusega kui rida 4.

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:22
Postitas Tarmo
ei ole saanud proovida ei oska öelda

Postitatud: 01 Nov 2006, 00:37
Postitas xr4
sierramen kirjutas:
tarmo kirjutas:mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal
Kahtlen selles kas ikka v6 on parema kiirendusega kui rida 4.

eks se v6 on lihtsalt jõuline mootor aga teinekord oleneb ikka mootrist 8)


kahtlused võib alati kindlaks teha :wink:

Postitatud: 01 Nov 2006, 02:54
Postitas waher
kui tegu on 2,3 V6 siis on asi raudne et dohc peaks ära tegema ...kui aga vahele on toppitud 2,9 V6 pritsung siis ma nii kindel enam poleks....aa...küsimus ka et kas 2,3 V6 karpale annab 2,9 V6 pritsungit peale aretada?